six

2K 206 294
                                    

Yatak odasına doğru yürüdüm ve kapıyı arkamdan kapattım. Taehyung, yatağın ucundaki uyku matının üzerinde uzanıyordu.

"Benimle aynı odada mı uyuyacaksın yani?"

"Öyle anlaştık."

"Anladım."

Taemin'in sözleri yine zihnime hücum ediyor ve haklı olabileceğini düşünmeden duramıyorum.

'Ama gerçekten onu baştan çıkarabilir miyim ki? Karşılık verir mi?'

Yatağıma geçerken, bakışlarını üzerimde hissettim.

"Burası sıcak mı?"

"Hayır?"

"Öyle mi? Bana sıcak geldi de."

"Tamam."

"Böyle uyuyamam."

Üzerimdeki kıyafeti işaret ettim. Kafası karışmış bir şekilde bana baktı.

"O zaman başka bir şey giy?"

"İyi fikir. Ödünç verebileceğin bir gömleğin var mı?"

Ayağa kalktı ve bana şüpheyle baktı.

"Kendi kıyafetlerin yok mu?"

"Var. Ama hepsi çok dar, bol bir şey getirmemişim yanıma."

"Eminim buna bir çözüm bulabilirsin."

Bakışlarımı başka yere çevirdim, üzerimdekini yavaşça ve kışkırtıcı bir şekilde çıkarmaya başladım. Ardından pantolonumu da indirdim ve çıplak bir şekilde sadece dar boxerım ile kaldım. Gerindim ve ona olabildiğince yakın durmaya çalışarak bana dikkatini vermesini sağladım.

"Ah, böyle çok daha iyi."

Kesik bir şekilde aldığı nefeslerini duydum. Bakışlarımı ona çevirdim ama o yüzünü yere dikmiş halde duruyordu. Kibar olmaya ve bana bakmamaya çalışıyor olsa da, gözlerindeki arzulu bakışlardan beni seyretmek istediğini anlamam zor olmamıştı.

'Belki de Taemin'i daha sık dinlemeyelim.'

Yatağa uzandım ve örtümü sessizce üzerime çektim. Taehyung'un nefesini düzene sokmaya, kendini yatıştırmaya çalıştığını duymak nedense beni güldürdü. Ama beni duymamasına oldukça özen gösterdim.

'Vay canına. Demek ki onu bu kadar etkiliyorum ha?'

Tavana bakarak düşünceler içinde kaybolup giderken, sessizce bana bir şeyler fısıldadığını duyuyorum.

"İyi geceler, Jimin."

"İyi geceler, Taehyung."

Ertesi sabaha uyandığımda, kararımı vermiştim. Taehyung'u baştan çıkarma operasyonu başladı.

Üzerime siyah bir atlet ve siyah bir pantolon giydim. Saçlarıma şekil verip aşağı kahvaltı etmeye indim. Hazırladığım krepleri yemeye başladıktan kısa bir süre sonra Taehyung mutfağa geldi.

"Günaydın, Taehyung. Krep ve yumurta yaptım, eğer istemezsen başka şeyler de hazırlayabilirim. Otursana."

Şüpheci bir şekilde bana baktı.

"Tüm bunlar ne için?"

"Ah, bunlar mı? Hiç harika korumama kahvaltı hazırlamak istedim sadece."

"Öyle miyim?"

Ona bir tabak vermek için eğildiğim sırada giydiğim bol atletim omzumdan düştü ve Taehyung'un gözleri oraya takıldı. Fakat hemen bakışlarını çevirdi. Bu hareketi suratımı asmama sebep oldu.

bodyguard | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin