Eunra ve Seojun'dan planlarını saklama sebepleri basitti fazla kişi bilirse işleri berbat olabilirdi ve bunu göze alamayacak kadar sabırları tükenmişti Lalisa ve Jungkook'un. Gülümseyerek elinden poşeti alan Lalisa numaradan şaşırmış ifadeleri yaparak poşetleri yatağının üzerine koydu. "Teşekkür ederim Eunra."diyip sarıldı. "Şey ben terliyim bir banyoya gireyim, Moon'la baya eğlendik. Sen onu alsana duş aldıktan sonra alırım ben onu."diyerek Moon'u Eunra'ya uzatan Lalisa gülümsüyordu. Eunra başıyla onayladı ve Moon'u alıp odanın kapısından ayrıldı. Lalisa kapıyı kapayıp derin bir oh çekti. Jungkook girdiği dolaptan hınzırca gülerek çıkmıştı.
"Bak şimdi az önce cennet kokusuna bulandım, eğer banyoya birlikte girmezsek iş yarım kalır olmaz."diyerek ellerini havaya kaldırıp aşağı indiren Jungkook'a Lalisa dudaklarını bastırarak başını iki yana sallayıp cevap verdi. "Ne yapacağım ben seninle?"dedi Lalisa.
Jungkook gülümseyip "banyo"dedi ve gömleğini çıkarmaya başlamıştı bile Lalisa onu durdurmaya çalışırken ikisi de kendini banyoda buluvermişlerdi.Lalisa geri çekilip yutkundu. "Olmaz Jungkook Eunra gelince ne derim?"dedi Lalisa. Jungkook gülerek "Banyoya girecek hali yok ya."diyip sırıttı. Gerçekten de şu an karısı ile birlikte banyo yapmak istiyordu. Üstündekileri birer birer çıkaran Jungkook'a bakmamaya çalışan Lalisa arkasını dönmüştü. Jungkook gülümseyip Lalisa'nın tişörtünü belinden sıyırmaya başladı. Lalisa'nın kulağına yaklaşıp "Uzun zaman oldu biliyorum ama sadece seninle vakit geçirmek istiyorum."diyip karısının omzuna öpücük kondurdu. Lalisa bundan huylanmıştı. Uzun zamandır birlikte olmamışlardı ve bu heyecanı gerçekten anlaşılabilirdi.
Lalisa'nın tişörtünü çıkartıp dolabın kenarına kendi kıyafetlerinin yanına koydu. Lalisa Jungkook'a döndü ve ellerini eşinin göğsüne koydu, Lalisa çok heyecanlıydı ama bilmiyordu ki Jungkook ondan daha heyecanlıydı.
"J-jungkook."yutkunarak söylediği için sesi yarım yamalak çıkan Lalisa dudaklarını birbirine bastırdı. "İlkim gibi hissediyorum."dedi Lalisa.Aslında demek istediği ilkindeki gibi heyecanlı hissediyorumdu. Jungkook onun altındaki eşofman altını aşağı itti ve yerle birleşen giysinin üstünden ayağını çekerek uzaklaştı Lalisa. Jungkook onunla uyumlu adımlar atarak duş kabinine girdi, suyu ılığa ayarladı ve açtı. Lalisa suyun bedenine temas etmesiyle titredi, Jungkook ona sarıldı ve başını Lalisa'nın omzuna koydu.
Lalisa kollarını onun boynuna sarıp gözlerini kapattı. İç çamaşırlarıyla olan iki beden birbirine bağlıydı şimdi. Jungkook kulağına doğru konuşmaya başladı. "Ben kendime kötülük yapıyorum."dedi Jungkook. Lalisa anlamamıştı. "Senden ayrı kalarak vücuduma işkence ediyorum, bu beden senden ayrı kalamazken."dediğinde Lalisa tebessüm etti.
Boynuna öpücük kondurup geri çekildi Lalisa. "Bu işkenceleri yapmana gerek yok."dedi Lalisa. Su onların bedenlerinden akıp gidiyordu, kendileri dünyadan ayrılmış gibi hissediyorlardı.
Lalisa başını geri çekip gülümsedi. Jungkook onun ıslak saçlarını görünce gülmedem edemedi. "Neden bu kadar şirin bir karım var yahu? Yedi yirmi dört tatlıya ihtiyacım olmayacak ama..."diyip güldü Jungkook. Lalisa onun dediğine tatlı bir gülümseme vererek Jungkook'un saçlarını okşadı. Jungkook eğilip Lalisa'nın dudaklarına kendi dudaklarını bastırdı, Lalisa hiç beklemeden karşılık vermişti. Öpüşmeleri hiç kısa veya sönük değildi.Başlarını sağa yatırıp derinleştirmişlerdi öpüşmelerini, Jungkook Lalisa'nın bedenini duvara doğru ilerletti ve beline elini koyup soğuk duvarla birleşmesini engelleyerek onu yasladı. Lalisa gözlerini kapatmış kendini Jungkook'a bırakmıştı. Jungkook ise uzun zamandır eksikliğini hissettiği bedenin zevkine şimdi varabildiği için kendinden nefret etmişti.
Hem kendine hem de karısına bu mesafeyi bırakarak çok yanlış yaptığını düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFFİNİTY
Mystery / ThrillerAilesini, ailesi için geride bırakan Jeon Jungkook karısı Lalisa'nın aslında sadece ilgiye ihtiyacı olduğunu bilmiyordu. Şimdi ise bebeğine rağmen boşanmayı düşünüyordu Lalisa. Zor bir karardı. Kore'nin en ünlü şirketlerinden biri olan Jeon şirketi...