"Seni Taehyung ile birlikte buradan gönderiyorum."
"Pardon!? Beni öylece yollayamazsın. Ben bir eşya değilim, senin kocanım!"
"Tanrı aşkına, Jimin. Bu senin iyiliğin için!"
"Tabii. Bunu benden kurtulmak için bahane olarak kullanıyorsun."
Göz ucuyla Taehyung'un odadan sessizce çıktığını ve arkasından kapıyı kapattığını gördüm.
"Yine drama yaratıyorsun."
"Drama mı? Komik olduğunu falan mı sanıyorsun? Beni buradan göndermek yerine güvenliği arttırmaya ne dersin?! Binanın etrafındaki kameraların kayıtlarından suçluyu arasak mesela?"
Yoongi gözlerini devirip telefonuyla oynamaya başladı.
"Neden soruşturma işini bana bırakmıyorsun? Bu iş bende ve sen gözünü açıp kapayana kadar halletmiş olacağım. Ama sen burada kalamazsın, bu konuda kararım kesin. Tartışma istemiyorum."
"Kabul et, Yoongi. Gitmemi istiyorsun çünkü asistanla yatacaksın! Ve ben aradan çıktığım an ortada hiçbir engel kalmayacak."
"Saçmalama. Otel diye bir şey var."
"Bak! İnkar etmiyorsun bile!"
Gülümsedi ama hiçbir şey söylemedi.
"Yoongi, bunu bana yapamazsın."
"Yaptım bile. Güvenlik ekibimle telefonda konuşup her şeyi ayarladık."
Omuzlarım yenilgiyle düştü.
"En azından nereye gittiğimi söyle?"
"Senin gibi çenesi düşük birine sır verecek değilim. Yerini yalnızca ben ve Taehyung biliyor olacağız. Orada kaldığın süre boyunca koruman dışında kimseyle irtibat kurmayacaksın."
"Taemin ile veya ailemle de mi konuşamayacağım, ama-"
"Yarın sabaha kadar eşyalarını toparlayıp gitmek için hazır olmanı istiyorum."
Yüzüne bakınca bu konuda son derece ciddi olduğunu anladım. Fikrini değiştirmeyecek.
Ertesi sabah...
Kalan son eşyalarımı da toplarken arkamda bırakmak üzere olduğum odama son bir kez baktım.
'Ne kadar süre uzakta olacağıma dair en ufak bir fikrim yok. Günler de sürebilir, haftalar da... Neyse gittiğim yerde yalnız olmayacağım en azından.'
Cam kapının ardındaki iri gölgeye göz attım, istemsiz bir şekilde kalbim hareketlendi.
'Taehyung dün hayatımı kurtardıktan sonra yanımda o da olacağı için mutluyum. Kim Taehyung yalnızca yetenekli bir koruma değil. Aynı zamanda çok da nazik. İyi olmama rağmen beni sürekli kontrol etti ve benimle ilgilendi. Konuşurken beni dikkatli bir şekilde dinledi... sanki ne söylesem gerçekten kulak veriyor ve daha fazlasını duymak istiyor gibiydi.'
Pek başarılı olamasam da Taehyung'u düşünmemeye ve giysi seçmeye çalıştım.
'Çekici bir şeyler giyinip Taehyung'un ilgisini çekmek istiyorum.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bodyguard | vmin
Dragoste"Bu adam... onda ne var bilmiyorum ama yanından uzaklaşamıyorum." #1 - vmin fic {250321} #1 - taechim {310321} #1 - vmin {021221}