Bölüm 25

880 52 15
                                    

FINAL




"Jungkook gerçekten yapacak mısın?"
"Evet Lalisa neresini anlamadın?"
"Hayır bence hiç böyle bir şeye gerek yok zaten öylesine bir olaydı bitti gitti!"

Jungkook kucağındaki Moon'u yatağa yatırıp bezini taktı ve ardından Lalisa'ya döndü.

"Bir kere yapan bir daha yapar, o herife ders vermezsem asla o çalışmayan beynini aktif hâle getiremem."
Diyip oğluna şebeklikler yapmaya devam etti. Moon bu sırada babasına hayran hayran bakmakla meşguldü, Lalisa ise bir taraftan Moon'un biberonunu hazırlıyor bir taraftan da kendi giyeceği kıyafeti seçiyordu.

"Jungkook bir tatsızlık çıksın istemiyorum tatildeyiz, mutluyuz , keyfimiz de yerinde bir budala için keyfimizi kaçırmayalım." Dedi Lalisa.

Jungkook kararlı bir şekilde başını iki yana sallayıp oğlunu kucağına aldığı sırada bir ses duyuldu bu ses tam olarak Moon'dan gelmişti.

"Ciddi misin Moon? Yani daha yeni bez taktım babacığım, sıçmanın sırası mı?" Diyip sinirli sinirli oğluyla konuşan Jungkook'un yanına geldi Lalisa.

"Tamam ver bana ben hallederim." Diyip bezi çıkarıp yeni bez takmaya başladı. Moon bu sırada babasına doğru dil çıkarmaktaydı. "Şuna bak nasıl da dil çıkarıyor sen öğretiyorsun değil bunları? Yoksa nereden öğrenecek?" Dedi Jungkook Lalisa'ya doğru.

"Ben bunu öğretecek son kişi bile değilim ama senin öğrettiğine yemin edebilirim." Dedi Lalisa.

"İnan bana ben dilimi boş yere bile çıkarmam ve sen bunu daha iyi bilirsin güzelim." Diyip göz kırptı Jungkook.

Lalisa bu sırada dudaklarını büzüp sinirli sinirli başını iki yana salladı. "Tamamdır. Anneciğim bak senin artık temiz bir toton var. Ay annesinin birtanesi temizlenmiş mi?" Diyip oğlunun yanaklarından, alnından ve boynundan öpen Lalisa bebek kokusunu da çekmeyi unutmuyor.

Bu sırada Jungkook Lalisa'yı izliyor ve gülümsüyordu. Onun çok güzel bir anne olduğuna yeniden şahit oluyor ve yeniden aşık oluyordu. "Neyse hadi gidelim artık ben acıktım." Diyip kapının önünde bekleyen Jungkook'a kızgın bakışlar attı Lalisa. "Jungkook ben hazır değilim böyle mi gideceğim?" Diyen Lalisa'yı bir güzel süzmeye başladı Jungkook. "Evet böyle git, eşofman altı ve tişört mükemmel daha ne olsun?" Dedi Jungkook.

"Bir de kendi üstüne bak utanmasan smokin giyeceksin! Bekleyin beş dakika hemen giyinip geliyorum." Diyip hızla odaya giren Lalisa'nın arkasından bağırdı Jungkook.

"Çok özenme alt tarafı yemek, sakın kırmızı ruj sürme!"
Dedi ama Lalisa onu duymamıştı bile. Sonra dönüp oğluna baktı ve başını iki yana sallayarak "Senin annen illa benim kalbimde deprem yaratmak zorunda mı? Ben bu kadınla nasıl yaşayacağım. Sanırım önce aşkından gebertecek daha sonra da güzelliğinden. Tanrım çok teşekkür ederim!"
Diyip dua etmeye başlayan Jungkook'a Moon gülümseyerek bakıyordu. "Baba!" Dediğinde.
Jungkook duygulanmaya başlamıştı bile. "oğlum benim, hemen büyüme tamam mı? Yoksa anneni benden almak istersin. Sakın unutma Moon bey annen benim karım sakın ona sarkma!" Diyip iki parmağını ikisi arasında gözüm üstünde dercesine salladı.

AFFİNİTYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin