Normalde sınır koyma işini sevmem ama flopluyorum gibi geliyor. Sınır 50 oy ve 50 yorum keyifli okumalar ♡
•
"Mayo giymen gerektiğini kim söyledi?"
Gözleri arzuyla beni süzerken üstümü çıkarmaya başladım. Önünde sadece boxerım ile kaldığımda ona göz kırpıp şezlonglardan birine doğru yürüdüm. Düğmeyi ısıtma seçeneğine çevirirken gözleriyle her hareketimi izlediğini hissediyordum.
"Orada öylece durup izleyecek misin, yoksa bana katılmayı planlıyor musun?"
"İzlediğim için beni suçlayabilir misin?"
"Hiç de bile."
Taehyung kapıyı arkasından sessizce kapattı. Pantolonunu indirip gömleğini çıkardı. Ben de nefesimi sakinleştirmek için elimden geleni yapmaya çalıştım.
'Onu yalnızca üstü çıplak görmek bile beni nasıl bu kadar tahrik edebiliyor?'
Bir süre kapının eşiğinde oyalandı, yere attığımız kıyafetleri topladı. Gözlerimle onu tepeden tırnağa süzdüm ve boxerındaki belirgin şişkinliği gördüm. Bakışlarımı yakaladı ve güldü.
"İzlemeyi mi planlıyorsun?"
Ona söylediklerimi taklit etti ve buhar yavaş yavaş odayı doldurmaya başladı... Aksi takdirde beni ne hale getirdiğini net olarak görebilirdi.
"İzlemiyordum."
"Evet izliyordun."
Aniden ayak bileğimde bir el hissettim. Dirseklerimin üstüne oturup ona baktım ve yakışıklı figürünü gördüm. Eli yavaşça bacağımdan yukarı çıktı ve boxerıma gelince durdu. Nefesimi tutup bir sonraki hareketini bekledim.
"Bir şey mi oldu?"
"Neden öyle düşündün?"
"Çok gerildin."
Parmakları boxerımın lastiğiyle oynarken, kendimi hareketsiz kalmaya zorladım.
"Sana neden öyle geldiğini bilmiyorum."
Eli tekrar hareket etmeye başladı ve parmaklarının tenimde dans eden kışkırtıcı ritmi vücudumu ateşlendirdi. Dudaklarını bacak arama bastırdığında kısık sesli bir inilti istemeden dudaklarımdan döküldü.
"Taehyung..."
"Efendim?"
Taehyung'un eli göğüslerime çıkmaya başladı ve onu kendime yaklaştırmaya çalışırken sırtım birden şezlongdan ayrıldı.
"Lütfen..."
"Lütfen ne, bebeğim?"
Ona cevap vermek yerine iç çektim. Dudakları bacaklarımın üzerindeki yolculuğuna, kasıklarım arasında onun sıcak nefesini hissedene kadar devam etti. Parmağı hassas noktama sürtündü ve ardından gelen zevk titremesine karşı koymaya çalıştım. Beni tekrar tekrar öptü ve kıvrılıp durmamı engellemek için eliyle kalçamı kavrarken, dilini sabit bir ritimle hareket ettirdi. Odadaki sıcaklık daha da yükselmeye başladığında boynumdan boncuk boncuk ter damladı. Taehyung, parmaklarını geçirdiği boxerımı yere düşürene kadar bacaklarımdan aşağı kaydırdı.
"Otur."
Söylediğini yaptım ve yüzüm ona dönecek şekilde oturdum.
"Çok güzelsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bodyguard | vmin
Romance"Bu adam... onda ne var bilmiyorum ama yanından uzaklaşamıyorum." #1 - vmin fic {250321} #1 - taechim {310321} #1 - vmin {021221}