21

722 52 40
                                    

Margaret, Matt'in arkasından onu daha yapımı bitmemiş bir bina inşaatına kadar takip etmiş, şu an binanın içinde duvarların arasından gizlice onu arıyordu.

Arkadan birinin gelip ağzını kapatması ile bu durum neredeyse kalbine inecekti ve çığlık atmamak için kendini zor tuttu.

"Sakın sesini çıkarma, peşimizdeler." diyerek kızın kapattığı ağzını yavaşça açtı Matt.

Kulağına tanıdık gelen bu fısıldama ile derin bir nefes aldı.

"Margaret'in burada ne işi var?" dedi Adelina onlara bakarak.

"Ben de bilmiyorum, neden kendisine sormuyoruz?" dedi Matt kaşlarını çatarken "Burada ne işin var?!"

"Şüpheli bir telefon konuşmasının ardından gecenin bu vakti okunu kuşanıp dışarı çıktığını duyuyorum ve bana haber bile vermiyorsun."

"O konuşmada Adelina'ya saklanmasını ve onu gelip bulacağımı söyledim ve gördüğün gibi buradayım."

"Peki siz burada ne yapıyorsunuz?"

"Hani bu konuyu kurcalamayacaktın? Buraya asla gelmemeliydin."

"Buraya gelme sebebinin hangi konuda olduğunu bilseydim kurcalamazdım."

"Selam Matt." dedi Peter ağıyla oraya iniş yaparken.

"Peki Peter'ın burada ne işi var?" dedi Adel sinirli bir şekilde Matt'e bakarken.

"A-adel... S-sana da selam."

Adel gözlerini devirirken derin bir nefes alıp sakin olmaya çalıştı. "Sen ajansın Matt. Ajan. Ajansın yani. Arkanda nasıl iz bırakabilirsin?"

"Sana peşimden gelme demedim mi?!" dedi Margaret Peter'a kızarak.

"Şey... Şu hislerim seni takip etmem gerektiğini söyledi."

"Şu 'Peter Çınlaması' ndan nefret ediyorum."

"Hey, şuna çınlama diyip durma-" Peter birden lafını keserken Matt ona baktı.

"Niye durdun?"

"Burada birileri var."

"Margie... Gitmelisiniz." dedi Matt kızın ellerinden tutarken.

"Seni yalnız bırakmak istemiyorum."

"Sen zaten buraya hiç gelmemeliydin." dedi tekrar "Bu işe seni bulaştırmayacağım."

"Ama gördüğün gibi buradayım, size yardım edebiliriz."

"Hiçbir yere gitmiyoruz." diye destekledi Peter.

Daha henüz yapımı bitmemiş olan merdivenlerden siyah maskeli, siyah kıyafetli 3 tane adam çıktığında Adelina elleri ile bir şeyler yapıp duvarların içindeki demirleri büküp gelmelerini engellemişti. Bu Margaret ve Peter'ın inanılmaz derecede şaşırmasına sebep oldu.

"S-sen az önce..."

"Sorularınızı sonraya saklayın, şimdi gitmeliyiz."

Yaklaşık 15 dakika boyunca bir yerden başka bir yere atlayıp, sonuç olarak bir çıkmaz sokakta mahsur kaldıklarında peşlerindeki adamlar onları bulmuştu.

Matt okunu yayına geçirip onlara doğrulttu.

Ama Peter ondan önce davranıp adamları ağı ile duvara yapıştırmıştı. Fakat bu uzun süreli olarak işe yaramadı, çünkü hemen kurtulmuşlardı.

"Bu nasıl olur?" diye sordu Peter şaşırarak.

Adel binanın tepesindeki tabelayı söküp adamların kafasına fırlattığında onlar afallatmayı başarmıştı ve böylece yanlarından hızlıca geçip farklı bir yola girip koşmaya devam ettiler.

Spiritual Girl༄ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin