Még egy ember tudja

309 23 3
                                    

Reggel az idegesítően hangos ébresztőmre ébredtem fel. Kinyomtam majd vissza dőltem a párnára. Még mindig úgy feküdtünk ahogy elaludtunk. Elmosolyodtam ahogy eszembe jutott a tegnap este. Egy pillanatra le is fagytam olyan álomszerünek tünt az egész. Sőt egészen idáig azt hittem csak álmodok. Harry-vel tényleg összejöttünk? Nem ezt még mindig nem tudom elhinni. Minden esetre anya tud róla. Viszont nem hiszem, hogy a suliba felvállalhatnánk, főleg, hogy ott van Alice. Mondjuk ha jobban belegondolok jobb is ha ez titok marad egy ideig. Lydia-nak elmondom mert tudom, hogy ő amúgy is kiszedné belőlem de egyenlőre másnak nem. Maradjon ez csak a mi kis titkunk, úgy is mindig érdekelt milyen lehet egy titkos kapcsolat.

Megfordultam Harry karjai között majd csak figyeltem őt. Nem igaz, hogy tud ilyen mélyen aludni? Viszont mivel suliba kell mennünk így muszáj volt felébresztenem. Óvatosan kisöpörtem a hajtincseket a szeméből majd arcára simítottam a kezem.

- Harry...- nyomtam egy puszit a homlokára de még mindig nem reagált semmit.

- Hazza...fel kéne kelned.- suttogtam a szavakat miközben nyomtam egy puszit a szájára csak, hogy ő ezt csókká alakította. Nem kissé meglepődtem de visszacsókoltam. Mikor elváltunk egymástól kinyitotta a szemét és te jó ég így reggel még szebb a szeme.

- Te egész végig fent voltál?- kérdeztem kíváncsian.

- Igen, de cuki volt ahogy próbáltál felébreszteni.- mondta kuncogva.

- Ja...- fogtam magam és elfordultam tőle, viszont azt elfelejtettem, hogy még mindig átölelt így egy könnyű mozdulattal vissza is fordított és felém mászott.

- Jólvan tudom nem volt szép dolog.- mondta a reggeli rekedtes hangján.

- Hát nem!- ráztam meg a fejem de közbe mosolyogtam. Harry lejjebb hajolt majd újra egymásnak érintette ajkainkat. A hátára simítottam a kezem majd kicsit megkarmoltam, hogy érezze azért haragszom rá egy kicsit. A csók kezdett egyre hevsebb, nyálasabb lenni és Harry keze is elég érdekes helyeken járkált. De aztán elhúzódott.

- Oké szerintem ezt most hagyjuk abba mert ha nem fogjuk nem fogom tudni magam leállítani. És nem akarom, hogy az első együttlétünk egy reggeli kefélés legyen.- magyarázta miközben lemászott rólam és felült. Akaratlanul is de elpírultam azon amit mondott. Felültem én is.

- Akkor készülünk?- kérdeztem a kezemet piszkálva.

- Aha, lent találkozunk!- mondta mosolyogva majd nyomott egy puszit az arcomra és az ágyból kimászva sétált át a szobájába. Felöltöztem ami egy szokásos szűk fekete farmer és egy sima kék pólóból állt amire még vettem fel egy pulcsit mert igy október révén kezd egy kicsit hidegedni az idő. Egyébként már nagyon várom a telet és a téli szünetet, hogy semmivel sem törődve feküdjünk a hóban egymást dobálva vele, mint az 5 évesek. Forrócsokit igyunk miközben hatszáz takaró van rajtunk és karácsonyi filmeket nézünk. Igen minden évben ezt csináljuk Lydiával és Liammel annyi különbséggel, hogy az utóbbi egy-két évben Niall és Zayn is csatlakozott hozzánk. És igy 5-en voltunk de ugyan úgy olyanok voltunk mint az 5 évesek, vagy lehet még rosszabbak is.      

Megrázva a fejem zökkentettem ki magam a gondolataim közül és indultam el a fürdő felé, hogy fogat mossak és hogy kezdjek valamit a hajammal. Miután kész lettem le mentem a konyhába, ahol anya és Harry már vártak. Anyának adtam egy puszit majd leültem Harry mellé és megvártam még megissza a teáját. Érdekes mióta nálunk van észre vettem, hogy tényleg rengetget teázik. Amikor Harry is kész lett felvettük a cipőinket elköszöntünk anyától és együtt elindultunk a suliba. Egész úton beszélgettünk és egymásnak meséltük a múltunkat. Viszont kicsit a suli ellőtt szétváltunk mert azért mégis fura lenne ha együtt mennénk be. 

Perfect Now (Larry Stylinson)Where stories live. Discover now