April lukker lydløst døren efter sig. Hun stiller sine sko i entreen, og hænger sin jakke op på en bøjle. Så lister hun ind i stuen. Hun kan måske nå at se noget tv inden Addie vågner fra sin middags lur. Så heldig er hun ikke. Så snart hun tænder kommer Addie ned af trappen og ind i stuen. "April!" Råber hun. "Du må ikke bruge fjernsynet!"
Hun lægger fjernbetjeningen fra sig på bordet. "Undskyld."
Addie griber fat i armen på hende. Hendes fingre borer sig ind i hendes arm. Så April stønner af smerte. /Slip! Slip! Slip!/
Pludseligt trækker Addie armen til sig, som om April giver stød. "Dig..." Skælver hun. "Manipulation! Død! Djævlen!" Hun falder ned på knæ. April rejser sig fra sofaen og forlader stuen inden Addie når at sige mere.Det var en varm sommer dag i August. Brooke Kingsley sad på en stol inde i spisestuen. Døren var åben og hendes Datter April sad og legede med glas ude i haven. Hun stablede dem ovenpå hinanden på alle tænkelige måder. Brooke selv, sad og lappede en gammel sweater, som havde et stort hul midt på maven. Så begyndte April pludselig at skrige. Ikke det skrig som småbørn skreg når de var kede af det. Men et rædselsskrig.
Brooke for op ad stolen, og løb hen til den åbne dør. "April!" Råbte hun. "BARN! Kom ind!"
April stoppede med at skrige og kom vaklende på benene. Forsigtigt løb hun hen til døren, og lod glassene blive ude. Da hun var inden for rækkeviede, tog Brooke fat i hendes krave og trak hende indenfor.
Hun hvæsede af hende, så meget at spyttet stod ud af munden på hende. "Pigebarn! Pigebarn vær normal! Pigebarn! Du er sendt fra helvede! Du er en djævel!"
Hun tog fat i Aprils nakke og tvang hende ned på gulvet. "Sig undskyld!" Hvæsede hun. "Undskyld for dine synder!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
April
Korku"Jeg kan få andre til at adlyde mig." Den sindsforstyrredes April Kingsley har lige mistet sin mor, og skal nu rådne op hos hendes religiøse tante, som afskyer hende. Men det er ikke det største problem. April bliver mobbet i skolen, og har ingen v...