Bolca yorum atarsanız çok sevinirim, hem moral olur bana 🥺 keyifli okumalar~
•
"Yoongi bu! Hem de yalnız değil! Ne yapacağız?"
Taehyung'un gözleri hızla odayı taradı ve sonra kolumu tutup giyinme odasına yöneldi. Kapıyı arkamızdan sessizce kapattı. Bir dakika sonra yatak odasının kapısı açıldı.
"Ne yapıyor burada?"
Taehyung parmağıyla sus işareti yaptı ama ben başımı iki yana salladım.
"Sorun yok, burada konuşabiliriz. Bu, evi ilk aldığımızda yaptırdığımız panik odalarından biri."
"Panik odası mı?"
"Evet ve tamamen ses geçirmez."
Taehyung etkilenmiş görünerek tek kaşını kaldırdı.
"Çok zekice bir fikir."
Yoongi'nin ayakkabılarının olduğu duvara doğru yürüdüm. Kapıya en yakın çifti dikkatlice çıkarıp paneli yukarı kaydırdım ve yatak odası ortaya çıktı. Taehyung beni takip etti ve görüş alanımıza giren Yoongi ile asistanını ilgiyle izlemeye başladık.
"Bu bir izleme penceresi. Giyinme odasının kapısının yanındaki tablo aslında çift taraflı bir ayna. Biz dışarıyı görebiliriz ama onlar içeriyi göremezler."
"Dağları resmeden tablo mu?"
"Evet. Tablonun detayları gizlenmemize yardımcı oluyor. Dışarıyı görüp yatak odasında neler olduğunu izleyebildiğimden emin olmak istemiştim."
"Zekice."
Elimi kaldırıp pencerenin yanındaki küçük kırmızı düğmeye bastım.
"Şimdi bana inanıyor musun?"
"Bununla ne yapmayı planlıyorsun?"
"Kıyafetleri bağışlayabilirim ama değerli eşyalar ve dekor ürünleri..."
Yoongi bir kolunu Soyeon'un beline doladı ve kabaca onu öne doğru çekti.
"Ne istersen hepsi senin."
"İstediğimi seçebilir miyim?"
"Ne istersen. Bazıları kadınlar için değil, ama çoğu unisex. Oldukça değerli şeyler var."
"Bunun sorun olmayacağından emin misin?"
"O öldü tatlım."
Yoongi uzanıp, parmaklarıyla Soyeon'un yanağına dokundu.
"Artık hissettiklerimizi saklamak zorunda değiliz."
"Ben..."
Yüzünde çelişkili bir ifade belirdi ve birden Yoongi'yi itti. Yoongi'nin bakışları bu davranış karşısında sertleşti ama yüzüne hızlı bir şekilde endişe maskesini taktı.
"Sorun ne?"
"Konuşacağımızı söylemiştin. Konuşmaktan kaçmak için beni böyle baştan çıkarmaya devam edemezsin."
"O kadar güzelsin ki sana dokunmadan edemiyorum."
"Ah, Yoongi."
-
"Şu an öpüşüyorlar.""Ya giyinme odasına gelirlerse? Eşyalarımı ona vereceğini söyledi!"
Yoongi'nin diğer eşyalarımla birlikte toplamadığı bazı parçalara baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bodyguard | vmin
Romance"Bu adam... onda ne var bilmiyorum ama yanından uzaklaşamıyorum." #1 - vmin fic {250321} #1 - taechim {310321} #1 - vmin {021221}