Szívverés

226 15 0
                                    

18+ tartalom!

A szívem olyan gyorsan vert, hogy szinte kiszakadt a mellkasomból. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar meg fog történni, de egyáltalán nem bánom mert szeretném. Harry a számról áttért a nyakam csókolgatására. Én pedig elkezdtem lehúzni róla a pólóját úgy is kezdett zavarni, hogy még rajta van.

- Mi csinálsz?- kérdezte Harry kuncogva.

- Ahh csak vedd már le!- nyavalyogtam mire teljesítve a kérésem levette a pólóját. Végignéztem a hasán miközben megnyaltam a számat.

- Jézusom, hogy lehetsz ennyire izgató?- kérdeztem.

- Ezt pont te mondod? Láttad már magad?- kérdezte vissza mire elpirultam és inkább lehúztam őt, hogy meg tudjam csókolni. Harry lehúzta rólam a pólómat majd pedig elkezdte végig puszilgatni a felsőtestem. Amikor elért a nadrágomhoz elkezdte kicsatolni az övem mire felszisszentem.

- Mi a baj? Valamit rosszul csináltam?- kérdezte egyből addógva, megráztam a fejem majd elnéztem.

- Nem, csak nekem ez az első.- mondtam a takarót bámulva nem akartam rá nézni, kínos lett volna.

- Édesem, emiatt nem kell rosszul érezned magad ezzel nincs semmi baj és nyugodtan elmondhattad volna.- mondta Harry megsimítva az arcom.

- Én csak féltem, hogy akkor majd nem akarod.- néztem a szemébe mire elmosolyodott.

- Nem ez a lényeg hanem, hogy te is szeretnéd.- csókolt meg mire elmosolyodtam.

- Egy valamit kérhetek?- kérdeztem meg két csók között.

- Persze!- vágta rá egyből.

- Legyél óvatos!- mondtam mire bólintott majd folytatta a nadrágom kigombolását, amikor sikerült lehúzta rólam a nadrágom majd eldobta a szoba egyik sarkába. Felnézett rám kérdőn, nyeltem egy nagyon majd pedig bólintottam. Harry lehúzta rólam a boxerem is majd azt is eldobta valahova. Behunytam a szemem amikor megéreztem a kezét a férfiasságomon. Lassan kezdte el mozgatni rajtam a kezét. Apró nyögések törtek ki belőlem ahogy egyre jobb érzés lett. Mivel be volt csukva a szemem nem láttam, hogy Harry mit csinál de egyszer csak a kezét felváltotta a szája amitől muszáj volt felnyögjek, ugyan is ez az érzés sokkal jobb volt az előzőnél. Újra lassan kezdett el mozogni amivel megőrített. Majd pedig gyorsított, amikor már éreztem, hogy el fogok menni abbahagyta mire elégedettlenül felnyögtem.

- Harry!- szóltam rá kinyitva a szemem.

- Nyugi!- mondta majd pedig a saját övéhez nyúlt és elkezdte azt kicsatolni, egyből nyúltam hogy segítsek neki. Kigombolta a nadrágját majd pedig a boxerével együtt lerángatta magáról. A zsebéből még gyors kivett egy óvszert majd eldobta valahova a szobába a nadrágját.

- Ez még kelleni fog!- mondta mire én végignéztem rajta ahogy visszamászott felém, amit persze észre vett és elmosolyodott. Letette az óvszer maga mellé az ágyra majd felém fordult.

- Amit most fogok csinálni nem lesz kellemes elsőre de hidd el utánna már sokkal jobb lesz.- magyarázta én pedig csak bólogattam. El kezdte két ujját nyalogatni majd amikor már elég nyálas volt mondta, hogy húzzam fel a labáimat tettem is amit kért majd aztán meg is éreztem az egyik úját a bejáratomnál és lassan elkezdte bedugni amitől felszisszentem és megfogtam Harry vállát mert nagyon fájt. Lassan kezdte el mozgatni de még így is nagyon fájt. Összeszorítottam a szememet és próbáltam kizárni a fájdalmat de nem igazán sikerült.

- Harry ez nagyon fáj!- mondtam nyöszörögve.

- Tudom, de muszáj különben ennél is jobban, fog fájni.- mondta nyugodtan lágy hangon amitől én is kicsit lenyugodtam. Visszahajolt hozzám és összeérintette ajkainkat, beletúrtam a hajába és közelebb húztam magamhoz. Elmélyitettem a csókot Harry pedig kihúzta az újját és felém mászott.

- Mehet?- kérdezte elhúzodva én pedig nem is gondolkoztam tovább egyből rávágtam.

- Igen!- mondtam mire Harry elmosolyodott és a nem sokkal ez előtt maga mellé tett óvszert kibontotta majd felgörgette magára, aztán pedig visszamászott hozzám.

- Szólj ha nagyon fáj és abbahagyom!

- Jó jó csak csináld már!- mondtam Harry pedig bepozíciolnált és elkezdett behatolni. Összeszorítottam a szemem és a paplanba markoltam úgyan is, ahogy ő mondta ez megjobban fájt. Amikor már szinte teljesen bent volt, Harry megállt és várt, hogy szokjam a méretét. Egy-egy puszit nyomott a nyakamra majd a számra is, ez után a szemembe nézett kérdőn én pedig bólintottam, hogy készen állok.

Az elején még fáj és nem is volt a legjobb érzés de, ahogy Hazz óvatosan csinálta egy idő után megszoktam és élveztem.

- Harreh.. gyorsabban!- nyögtem mire ő elmosolyodva gyorsított a tempón. A falról a nyögéseink hangja visszhangzott vissza, bejárva a szobát és visszatérve a fülembe. Ami még jobban felizgatott, így Harry derekára kulcsoltam a lábaim, hogy még mélyebbre tudjon hatolni amit ő boldogan vett és folytatta az ostromlásom.

- Minden rendben édesem?- kérdezte meg Hazz két lökés között.

- Igen minden rendben!- válaszoltam ahogy tudtam de inkább arra fokuszáltam, hogy mindjárt elmegyek. Így a szabad kezembe fogtam a férfiasságom és elkezdtem pumpálni.

- El fogok menni!- mondtam Harrynek mire ő sűrű bólogatni kezdett, az izzadság miatt bár hajtincse a homlokára tapadt vagy éppen a szemébe lógott de nem igazán foglalkozott velünk.

- Én is!- válaszolt majd pedig kezemet elvéve a farkamról ő kezdte el mozgatni rajta a kezét. Egy ütemben a lökéseivel mozgott a keze is és nekem ez elég is volt ahhoz, hogy Harry nevét kiálltva elévezzek. Neki sem kellett több a nevemet kiálltva ment el az óvszerbe. Harry még párat lökött levezetés képp majd pedig kihúzodott bőlem és rámdölt. Mindketten lihegtünk és próbáltuk visszanyerni a normális légzésünk. Átöleltem Harryt ő pedig puszikat nyomott a nyakamra.

- Szeretlek Louis!- suttogta a nyakamba mire elmosolyodtam.

- Én is szeretlek Harry!- suttogam vissza egy puszit nyomva az arcára. Pár perc múlva Harry felállt majd a kukához sétálva kidobta a használt óvszert. Visszafordult felém és lassan visszasétált az ágyhoz.

- Olyan gyönyörű vagy!- mondta végignézve rajtam, elpírulva takartam el az arcom a kezemmel. Harry visszafeküdt mellém majd pedig elvette a kezemet az arcom elől. A kezét az arcomra símitotta majd pedig az ajkamra hajolt. Belemosolyogtam a csókba és Harry hátát kezdtem el simogatni. Abban a pillanatban a világ legboldogabb emberének éreztem magam. Tudta, hogy megtaláltam azt az embert akivel le szeretném élni az életem. Ott és akkor megfogadtam magamnak, hogy mindig is vigyázni fogok rá és nem hagyom, hogy bármi is kettőnk közé álljon.

Harry elhúzódott majd magunkra húzta a takarót én pedig a mellkasára döntöttem a fejem még ő átölelt. Így feküdtünk egy jó ideig és már tényleg azt hittem, hogy elaludt amikor megszólalt.

- Köszönöm!- mondtam Harry őszintén. Összezavarodva néztem fel rá.

- Mégis mit?- kérdeztem meg mire elkezdte az oldalamat simogatni.

- Hogy nekem adtad magad. Hogy hagytad, hogy megtegyem.- nézett bele a szemembe. Őszintén meglepett a mondata de elmosolyodtam és megcsókoltam.

- Ennél jobb első alkalmat nem is kivánhattan volna.- suttogtam az ajkára. Harry elmosolyodott és olyan csillogó szemekkel nézett rám amit még nem láttam.

- Szeretlek!- mondta újra a szavakat amik valamiért az ő szájából sokkal másabúl hangzottak.

- Én mégjobban!- válaszoltam egy puszit nyomva a szájára majd pedig a fejemet vissza téve a mellkasára lassan átadva magamat az alvásnak. Még Harry valamit mondott de már nem hallottam ugyan is elaludtam.


Hii guys!
Nagyon sajnálom, hogy ha nagyon borzalmas lett ez a rész de ez az első 18as írásom és még nem vagyok benne teljesen biztos, mit és hogy kéne. Szóval, hogy ha nagyon rossz lett azért bocsánat. Ennek ellenére remélem tetszett!❤️

Perfect Now (Larry Stylinson)Where stories live. Discover now