Kiérve a reptérre még 10 perc volt a gép érkezéséig. Szóval addig leültünk a váróterembe.
- Fura, hogy ilyen kevesen vannak.- mondtam a fiúknak.
- Nyugi 10 perc múlva már nem lesznek.- sóhajtott fáradtan Louis.
- Valami baj van?- kérdeztem.
- Nem nincs!- rázta a fejét.
- Hát jó!- dőltem hátra a széken lábamat Ni ölébe rakva.
- Figyelj Lyd.- fordult felém pár perc csend után Louis.
- Igen?- kérdeztem kíváncsian, mondjuk amikor így kezdi annak általában nem szokott jó vége lenni de pozitívan állok a dolgokhoz.
- Hányan lesznek kb a bulin?- kérdezte.
- Hát nem tudom, attól függ mennyien jönnek el de miért?- Louis sóhajtott majd a cipőjének az órát kezdte bámulni.
- Csak nem akarok kínos szituba keveredni.- mondta mire én összeráncolt szemöldökkel néztem Niallre aki ugyan olyan értetlen fejet vágott.
- Most ezt, hogy érted?- kérdeztem mire végre rám nézett és szín tisztán le tudtam olvasni az arcáról, hogy tart valamitől.
- Harry...- nyögte ki mire nekem minden leesett.
- Jaj Lou!- fordultam felé és simítottam meg a vállát.- Miatta nem kell aggódnod Niall ott lesz szóval ha valami van majd ő beszél vele ha már ennyire jóban vannak.- sandítottam az említettre.
- Nem erről van szó!- mondta nagyot nyelve.
- Akkor miről?- kérdeztem.
- Rá akarok jönni mi a baja velem, de nem igazán merek még csak odamenni is hozzá, főleg a múltkori miatt nem.- mondta majd megint a földet kezdte el nézni. Bűntudatom támadt végülis nekem is majdnem ez volt az ötletem, csak én azt akartam kideríteni, hogy tényleg meleg-e. Amihez hát kellett volna kicsit Harry is de most így, hogy ezt mondta úgy érzem nem lenne a legjobb ötlet megcsinálni amit akartam. Persze be kellett volna vonnom őt a tervbe mert azért mégis csak róla van szó de most már mindegy inkább hanyagolom ezt a témát majd ha ő úgy érzi tényleg az akkor elmondja én meg támogatni fogom. Nagy csöndet Niall törte meg.
- Figyelj!- kezdte, Lou rám nézett aztán Nire. - Nem olyan szörnyű mint gondolod, csak nehéz eset.- mondta nyugtatóan.
- De ha ennyire tudni akarod mi baja veled, bár szerintem semmi, miért nem szóltál beszélhettem volna vele.- mondta Niall mire Louis csak nézett rá.
- Nem akartalak titeket is bele vonni ebbe a dologba. Egyedül akartam megcsinálni mert úgy voltam vele akkor jobb lesz de be kell valljam tartok attól mit mondana.
- Megértelek de jól tudod, hogy mi mindig segítünk mindenben.- mondtam neki.
- Igen tudom!- nézett rám.
- Beszéljek vele?- érdeklődött Niall.
- Megtennéd?- kérdezte Lou.
- Persze!- mondta mosolyogva a szöszi.
- Köszönöm!- mosolyodott el Louis is.
- Na ezt a Louist szeretném mindig látni, értve vagyok?- mosolyogtam rá.
- Igen!- mondta nevetve.
- Srácok, szerintem mennünk kéne.- mutatott a kijelzőre amin az éppen érkező gépeket írják ki. Így hát mindhárman felkeltünk és elindultunk a géphez. Nem mondtam senkinek de igazából nagyon izgultam. Hogy miért? Lassan 2 éve nem láttam a bátyám csak Face Timeon, szóval ha valaki akkor én biztos ideges vagyok és ezt szerintem Niall is észrevette, legalábbis abból kifolyólag, hogy úgy szórítom a kezét mintha félnék.
YOU ARE READING
Perfect Now (Larry Stylinson)
FanfictionLouis Tomlinson aki senki másba nem bízik meg csak egyetlen féltestvérében Liam-ben és legjobb barátjában Lydia-ban. A fiú alapjáratban visszahúzódó személyiség az új emberekkel, de aki ismeri őt tudja, hogy pontosan ennek az ellentéte. Louis mindig...