Problémák

169 15 4
                                    

-Harry Styles-

Nem sokkal előbb ébredtem fel mint Louis. Ő még mindig békésen aludt a mellkasomon. A lemenő nap fénye megvilágította az arcát ami így úgy fénylett akár a nap sugarai. Nem tudtam megállni, hogy ne érintsem meg az arcát. Elmosolyodtam mikor Louis elkezdte kinyitni a szemeit.

- Felébredtél?- kérdeztem beletúrva a hajába.

- Nem, most alszom még csak el!- mondta szarkasztikusan mire én csak megforgattam a szemem.

- Hogy vagy?- kérdeztem egy puszit adva a szájára. Louis elmosolyodott majd kicsit elpírulva rámnézett.

- Egész jól! És te?- válaszolta közelebb bújva hozzám.

- Én is jól vagyok!- válaszolom oldalra fordulva így egymással szembe voltunk. Egyikönk sem szólt semmit csak egymást néztünk, de abban a pillanatban ez nem is volt baj. Igazából bármit megtettem volna azért, hogy örökre így maradjunk, csöndben egymást figyelve, egyedül a szobájában. Egy pillanatra Louis szájára néztem majd pedig ő is az enyémre. Louis közelebb hajolt és összeérintette az ajkainkat. Kezével beletúrt a hajamba én pedig az oldalát simogattam. A csók egyre hevesebb lett és már csak arra eszméltem fel, hogy Louis felettem van. Elhúzódott tőlem majd a mellkasom kezdte el csókolgatni. A légzésem egyből felgyorsult és apró sóhajok hagyták el a számat. Beletúrtam a hajába mire ő felnézett rám csillogó szemekkel. Bólintottam a fel se tett kérdésre de mire Louis akár mit is tudott volna tenni hallottuk, hogy lentről valaki kiabál.

- Megjöttem!- kiabálta a hangból kifojolag Jay. Louis ennek hallatára egyből lemászott rólam és mellém feküdt.

- Fenébe.- mormogta.

- Na nyugodj meg!- mondtam felé fordulva.

- Azt hittem van még időnk.- nézett rám szomorúan.

- Majd máskor bepótoljuk.- kacsintottam rá mire elmosolyodott.

- Rendben!- csókolt meg újra majd pedig elhúzodva elkezdett felöltőzni, én is ugyan ezt tettem.

- Louis drágám, itthon vagy?- kopogott Jay az ajtón. Most örültem, hogy azt még bezártam.

- Igen anya, mindjárt megyünk!- válaszolt Louis.

- Megyünk? Ki van itt veled?- kérdezte Jay mire én egyből Loura néztem. Ő pedig lefagyott egy pillanatra. Rendben, hogy Jay tudja, hogy együtt vagyunk de nem szóltunk neki, hogy itt leszek.

- Öm Harry...- mondta Louis engem nézve.

- Ohh okés!- válaszolta Jay mi pedig amint hallottunk, hogy elment elröhögtük magunkat.

- Hát ez kínos lesz.- mondja Louis mire hevesen bólogatok. Felöltőztünk rendesen majd pedig lementünk a konyhába.

*****

Liam nem sokkal később ért haza szóval így már négyen ültünk le vacsorázni. Louis mellém ült le ami így nem is lehetett volna feltünőbb. Az asztal alatt megfogtam a kezét mire rámnézett és elmosolyodott. A vacsora kellemesen telt, megbeszéltük kivel mi történt ma és csak úgy éreztem magam mintha otthon lennék. De itt legalább biztos, hogy elfogadnak nem úgy mint otthon. Még mindig nem találtam ki, hogy fogom elmondani anyáéknak, hogy meleg vagyok és, hogy barátom van. Nem lesz egy könnyű dolog lehet, hogy ki is raknak de bármi lesz tudom, hogy Louis mellettem lesz és ez nyugtat.

Miútán mindenki megvacsorázott Louisval leültünk a kanapéra és elkezdtünk valamit nézni a tv-ben amire igazából egyikönk se figyelt.

- Nem maradsz itt éjszakára? Holnap amúgy sincs suli.- kérdeze Lou boci szemekkel ami tudja, hogy a gyengém.

Perfect Now (Larry Stylinson)Where stories live. Discover now