Sziasztok!
Nem szoktam ide írni de csak szeretném megköszöni az 1k megtekintést nagyon jó làtni, hogy ennyi embernek tetszik a könyvem.❤️
Na de jó olvasást!-Louis Tomlinson-
Egész éjjel nem aludtam egyszerűen nem tudom elhinni, hogy Harry itt van ráadásul a mellettem lévő szobában. És ha ez nem elég még suliba is mehetek vele együtt, igaz Liam is velünk lesz. Igazából anyát sem értem. Eddig mindig mindent elmondott nekünk tök mindegy mi volt azt ő elmondta. Most megy csak úgy szó nélkül lebeszéli Harry szüleivel, hogy itt lesz pár napig. És a legjobb még mindig nem tudom, hogy ennek örülök vagy nem.
- Aludtál te valamit?-kérdezte anya amikor leértem a konyhába.
- Nem igazán.- ráztam a fejem majd leültem az asztalhoz.
- Tessék akkor ezt idd meg!- rakott le elém egy bögrét amiben kávé volt. Nem igazán szoktam kávét inni de ilyenkor ha nem innék valószínűleg miután kilépnék a házból elaludnék az meg valljuk be nem lenne jó dolog.
- Köszi! Egyébként Liamék hol vannak?- kérdeztem belekortyolva a kávéba.
- Liam egy olyan 10 persze ment el. Azt mondta Zayn szeretne vele beszélni még suli előtt. Harry pedig szerintem még készülődik.- mondat anya tök nyugodtan viszont én fejben már azt terveztem, hogy csinálom ki Liamet ha meglátom ma. Persze ilyenkor kell egyedül hagynia.
- Szóval Harryvel kell mennem?- kérdeztem letéve a bögrét.
- Igen. Ahj Louis ne legyél már ilyen! Most nem fogsz belehalni ha vele mész együtt iskolába.- magyarázta anya mire csak néztem rá.
- Miből gondolod? Kitudja lehet elrabol és elvisz a pincéjükbe! Kilopja a vesémet és eladja a fekete piacon.- mondtam teljesen komolyan, anya elnevette magát.
- Túl sok horrort nézem szívem.- mondta anya megsimítva az arcom. Én csak "ez most komoly" fejjel néztem rá.
- Na ne legyél ilyen Lou. Haryy egy nagyon kedves fiú és nem fogja kilopni a vesédet. Adj neki egy esélyt tudom nehéz de próbáld meg kérlek a kedvemért. Szeretném ha jóban lennétek.- magyarázta anya mire beláttam, hogy lehet igaza van és nem kéne ennyire eltaszítanom magamtól Harryt. Végülis lehet tök jó fej srác csak akkor is ott van az, hogy mi van ha mégsem?
- Rendben meggyőztél.- mondta anyának.
- Örülök!- mondta anya mosolyogva. Majd pár másodperc múlva lépteket hallottam a lépcső felől és nem sokkal később meg is láttam Harryt. És nem hazudok ha azt mondom lefagytam amikor megláttam. Egy szűk fekete farmer volt rajta egy szürke inggel ami a mellkasáig ki volt gombolva. Oké hát ez igy nehéz lesz.
- Jó reggelt!- köszönt mosolyogva.
- Szia Harry! Kérsz esetleg valamit?- kérdezte anya.
- Nem, nem kérek köszönöm!- ült le mellém.
- Tudod nem kell megvárnod ha nem szeretned.- mondtam a kezemet piszkálva.
- De én szeretnélek megvárni.- mondta határozottan mire bólintottam.
- Srácok én viszont megyek, legyetek jók! Sziasztok!- mondta anya egy puszit nyomva az arcomra Harrynek meg megsimogatta a vállát. Kínos csönd állt be közént miután anya elment. Megittam az utolsó korty kávémat is majd felálltam és a mosogatóba raktam a poharat. Éreztem, hogy Harry egész végig nézett és ez be is bizonyosodott amikor megfordultam és elkapta a tekintetét. Mi van ezzel a gyerekkel? Barátnője van de közben engem stíről.
YOU ARE READING
Perfect Now (Larry Stylinson)
FanfictionLouis Tomlinson aki senki másba nem bízik meg csak egyetlen féltestvérében Liam-ben és legjobb barátjában Lydia-ban. A fiú alapjáratban visszahúzódó személyiség az új emberekkel, de aki ismeri őt tudja, hogy pontosan ennek az ellentéte. Louis mindig...