*TIN SA MENTIONEZ CA ACEASTA CARTE NU ARE LEGATURA CU ACTIUNILE CE SE PETREC IN SERIA DE CARTI HARRY POTTER, EU DOAR M-AM FOLOSIT DE PERSONAJE SI UNELE LOCURI, SI TIN SA MENTIONEZ SI FAPTUL CA HOGWARTS NU E SCOALA PENTRU TINERI VRAJITORI CI DOAR UN PRIVAT BOARDING SCHOOL PENTRU COPIII CU O SITUATIE MATERIALA CEVA MAI BUNA.
SI PERSONAJELE LE GASITI DUPA CAPITOLUL 35, PUTETI DA UN MIC SCROLL PENTRU ELE*Luni dimineata, eu si William era la masa ii asteptam pe prietenii lui sa vina pentru a putea pleca spre Hogwarts Express. Azi nu eram in apele mele, probabil din cauza vremii.Nu aveam pofta de mancare asa ca am impins farfuria. William era cu nasul in telefon și nu a observat cand am plecat de langa el. Am fugit spre baia din camera mea pentru a varsa ce mancasem ieri. Am uitat sa mentionez faptul ca am un inceput de anorexie de care nu stie nimeni? Cred ca da.
-Marabell plecam! il aud pe Will cum striga de la parter. Trag apa closetului si imi clatesc gura cu putina apa. Ma grabesc sa cobor pentru ca stiu ca baietilor nu le place sa astepte. Ii vad pe cei 3 in living ,Will si Henry stateau pe micuta canapea iar Draco era concentrat pe telefon.
-Esti bine? ma intreaba Will cu o fata ingrijorata in timp ce imi intinde paltonul negru.
-Sunt bine, am avut nevoie la baie,spun calma incercand sa il liniștesc. Will e foarte protectiv si alarmat cand vine vorba de mine, e genul de frate care ar merge la capatul lumii pentru mine.
-WOW Marabell ai mai crescut de acum 2 luni ,spune Henry in timp ce ma imbratiseaza.
-Screw you Jonshon ,spun razand.
Draco isi ridica ochii din telefon si pentru o secunda ramane blocat, ceea ce e ciudat, dar nu dureaza mult pentru ca aroganta lui revine si intorcandu-se spune:
-Hai ati terminat cu revederile avem un tren de prins.
Ajungem pe peronul garii care era plin de studenti ce erau incantati de primul lor an la Hogwarts. In departare vad un superb chip ce imi este familiar. Era Ivory, iubita fratelui meu și, singura si cea mai buna prietena a mea.Vine spre noi si sare in bratele lui Will.
-Hey ,ce face ai scapat de ei?
-Yep, ma pricep la mintit pe zi ce trece, zice ea zambind. Adevarul e ca niciuna dintre familii nu e de acord cu relatia lor si sincer nu ma mira, mama abia ma suporta pe mine, dar macar e bine ca ai nostri sunt plecati mai mereu.
~~~
Dupa ceva timp ne urcam in Hogwarts Express cautand un vagon liber. Dupa ce il găsim, ma asez intre Draco, ce statea la geam, si Henry pentru ai lasa pe cei doi indragostit sa stea lejer. Tot drumul a fost linistit, exceptand micutele glume dintre cei 3 baieti. Simt cum ochii mi se inchid si cad intr-un somn adanc.
Odata cu venirea doamnei cu dulciuri si somnul meu se duce de rapa.
-Hey sleeping beauty ,te-ai trezit? imi spune Henry pe umarul căruia, aparent am adormit.
-Da da, umarul tau e foarte confortabil dar se pare ca doamna cu dulciuri nu pre vrea sa ma odihnesc ,spun eu chicotind, Henry raspunzandu-mi cu un mic ras mai mult șoptit. Draco se ridica brusc si iese trantind usa in urmalui
-Ok...ce se intampla cu el? spun si ii arunc o privire curioasa fratelui meu dar tot ce face este sa ridice umerii. Nu a mai durat mult si am ajuns la Hogwarts. Imi era asa dor de locul asta.
~~~~~
-Cu cine ati picat in camera?
-Ivy, bineinteles ,spun eu in timp ce o apuc pe Ivy de brat, tu?
-Henry, spune Will bosumflandu-se.
-Ei haide, sunt cel mai bune coleg de camera pe care il poate avea cineva, dar tu Malfoy?
CITEȘTI
Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}
Teen Fiction"Viata ei se schimba atunci cand il intalneste pe el, extazul si iubirea ce i-o poarta, aducandu-i sfarsitul. " *Cartea este scrisa in limba romana dar si in engleza pentru ca unele replici sunt mai coerente in limba engleza* Tin sa mentionez ca nu...