Louis Tomlinson vagyok egy átlagos 17 éves fiú. Van egy testvérem és egy gyönyörű barátnőm, mielőtt valaki is félre értené ő csak a barátom. Liam az egyetlen drága testvérem, igazából csak féltestvérek vagyunk de mi mindig úgy viselkedtünk mintha édes testvérek lennénk. Közelebb áll hozzám mint bárki más, igaz fél évvel idősebb nálam. Igazából csak az anyánk más bár Liam mindig is velünk élt mert az igazi anyja nem igazán foglakozott vele. Igy anya úgy gondolta, hogy őt is felneveli. Hogy mitől lettünk ennyire jóban? Igazából én se tudom minden csak jött magától de nem bánom nagyon szeretem őt és bármit megtennék érte.
Lydiát egyészen kiskorunk óta ismerjük. Mindig is ő volt a legjobb barátom és nekem nem is kellett más. Igaz mostanába kicsit többet van Niall-el mint velünk de nem tudom hibáztatni érte, szerelem az szerelem és a drágám rózsaszín felhőben él a szőkétől szóval nem bánom mert tudom, hogy Niall egy imádni való ember, és tudom, hogy jó helyen van amikor vele van. Egyébként Liam hozta őket össze és be kell, hogy valljam írtó cukik együtt. De Liam-re is rátalált a szerelem egy ideje méghozzá Zayn személyében. Meg kell, hogy mondjam az elején lesokkolt egy kicsit de aztán már csak féltékenykedve néztem rájuk. Igy már csak én vagyok egyedül de egyenlőre örülök is, hogy így van. Szerencsére Liam-et és Zaynt mindenki elfogadta. Viszont így bennem erősödőtt az az érzés amit már régóta éreztem. Egy ideje nem igazán tudom eldönteni melyik nemhez vonzódom. Mindig azt hittem, hogy a lányok jönnek be de az utobbi időben folyton azon kapom magam, hogy a fiúkat nézem. Beszéltem erről Li-vel de ő csak annyit mondott, hogy ne görcsöljek rá egyszer kialakul majd. Viszont Lydiának addig nem akarom elmondani még bíztos nem leszek magamba.
Nagyon szeretek zenéthallgatni és sokszor van, hogy magamtól énekelek, dalszöveget is probáltam már írni de nem igazán sikerült. Viszont emiatt vettem magamnak egy gitárt amin saját magam tanultam meg játszani mert makacs vagyok és lusta, hogy eljárjak tanárhoz. Anyu azt mondja ügyes vagyok de szerintem még lehetne rajta mit javítani.
Hii guys!
Ez egy újabb könyvem lenne remélem tetszeni fog! Ha már újra itthon kell lennem gondoltam legyen mivel elfoglalnom magam. Na de holnap jön az első rész!
Lost of love!💜
Lily xx
YOU ARE READING
Perfect Now (Larry Stylinson)
FanfictionLouis Tomlinson aki senki másba nem bízik meg csak egyetlen féltestvérében Liam-ben és legjobb barátjában Lydia-ban. A fiú alapjáratban visszahúzódó személyiség az új emberekkel, de aki ismeri őt tudja, hogy pontosan ennek az ellentéte. Louis mindig...