Bölüm 24

709 55 23
                                    


Uzun bir zaman oldu belki unuttunuz belki de bölümü bekliyordunuz ama geri döndüm.
Bir önceki iki bölümü okuyup gelirseniz çok iyi olur.

Yorum yazmayı unutmayın buna gerçekten ihtiyacım var.












"Lalisa Hanım, Jungkook Bey geldi!"diyerek kapıyı açan Eunra gülümseyerek elinde valiziyle gelmiş patronuna bakıyordu.
"Hoşgeldiniz Jungkook Bey buyrun geçin."diyerek aynı zamanda valizi de elinden almıştı. Jungkook ağzı kulaklarına varırmış gibi gülümseyerek içeriye geçti ve hızlı adımlarla merdivenleri çıkıp Lalisa'nın odasına girdi.

Lalisa da tam bu sırada kucağında Moon ile birlikte odadan çıkıyordu.
Lalisa Jungkook'u gördüğünde önce şaşırmış daha sonra gülümsemişti.
"Geleceğinden bahsetmemiştin?"dedi Lalisa.
"Evime gelirken haber vermem gerektiğini bilmiyordum."dedi Jungkook.

Lalisa alnına hafifçe vurup
"Haklısın."demişti.
Karısına yaklaşıp alnına tutkulu bir öpücük bırakmıştı. Geri çekildiğinde Lalisa'ya gülümseyerek bakıyordu.
"Ne oldu Jungkook? Neden iki dakikada bir sırıtıp duruyorsun?"dedi Lalisa alaylı bir şekilde.
"Çünkü size bir sürprizim var!"dedi Jungkook.

"Neymiş o?"dedi Lalisa birazcık heyecan dolu sesle.
"Oğlum ve biricik karımı güzel bir tatile götürmek istiyorum."dedi Jungkook.

Lalisa gözlerini irileştirmiş bakakalmıştı. "Nasıl yani? Baya tatile mi gideceğiz? Ama işlerin?"dedi Lalisa.
Jungkook gülümsedi "Seojun bir süre ilgilenecek beni idare edecek yani ama ben uzaktan halletmeye çalışacağım bir şekilde, önemli olan ailemin mutluluğu. Hem galiba balayı dışında doğru düzgün tatil yapamadık."dedi Jungkook.

Lalisa usulca başını onaylarcasına salladı, evlendiklerinden beri doğru düzgün bir tatile gidememişlerdi. Sadece iş yemeklerine giderlerdi o da tatil olarak asla sayılmazdı.

Lalisa bu fikri çok beğenmişti, çok heyecanlanmış ama aynı zamanda tedirgindi. "Keşke Eunra ve Seojun da gelseydi onların tatile ihtiyacı var."dedi Lalisa.

"Benim düşünceli karım çok haklı ama bu bizim tatilimiz, ayrıca emin ol Moon ile ilgilenmekten bana bile vakit ayırtmayacaksın ama onu da halledeceğiz, gideceğimiz yerde bebeklerin de eğlendiği alanlar var oralarda doyasıya gülücükler atar, değil mi benim oğlum!"diyip oğlunun yanaklarını okşadı Jungkook.

"Peki sen öyle diyorsan, o zaman ben hemen valizi ayarlayayım ne zaman gideceğiz?"dedi Lalisa.
"Bu akşam uçağımız var altı saatte varırız."dedi Jungkook.

"Ben nereye gideceğimizi sormadım? Nereye gideceğiz?"dedi Lalisa.
"İtalya'ya gideceğiz, orada çok güzel eğleneceğiz sana söz veriyorum."dedi Jungkook.

Lalisa gülümseyerek eşinin yanağına öpücük kondurdu.
"Jungkook çok teşekkür ederim."dedi Lalisa.
Jungkook Lalisa'nın dudaklarına işaret parmağını yasladı ve susmasını söyledi. "Senin teşekkür etmene gerek yok benim var, sen bana dünyalar güzeli bir oğlan verdin yetmedi gecelerimi güzelleştirdin, hayatıma güzellik kattın dahası sen beni baştan yarattın, ben olduğum adamı unuttum. Asıl ben teşekkür ederim Lalisa."dedi Jungkook.

Lalisa duygulanmıştı, yaklaşıp Jungkook'un dudaklarına öpücük bıraktı Lalisa'nın kucağında olan Moon kıpırdanmaya başlamış mızıklıyordu.

"Ah be oğlum zamanları iyi bilmen lazım araya girdiğinde bitiyor her şey, zaten zor buluyoruz şu güzel dudakları sen de yapma!"dedi Jungkook sitem edercesine.

AFFİNİTYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin