eighteen

1.2K 140 19
                                    

"Seni asla yargılamam. Neler oldu anlat bana Jimin. Lütfen."

"Biliyorum. Sana güveniyorum. Sanırım bu konu hakkında düşünmek bile zor geliyor."

"Aranız hep kötü müydü?"

"Dürüst olayım mı? Hayır, harika bir çocukluk geçirdim. Beni çok şımarttılar."

Hüzünlü bir şekilde gülümsedim.

"Birbirimize çok yakındık. Beni dünyanın dört bir köşesine iş gezilerine götürürlerdi ve en iyi özel okullara gönderdiler. Daha iyi ebeveynlik yapmazlardı."

Taehyung'un yüzündeki şaşkınlığı görebiliyordum.

"Sonra ne oldu? Çok basit aslında. Yoongi oldu."

"Onu sevmediler mi?"

Kafamı salladım.

"Ondan nefret ettiler. İşin özü şu ki, onunla tanıştığımda zirvedeydim. Gelecek vaat eden bir Harvard mezunu... 10 yıllık kariyer planım bile hazırdı. Bir firmaya girecektim, üç yıl içinde küçük hissedar olacak, dört yıl sonra da esas ortaklığa yükselecektim. Ama sonra Yoongi geldi ve tüm planlarımı çöpe attı."

"Kariyerinde destek olmadı mı?"

"Aynen öyle. Yine de bunu çok ince bir şekilde, hissettirmeden yaptı. Çok planlıydı."

Yüzümü ekşittim.

"İş yerinde takdir görmediğimi ima ederek başladı. Davalarla direkt ilgilenmek yerine kağıt işi yapıyordum. Tabii ki bir anda avukat olamazsın, bedel ödemen gerekir ama o beni açgözlülüğe sürükledi işte. Bunun gibi küçük şeyler beni işimden soğuttu. Ukala ve kibirli birine dönüşmüştüm; bana hak ettiğimi vermediklerini düşünüyordum."

"Bu hiç senlik bir tavır değil."

"Değildi. Bir yer edinmeye çalışıyordum ama Yoongi ne yaptı ne etti, bana bu yerin gümüş tepside sunulması gerektiğine beni ikna etti. En sonunda bana belediye başkanlığına adaylığı sırasında kampanya menajeri olmamı teklif etti ve işi bırakmama sebep oldu."

Taehyung'un gözleri şok olmuş şekilde açıldı.

"Neden onun seçim kampanyası için hayallerindeki işten vazgeçtin ki?"

"Sanki dünyasının merkezinde ben varmışım gibi hissettirdi. Sanki benim tavsiyelerim ve desteğim olmadan seçimi kazanamazmış gibi... Kampanya bittikten sonra işime hemen geri dönebileceğimi iddia etti. Ona neden inandım, hiçbir fikrim yok. Kimse avukat olmaya gönülsüz bir mezunu istemez oysa."

"Peki ya ailen...?"

"Bana çok sinirlendiler. Yoongi'den ayrılmamı ve işime dönmemi istediler."

Taehyung elimi avcuna aldı ve şefkatle sıktı.

"Yoongi ile birkaç ay önce gizlice evlendiğimizi bilmiyorlardı. Hollanda'ya sadece tatil yapmak için gittiğimizi sanıyorlardı. Sanırım en çok bu yüzden kırıldılar. Eşcinsel olduğumu biliyorlardı, hiçbir zaman beni yargılamadılar aksine destek oldular. Yoongi ile çıkmaya başladığımda sorun etmemişlerdi, ama Yoongi'nin nasıl biri olduğunu gördükten sonra ondan ayrılmamı istediler. Ama ben salaklık yaptım işte."

bodyguard | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin