Rózsa és csókok

252 16 0
                                    

-Harry Styles-

- Scott! Scott! Áh itt vagy te bolond!- léptem be a szobájába az említett fiúnak.

- Mintha szoktam volna máshol lenni.- forgatta meg a szemét mire elnevettem magam.

- Na most miért vagy ilyen búvalbaszott?- kérdeztem miközben leültem mellé az ágyra.

- Nem akarok erről beszélni.- válaszolt rám sem nézve.

- Scott ismerlek annyira, hogy tudjam ez nem igaz.- néztem rá mire sóhajtott.

- Kerestem múltkor valamit és találtam egy olyan papírt amit nem hiszem, hogy látnom kellett volna.- kezdett bele.

- Mi volt az?- kérdeztem.

- Egy válási kérvény...

- Hogy mi?- néztem rá meglepődötten.

- Egy válási kérvény amit anya kérvényezett.- nézett az ölében lévő kezére. Nem tudtam mit mondhatnék lesokkolt amit hallottam, mert én végig úgy tudtam, és ezek szerint Scott is, hogy a szülei kapcsolata nagyon jó.

- Tudod nem is az fáj a legjobban, hogy erről nem is szóltak, hogy válni akarnak, hanem az, hogy egészen eddig úgy viselkedtek mintha minden kibaszottul rendben lenne de kurvára nincs így. Mégis szerinted mikor akarták ezt közölni velem? Amikor már lement az összes tárgyalás és elváltak?- nézett rám újból. Nehéz volt őt így látni és ez nem is az igazi Scott volt mert ő nem káromkodik ennyit. Őszintén sajnáltam és nem is tudtam elképzelni milyen érzés lehet ez, ugyan is az én szüleim sosem jutottak el oda, hogy elváljanak. Rengeteget veszekednek ez tény de sose akartak még elválni legalábbis ahogy én tudom.

- És most mit szeretnél csinálni?- kérdeztem az arcát kémlelve.

- Nem tudom Harry, nem tudom mit kéne csinálnom.- rázta meg a fejet és újra a kezére nézett.

- Figyel tudod, hogy én segítek mindenbe és mindig itt vagyok neked és jézusom nagyon szívesen beszélnék a szüleiddel de ezt neked kell, és neked kell megbeszélni velük ezt. Neked kell tisztázni velük ezt az egészet és azt, hogy miért miért ne mondták el.- simítottam a hátára a kezem mire rám nézett. Bólintott majd megölelt ami kicsit meglepett mert Scott nem igazán az ölelgetős emberek közé tartozik, de persze visszaöleltem.

- Igazad van nekem kell beszélnem velük. Köszönöm, hogy vagy Harry!- nézett rám mosolyogva.

- Ugyan te is mindig itt vagy nekem.- ráztam meg a fejem majd éreztem ahogy a telefonom rezeg egyet a farzsebembe. Kivettem és megnéztem ki írt, elmosolyodtam amikor megláttam.

Lou😘: Szia Haz! Nem láttalak két napja suliban, merre vagy?? Hiányzol🥺

Miután elolvastam jutott eszembe, hogy nem is szóltam neki, hogy eljövők pár napra Scotthoz.

- Scott gyors felhívok valakit oké?- kérdeztem a fiútól aki a gondolataiba volt merülve, csak hümmögött valamit amit egy igennek vettem és átmentem a fürdőbe. Leültem a kád szélére majd kikerestem Louis számát és egyből tárcsáztam is, nem is kellett sokat várnom, hogy felvegye.

- HARRY! SZIA!- kiabált a telefonba amit muszáj volt elemelnem a fülemtől olyan hangos volt.

- Szia baby!- mondtam kuncogva mire biztos voltam benne, hogy elpirult.

- Merre vagy?- kérdezte kicsit szomorúan.

- Elfejtettem szólni, hogy egyik barátomnál leszek pár napig bocsi Lou.- válaszoltam.

- Harry...- sóhajtott amitől kicsit megijedtem.

- Igen?

- Akkor legalább írhattál volna, itt aggódtam miattad azt hittem valami bajod lett.- mondta komolyan mire elszégyelltem magam mert igaza volt szólhattam volna neki.

Perfect Now (Larry Stylinson)Where stories live. Discover now