"Lalisa Hanım ben a-anlamıyorum siz neden böyle bir şey yaptınız?"
Diyen Eunra haklı bir isyan ile karşısında duran patronlarının itirafını dinliyordu. Hala şaşkın bakışlarla bakan Eunra'ya cevap vermeye başladı Lalisa."Bak Eunra bazı şeyler bizim için gerçekten saçma bir şekilde gelişti ama biliyorsun ki o kadın benim oğlumun olduğu eve silahlı adam yolladı yetmezmiş gibi korumamı vurdu ben bu kadına zarar vermeliydim! Onu öldürüp hayattaki acıları yaşamadan kurtulmasına izin veremezdim. Biz de plan yaptık, o kadının tüm pisliklerini kanıtlamak için adaletin karşısına çıkması için deliller oluşturduk en büyük delili de dün aldım, senin bana verdiğin zarfta vardı."diyen Lalisa'yı pür dikkat dinliyordu Eunra.
"Biz şu anda ayrıymış gibi rol yapıyoruz ama resmi olarak boşanmadık, sadece sahte belgelerle boşanmış gibi göründük. Biz hala evliyiz Jungkook ile ayrılmadık zaten bu süreçte de hiç ayrı kalmadık. Sadece farklı evlerde yaşamak zorundaydık bizden başka birileri öğrenirse durum tehlikeye girebilir diye size de haber vermedik ama şimdi bunları bilmeye hakkınız olduğunu düşünüyorum."dedi Lalisa.
Kucağındaki Moon'un sanki onları dinliyormuş gibi sessizce beklemesi de garipti, bebek o kadar tatlıydı ki Eunra ona bakıp gülümsemeden edemedi.
"Pekala dediğiniz gibi olsun efendim ben elimden ne geliyorsa yapmaya hazırım."dedi Eunra.
"Bir şey kalmadı merak etme, sadece Moon'a göz kulak ol yeter, bugün mahkeme var. Nancy'nin o iğrenç yüzü ile ilk defa maskesiz şekilde yüzleşeceğiz, onu süründürmek için her şeyi yaptık. Evrakta sahtecilik, özel hayata müdahale ayrıca Jungkook'un hesabından sayısız para çekmeleri bunlar yeterli en azından yirmi yıl hapis yatması için. Biz de hayatımıza huzurla devam edebileceğiz."diyen Lalisa sıcak bir şekilde gülümsedi.
"Her şey ailem için, yuvamı bozan o şeytan kadın yüzünden çok acılar çektik."hüzünle başını eğip elleriyle oynayan Lalisa'nın yanına oturup omzunu sıvazladı Eunra. "Bu da bitti efendim, siz kazandınız."diyip sarıldı Lalisa'ya.
Moon seslice kahkaha atıp mırıldanmaya başladığı sırada kapı çalmıştı. Eunra koşup kapıyı açtığında elleri poşetlerle dolu Jungkook'u gördü, ellerindeki poşetleri alıp mutfağa taşıdığı sırada Jungkook da Lalisa ve oğlunun yanına doğru ilerledi.
"Jae Moon oğlum! Babacık mı gelmiş?"diyen Jungkook heyecanlı adımlarla oğlunun önünde diz çöktü aynı zaman kucağında Moon olan Lalisa'nın da önünde diz çökmüş oldu.
"Hoşgeldin Hayatım."dedi Lalisa. Jungkook gülümseyip Lalisa'nın alnına ıslak bir öpücük kondurdu.
"Seni almaya geldim ama lütfen, lütfen sadece on dakika şu yakışıklı oğlumun yanaklarını yiyeyim."diyen Jungkook'a gülerek baktı Lalisa.
"Ye tabii. Ben zor tutuyorum kendimi."diyen Lalisa kahkahalarla oğlunu eşinin kollarına bıraktı.
Jungkook Moon'u kahkahalara boğup güldürürken, oğlunun karnına yüzünü koyup gıdıklıyordu. Jae Moon ise kahkahadan başka çaresi yokmuş gibi sevinç çığlıkları atıyordu.
"Oğlum babasıyla oyun da oynar mı acaba?"diyen Jungkook'un gözlerinin tam içine bakıyordu Moon.
Ve o sırada hiç beklenmeyen bir şey oldu, Moon kahkahalarının arasından nefes nefese "Baba"demişti. İlk kelimesi olmuştu biricik oğullarının.
Lalisa duyduğunda şokla ayağa kalktı "nee?"diye çığlık attığında Moon bu sefer Lalisa'ya bakıp küçücük işaret parmağını kaldırıp Lalisa'yı göstermişti. "Anne."demişti bu sefer de. Jungkook kalp krizi geçiriyormuş gibi "Tanrım kaç yaşında adamım ama şimdi heyecandan altıma yapacağım."diyerek tiz bir şekilde çığlık atmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFFİNİTY
Mystery / ThrillerAilesini, ailesi için geride bırakan Jeon Jungkook karısı Lalisa'nın aslında sadece ilgiye ihtiyacı olduğunu bilmiyordu. Şimdi ise bebeğine rağmen boşanmayı düşünüyordu Lalisa. Zor bir karardı. Kore'nin en ünlü şirketlerinden biri olan Jeon şirketi...