two

2.7K 225 272
                                    

Ertesi sabahım, yeni gölgemin beni gittiğim her yerde takip etmesiyle başladı.

"Eğer bana bu kadar yakın yürüyeceksen en azından sohbet edebilirsin. Aksi takdirde beni takip eden ürkütücü bir sapığa benziyorsun." 

Güldüm.

"Evet, efendim."

'Bir insan nasıl bu kadar... sessiz olabilir? Hiç canı sıkılmıyor mu? Bütün sabah onunla bir sohbet başlatmaya çalıştım ama aldığım tek tepki kısa cümleler ya da tek kelimelik yanıtlar oldu.'

"Hep bu kadar sessiz misin? Yoksa bu heyecan verici tarafını ortaya çıkaran tek kişi ben miyim?"

Taehyung'un dudağı hafifçe yukarı doğru seğirdi ama hemen kendine hakim oldu.

"Yalnızca işimi yapıyorum, efendim."

Caddenin karşısında en sevdiğim kafeyi görmemle oraya doğru ilerlemeye başladım.

'Belki bir kahve seni gevşetir.'

Yolu tarif ederken gülümsedim.

On dakika sonra boş bir masaya oturduk ve siparişimizi verdik.

"Pek kahvaltı seven biri değilsin sanırım?"

"Kahve yeterli."

"Üstelik kahveni koyu içiyorsun. Ne kadar da tahmin edilebilir."

Bana doğru bakarak kaşını kaldırdı.

"Ne? Bana öyle bakma."

"Tahmin edilebilir olmakta yanlış bir şey mi var?" 

Güldü.

Bir an duraksadım. Bu, bana bütün sabah boyunca kurduğu en uzun cümleydi.

"Yok sanırım. Tahmin edilebilir demek en azından dakik ve güvenilir olduğun anlamına geliyor ki bunlar harika özelliklerdir. Arada sırada eğlenebildiğin sürece sorun yok, anlarsın ya?"

Taehyung kahvesinden bir yudum aldı.

"Bazen heyecan katmak için krema ekliyorum."

Güldüm.

"Vay canına, çok cesursun."

'Demek ki espri anlayışı varmış.'

Kaba olup olmayacağından emin değilmiş gibi görünerek bir saniye tereddüt ediyor ama sonra konuşmaya karar veriyor.

"Sen de yalnızca bir latte sipariş ettin. Senin rutinin bu mu?"

"Demek fark ettin öyle mi? Aslında haklısın, normalde yiyecek bir şeyler de söylerim. Yalnızca... bu isimsiz tehdit işi beni biraz sarstı. Birilerinin Yoongi'yi benim hayatımla tehdit ettiğine inanmak güç... Eğer ona yakın birileri olsaydı, bu işin gereksiz olduğunu bilirlerdi. Yoongi, bana ne olacağını pek umursamaz."

Gülümsemek için kendimi zorladım.

"Kusura bakma. Umarım seni rahatsız etmemişimdir."

"Hiç de bile efendim. Her ilişkinin... kendi zorlukları oluyor."

"Bazı zorlukları atlatmışsın gibi konuşuyorsun. Bu kadar sık uzakta olman.. kız arkadaşını üzmüyor mu? Burnumu sokmuş gibi olduysam üzgünüm."

"Şu anda ilişki için pek vaktim yok, ve... ben kızlarla ilgilenmiyorum."

Sesi oldukça toktu.

bodyguard | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin