(Udgave 41, East Heaven times side 12
Journalist Margret Hemsword.)Vi er endelig kommet tættere på modet af den 43 årige Brooke Kingsley.
Vi har snakket med gamle venner, kæreste, og enda også familie.Jules Stuart (Grankusine): Brooke kom aldrig til familie sammenkomster efter hun flyttede hjemme fra.
Ryan Smith (Tideligere kæreste): Brooke og jeg var kærester i næsten to år. Men jeg må sige at jeg altid vidste at der var noget galt med den kvinde. Vi slog faktisk op da hun begyndte at blive troende, på den ikke-eksisterende Gud.
Claire Miles (Nabo): Efter hun fik barnet så jeg hende sjældent uden for døren. Jeg kan huske en gang hvor hun skulle hente barnet ind da det sad fast i buskadset. Jeg glemmer aldrig det paniske udtryk hum havde i ansigtet da hun gik ud.
Emily Coraline (Tideligere nabo): Brooke og jeg legede altid på vejen som små.
Justin White (Ejer af det lokale super market): Jeg har aldrig mødt denne Brooke. Men hendes datter kom tit og købte ind hos os. Efter et stykke tid lagde jeg mærke til at de vare de havde købt mest var: Karklude, kartofler, og svampe.
Amelia Kingsley (Mor): Vi boede i East Heaven indtil Brooke var 5 år gammel., derefter flyttede vi til Augusta, jeg kan ærligt talt ikke se hvad problemet var, men Brooke var ikke meget for at flytte. Da vi havde boet der i et stykke tid begyndte hun faktisk at kunne lide det. Vi håbede selvfølgelig at hun ville finde en sød mand, og finde et fint hus i Augusta. Så kunne hun få nogle unger der kunne komme hen til deres bedsteforældre når de havde lyst. Så kunne vi fejre Jul, og Påske sammen.
Men så let var det ikke. Da hun blev 18 flyttede hun til East Heaven. Vi så hende aldrig. Efter 10 år ringede hun og sagde at hun ventede et barn, og at vi ikke skulle komme og besøge hende. Indtil nu vidste jeg ikke engang hvad barnet hed. Jeg må sige at hendes død ikke kom som en overraskelse. Hun boede jo alene med sin datter. Hvis mennesker ville snige sig ind og dræbe hende så var der jo let nok.
Hun kunne jo også være så fortabt at hun begik selvmord.Vi er næsten sikre på at Brooke var sindsforstyrret. Intet er dog sikkert, vi vender tilbage med mere i næste nummer af East Heaven Times.
YOU ARE READING
April
Horror"Jeg kan få andre til at adlyde mig." Den sindsforstyrredes April Kingsley har lige mistet sin mor, og skal nu rådne op hos hendes religiøse tante, som afskyer hende. Men det er ikke det største problem. April bliver mobbet i skolen, og har ingen v...