Tony çocuğu omuzlarından tutarak yemek odasına yönlendirdi. Yemek saati olduğu için herkes masada oturmuş Tony'i ve onun tanıştıracağı yeni elemanı bekliyorlardı.
"Bu Peter Parker nam-ı diğer Örümcek Çocuk."
"A-aslında Örümcek Adam." diye çekinerek onu düzeltti Peter. Burada tüm intikamcılar ile bir arada olacağı için çok gergindi.
"Ayrıca Margie'nin en yakın arkadaşıymış." diyerek devam etti Tony.
"Hayır değil." dedi Clint önce Margaret'e sonra sinirle Peter'a bakarak. "Onun en yakın arkadaşı benim."
"Tabiki sensin Turşu Kralı." diyerek öpücük attı.
Clint de ona öpücük atarken bir turşuyu daha midesine indirdi ve gülerek tekrar Peter'a döndü "Evet, benim."
Peter ise ne olduğunu anlamamış bir şekilde onu onaylamak amaçlı kafasını sallayıp gülümsedi.
Steve Peter üstündeki gerginliği atsın diye sevecen bir tavırla "Hoşgeldin Peter. Margaret senden bahsetmişti." diyerek yanındaki boş sandalyeyi gösterdi. "Ne bekliyorsun? Otursana."
✪
"Burada çalışmalar ve dövüş eğitimleri yaparız. Haftanın belirli günleri bazen Nat bazen babam ile çalışıyoruz."
Yemekten sonra Margaret Peter'a üssü gezdiriyordu.
"Son olarak burası da benim odam."
"Bu yer cidden kocaman ve baya güzelmiş." Margaret gülümsedi.
"Şimdi seni misafir odasına götüreceğim. Ama hep orda kalmayacaksın bu kocaman yerde bir sürü boş oda var. Yarın cenazeden sonra eşyaların buraya geldiğinde odanı düzenleriz." diyerek misafir odasına yönlendirdi.
"Teşekkürler Margie, iyi geceler."
"İyi geceler Pete."
✪
Margaret alarmın çalması ile uyanıp duş aldı. Ardından saçlarını kuruttu ve iki yandan ördü. Üstüne dizinin boyunda, siyah elbisesini geçirdi ve Peter'ın kapısının önüne geldi.
Kapıyı tıklattı. "Pete, uyandın mı?"
"Evet, içeri gel."
Arkadaşını aynanın karşısında elindeki kravat ile cebelleşirken buldu. Peter takamayacağını anlayınca sinirle kravatı kenara attı ve yatağa oturdu. Ellerini başının arasına aldı.
Margaret Peter'ın fırlattığı kravatı alıp yanına oturdu.
"Sen... Sen iyi olduğuna emin misin?"
Peter başını 'Evet' der gibi salladı ama hiç öyle görünmüyordu. Kız elini arkadaşının sırtına attı ve sıvazladı. "Zamanla her şey geçecek Pete."
"Biliyorum." diyerek ayağa kalktı. "Hasta olduğunu biliyordum ve çok az ömrü kaldığını... Ve öleceğini... Bunun için kendimi hazırlamıştım ama yine de acıtıyor."
Margaret de ayağa kalkıp 'seni anlıyorum' der gibi başını salladı. Elindeki kravatı gösterdi. "Yardım edeyim mi?" Kravatı Peter'ın boynundan geçirip bağladı. "Gidelim."
✪
Cenazenin ardından herkes üsse geri dönerken Peter ve Happy, Peter'ın evine eşyalarını toplamaya gitmişti.
Çocuk her şeyin bu kadar aceleye gelmesine gerek olmadığını söylese bile Tony onu tabiki takmamıştı.
Peter Happy'e salonda bekleyebileceğini söyleyip kendi odasına geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spiritual Girl༄
Fanfiction"Tanışmak ister misin? Ben Steve, senin adın ne?" elini uzattı. Minik kız Steve'in uzattığı eli tuttu. "M-margaret." Steve karşısındaki küçük kızın ağzından 70 sene önce veda etmek zorunda kaldığı sevdiği kadının adını duyunca gülümsedi. "Ne güzel...