Lalisa ertesi gün kendini iyi hissetmemeye başlamıştı, banyoda uzun durduğu için üşüttüğünü düşünüyordu fakat Eunra ise bu hastalığının sebebinin duygu değişimlerinden olduğunu düşünüyordu.
"Lalisa hanım çay hazırlayayım mı bu haliniz hiç iyi değil."dedi Eunra. Lalisa başını iki yana salladı ve yorganını başına kadar çekti. "Moon'a bakabilir misin? Şu an hiç iyi hissetmiyorum."dedi Lalisa çatallı sesi ile.
"O zaman eczaneye gideyim, bakın doktor çağıralım dedim istemediniz. En azından eczaneden ağrı kesici alayım başınız ağrıyor."dedi Eunra, çoktan Moon'a bakma görevi ona düşmüştü zaten.
"Eunra, neden laf söz dinlemiyorsun? İstemiyorum diyorum. Hem sen Moon'un altını aldın mı?"diyerek yatakta döndü Lalisa.
Eunra derin nefes alıp başından beri aklında olan şeyi söyledi.
"Evet aldım Lalisa Hanım ama siz eğer doktor çağırmama izin vermezseniz Bay Jeon'u arayacağım ve buna asla mani olamayacaksınız."dedi Eunra. Lalisa tepki vermeden bir süre baktı, yeterince kafasındaki ağrıyı çekmişti ve bir şey demeden başıyla onayladı. "Çağır onu, çağır da ne hallerdeyim görsün! Onun öncesinde doktoru çağır ama doktor yakışıklı olsun! Böyle kafam kadar kasları olsun anladın mı?"dedi Lalisa.Eunra kaşları çatık ve gülmemeye çalışarak başıyla onayladı. "Her zaman çağırdığımız aile doktorunuzu çağırmayayım mı?"dedi Eunra.
"Hayır o değil! Adamın bir ayağı çukura girdi, şey yap sen. Bir adam çağır, doktor olsun, yakışıklı olsun ve bizim aile doktorumuz hastalansın onun yerine gelsin. Hadi kızım göreyim seni."diyerek kafasını yatağa koydu."Ama Lalisa hanım neden böyle bir şey yapıyoruz, doktorunuzu çağırayım ben, size reçete yazdıktan sonra hemen ilaçları alıp gelirim."dediğinde Lalisa çatık kaşları ile Eunra'ya baktı. "Bak Eunra, hastayım ve kafam yerinde değil ama şu an bu dediğimi yapmanı istiyorum." Dedi kararlı bir sesle fakat sonra tekrar başını yastığa geri koydu.
"Peki siz nasıl emredersiniz."diyip çıktı odadan. Hızlıca doktoru aradı fakat öncesinde yakışıklı mı diye kontrol etti. Ve adam gerçekten yakışıklıydı. Ardından Jungkook'u aradı. "Efendim Eunra, acele edersen sevinirim çünkü işim var." Eunra derin bir nefes aldı.
"Bay Jeon, Lalisa hanım rahatsızlandı. Zorla doktor çağırtabildim çünkü istemiyordu. Lütfen siz de gelin hiç iyi görünmüyor ama yardım etmemi de istemiyor."bir çocuğu annesine şikayet edercesine söylediği sözlere Jungkook tebessüm etti.
"Pekala geleceğim, on dakikalık işim kaldı hemen geliyorum. Ona çay hazırla."diyip telefonu kapattı. Eunra gülümsedi ve hemen mutfağa gidip çay hazırladı.Çayı yaptıktan sonra Lalisa'ya zorla içirmişti. Lalisa yüzünü ekşite ekşite içti ve derin nefes aldı. "Ağzım yandı ya!"dedi bir anda. "Efendim doktoru çağırdım gelecektir birazdan, Bay Jeon da on dakikaya burda olacaktır."
Lalisa yüzündeki sırıtma ile kahkaha attı.Yaklaşık beş dakika sonunda doktor kapıda görünmüştü, kapıyı açıp onu karşılayan Eunra yutkundu. Bu adam resmen dizi setleriden çıkmış gibi görünüyordu.
Adamı Lalisa'nın odasına çıkardı ve Lalisa da doktorla konuşmaya başladı. "Sanırım dün yaptığım banyo biraz uzun sürdü, başım ağrıyor ve boğazım ağrıyor."dedi Lalisa. Ona göre adam hiç yakışıklı değildi ve bunu söylemekten de çekinmedi. Eunra'nın kulağına yaklaşıp. "Bula bula bunu mu buldun?"dediğinde başını iki yana sallayıp doktorun stetoskobunun sırtına koyulmasına izin verdi. "Ciğerlerinizde sıkıntı yok gibi öksürün."dedi doktor, Lalisa denileni yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFFİNİTY
Mystery / ThrillerAilesini, ailesi için geride bırakan Jeon Jungkook karısı Lalisa'nın aslında sadece ilgiye ihtiyacı olduğunu bilmiyordu. Şimdi ise bebeğine rağmen boşanmayı düşünüyordu Lalisa. Zor bir karardı. Kore'nin en ünlü şirketlerinden biri olan Jeon şirketi...