Bölüm 7

2.3K 196 44
                                    

Derin nefes aldı Lalisa bir anda söylemekten vazgeçmek istedi ama yapmadı. "Ayrılalım Jungkook, daha fazla bu ilişkiyi sürdürmek istemiyorum."dedi Lalisa bir çırpıda Jungkook'un ağzı açık kalmıştı beklemiyordu, elindeki dosya yeri boylarken ağzından "N-nasıl?"çıktı.
"Bir dakika ne dedin?" Dedi tekrarlaması için. "Ayrılalım Jungkook, bitsin bu ilişki diyorum."dedi Lalisa. Jungkook'un başından kaynar sular dökülmüştü adeta, biricik karısı neler diyordu. "Lalisa iyi misin hayatım? Nerden aldın bu kararı birden bire?"dedi Jungkook şaşkınlıklarla doluydu. Onu bu derece severken karısı ondan boşanmak istiyordu.

"Birden bire değil Jungkook ben bunu uzun zamandır düşünüyorum, iki ay yok bir yıl! Ben bunu bir yıldan beri düşünüyorum. Benden ayrı kaldığın her an bunu düşünüyorum Jungkook!" Dedi Lalisa, diğer sözlerine nazaran bu daha şiddetli çıkmıştı.
"Ama neden? Seni incittim mi? Kırdım mı? Canını mı acıttım? Yoksa iki hafta önceki olay yüzünden mi bak sana söz veriyorum asla ama asla bir daha böyle bir olay yaşanmayacak." Dedi Jungkook yalvarıyordu şimdi karısına.

"Hayır Jungkook, onunla ilgisi yok! Bunun benim kalbimle ilgisi var, beni , aileni , işinden sonra aklına getirdiğin için ben yıpranıyorum! Ya ben Moon'u tek başıma mı büyüteceğim? Böyle giderse öyle olacak ha?" Jungkook başını iki yana salladı. "Neler diyorsun canımın içi, neden böyle şeyler konuşuyorsun Lalisam? Ayrılmak olmaz Lalisa, seni çok seviyorum ben neden ayrılayım senden?" Dedi Jungkook.
"Ayrılalım çünkü en doğrusu bu hem senin de fazladan kafa yorman gerekmez bir aile için." Dedikten sonra Lalisa'nın sağ yanağından göz yaşı damladı elinin tersiyle silip burnunu çekti Lalisa.

"Ağlama gözünü seveyim, ağlama karşımda." Göz yaşını silmeye yeltendiğinde Lalisa geri çekildi. "Bundan sonra böyle Jungkook, ben başka odada kalacağım. Bir süreliğine avukatlarla konuşup anlaşmalı boşanma davası açacağız. Daha fazla uzasın istemiyorum, kararımda kararlıyım!" Dedi Lalisa Jungkook bu sefer sert çıkıştı.
"Hayır! Anlaşmalı falan değil bu! Tek taraflı oluyor! Çünkü ben senden boşanmak istemiyorum! Başka bir odada falan da kalmayacaksın! Eğer ayrı kalmak istiyorsan ben başka odaya geçerim." Dediğinde Lalisa ona tekrar aşık oldu. Bu kadar alttan alan biri olduğunu biliyordu ama kimseye göstermediği için unutmuştu.

"Peki başka odaya geç, yemek saatlerini ona göre ayarla çünkü seninle aynı yemek masasında olmak istemiyorum."dedi Lalisa.
"Bu kadarı fazla, biz hala evliyiz! Tabiki birlikte yiyeceğiz."dedi Jungkook
"Sen eve gelebilirsen yeriz Jungkook!! Kaç gündür eve gelmiyorsun ha?!" Dedi Lalisa yüksek sesle.
"İki hafta ama ben normalde bir hafta evde bir hafta işte çalışacaktım siz annemlerin oraya gittiğiniz için ben de işimi halledeyim dedim, bir aylık işi bitirdim size zaman ayırabileceğim." Dedi Jungkook gülümseyerek. Lalisa bir anda umutlandı.
"Bu akşam yemeğine de gelmezsen boşanma dilekçesini önüne koyacağım sen de imzalayacaksın!" Dedikten sonra Lalisa topuklu ayakkabılarıyla süzüle süzüle odadan çıktı.

Olanları ve konuşulanları az çok tüm çalışanlar anlamıştı özellikle Seojun. Çünkü Eunra Tayland'taki konuşmaları duymuştu ve sevgilisine anlatmıştı.
Onlar patronları eşinden ayrılacak diye çok korkuyorlardı. Eğer ayrılırlarsa aşka olan inançları da biterdi.

...

Lalisa eve döndüğünde içindeki rahatlamayı fark etti. Kurtulmuştu bu ızdıraptan en azından içindekileri söylemişti bu ne kadar yanlış olsa da bu kararı aldığı için ne kadar üzülse de rahatlamıştı. Jungkook deliye dönmüştü kaybetmekten korktuğu tek kişi Lalisa'ydı ve o da, kendisi yüzünden ellerinden kayıp gidecekti. Korkuyordu Jungkook çok korkuyordu. Hayatı boyunca tek bir kişiye aşık olmuştu, oğlunun annesine ama o da şimdi gidecek miydi? Buna izin veremezdi, onun gönlünü alacaktı.
Seojun'a görev verdi yerine göz kulak olması için ona emretti. Bir hafta boyunca asla işe gitmeyecekti, izne çıkacaktı. Böylece ailesiyle vakit geçirebilecekti. Jungkook bu olanları az çok tahmin edebiliyordu, karısı sarhoşken bazı şeyleri itiraf etmişti ama işleri yüzünden düşünecek zamanı olmamıştı. Onlara zaman ayıracakken onlar Tayland'a gitmişlerdi.

AFFİNİTYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin