19

594 16 18
                                    

MARABELL'S POV

Sunt in camera imi impachetez lucrurile. Maine este ziua de nastere a fratelui meu asa ca va da o mare petrecere la noi acasa. Parintii nostri sunt plecati wekend-ul asta asa ca, casa e la dispozitia noastra. Dupa ce imi termin bagajul ma asez in pat cu gandul de a dormi avand in vedere ca maine vom pleca destul de dimineata. Ma tot foiesc, iar intr-un sfarsit adorm.

~~~~

Alarma suna cu putere in toata camera, ceea ce ma face sa ma trezesc serios. Ma desmaticesc putin si imi croiesc drum spre baie. Fac un dus rapid si ies din baie mergand spre dulap. Luand in calcul faptul ca drumul va dura 4 ore aleg sa ma imbrac cu ceva lejer, o pereche de blugi si hanoracul de la Hogwarts. Dupa ce sunt gata imi apuc bagajul si parasesc camera.

Ma indrept spre parcare, unde observ ca eram singura pe care o asteptau.

-De ce dureaza asa mult sa te pregatesti? se plange William.

-Buna dimineata si tie, spun in timp ce imi dau ochii peste cap. La multi ani, draga! zic si il strang intr-o imbratisare.

-Ok acum hai sa mergem! il aud pe Henry din masina. Am decis sa nu luam trenul, chair daca facem mult mai mult, vrem sa petrecem mai mult timp impreuna.

Will imi aseaza bagajul in portbagaj, iar eu urc in partea din spate a masinii, iar el si Ivy ocupa locurile din fata. Portiera stanga se deschide iar pe ea intra Draco. Incerc pe cat posibil sa nu facem contact vizual. William porneste masina si plecam in viteza.

~~~

Prima parte a drumului a fost extrem de linistita, dar odata cu prima oprire au inceput si discutiile.

-Mai avem mult?! intreb plictisita.

-Cam 2 ore, imi raspunde Ivy iar eu pufai.

-Oh haide Marabell, nu fi asa un copil! Sa ne omoram timpul vorbind, spune fratele meu extrem de pozitiv, ati avut experiente frumoase petrecute in masina?

-Toate experientele mele frumoase s-au petrecut in masina! se trezeste Draco sa zica si imi arunca o privire perversa dandu-mi de inteles ca se refera la noaptea balului.

-Cand eram mica aveam rau de masina asa ca toate experientele mele se rezuma la voma deci nu, nu am avut experiente prea frumoase! le-o tai eu. Ma asez mai bine in scaun, ridicandu-mi picioarele la piept si incerc din rasputeri sa adorm.

~~~

Intr-un sfarsit am ajuns acasa. Totul era neschimbat, si acum am realizat ca in ultima vreme nu am mai trecut pe aici. Merg sa salut personalul, cu care ma inteleg excelent si pe care ii anunt ca azi si maine vor avea liber. Le-am spus doar ca vrem sa stam cu prietenii nostri in liniste, nu ca vom da o petrecere imensa. E mai bine daca ai nostri nu vor afla. Baietii au plecat sa cumpere cele necesare, iar eu si Ivy am ramas acasa pentru a decora totul.

Nu ne-am straduit prea tare cu decoratul avand in vedere ca majoritatea persoanelor vor avea viziunea tulburata de alcool. Eram in camera si ma machiam gandindu-ma la tot ce se intampla in viata mea la momentul actual.

Anul asta a fost foarte imprevizibil cu mine. Cand am plecat de acasa la inceputul anului nu ma asteptam sa am o relatie cu un fuckboy pe care il iubesc de simt ca ma sufoc dar totusi simt cum ma sufoc in toxicitatea sa. Inca tind sa cred ca inima mea l-a vrut pe cel mai dificil om din lume, om pentru care as da orice doar sa ma imbratiseze, sa ma linisteasca, sa ma faca sa vibrez de fiecare data cand ma priveste. In ultima vreme mi-am dat seama cat de mult inseamna Draco pentru mine. Vreau doar ca totul sa nu mai fie asa complicat...

Muzica ce facea casa sa vibreze ma trezeste din ganduri si ma anunta ca petrecerea a inceput. Ma ridic de la masuta de toaleta si ma merg spre pat unde ma asteptau hainele, mai exact o rochir-sacou neagra. Dupa ce ma imbrac, incalt o pereche de pantofi negri, mai arunc inca o privire in oglinda si ies pe usa. Imi incui usa si trec prin multimea de adolescenti. Cobor scarile si primul lucru pe care ii vad pe Draco si Pansy care aproape si-o trageau pe canapeaua mamei in vazul tuturor. Raman blocata holbandu-ma la ei. Acum cateva ore sustinea ca e innebunit de felul in care ne-o tragem si acum mai are putin si ii rupe hainele fostei sale?! Asa imi trebuie daca ma incurc cu unul ca el. Partea proasta este ca, ce sa vezi, il iubesc pe prost!

Merg hotarata spre bar de unde apuc o sticla de wiskey pe care o dau pe gat.

-Mai usor, aud o voce razand in spatele meu. Ma intorc si il vad pe Carter caruia ii sar in brate.

-Oh Carter mi-a fost asa dor de tine! tip ca sa pot acoperi muzica. Vrei? intreb si ii pun sticla in fata. El rade si o apuca ducand-o la gura. Simt cum o stare euforica ma cuprinde, dar ma simt asa bine. Ma simt libera. Dupa mult timp ma simt libera.

Toata seara am stat cu Carter la bar, doar vorbind prostii fara logica si consumand alcool.

-Hai sa dansam! ii propun dupa ce se intoarce de la toaleta. Ma apuca de mana si mergem pe ritmul de dans.

Il vad pe blond cum ne urmareste din multime in timp ce Pansy se unduia pe langa el. Ii zambesc draceste si incep sa imi misc soldurile pe laga Carter. Dansul devine ceva mai lasciv, iar eu imi las capul intr-o parte lasandu-i loc liber lui Carter pe gatul meu. Buzele sale fac contact cu pielea gatului meu, ceea ce ma face sa imi musc buza de jos.

Fara sa imi dau seama Draco e acum langa noi si il impinge pe Carter, pregatit de o bataie.

Abia dupa primul pumn mi-am dat seama ce am facut. Am dezlănțuit monstrul din Draco. Cei doi incep o adevarata bataie, un cerc de oameni formandu-se in jurul lor.

-Va rog opriti-va! tip la ei in nenumarate randuri insa nu ma asculta nimeni. Unul din pumnii lui Draco il fac pe Carter sa se dezichilibreze si sa cada pe jos. Vazandu-l in dezavantaj pe fata lui Draco apare un zâmbet. Observ ca isi duce mana spre spatele pantalonilor de unde isi scoate arma si o indreapta spre Carter.

-Acum nu mai esti asa curajos,huh?! tipa in timp ce ii flutura arma in fata.

-Draco te rog..., spune acesta incercand sa opreasca sangele ce ii curgea pe nas.

-Si daca nu vreau?!Daca vreau sa apas, ce ai sa faci?zice nervos in timp ce isi aseaza degetul pe tragaci. Vazandu-i degetul si determinarea de a apasa ma arunc in fata lui si ii apuc capul lipindu-i fruntea de a mea.

-Hey Draco uita-te la mine, te rog! il implor eu incercand sa il calmez.

-Marabell?! spune stins in timp ce ii vad ochii inlacrimati.

-Sunt aici, esti bine, calmeaza-te! ii soptesc si ii mangai parul pentru a-l linisti. Acum da-mi mie asta te rog..., spun incet si calm, chiar daca in interior tremur de frica, luandu-i arma din mana.

-Marabell, vreau sa plecam de aici! ma roaga in timp ce isi tine ochii strans inchisi.

-Da, hai sa mergem, zic si il apuc de mana trecând prin multime si urcând la mine in camera. Deschid usa si il las pe el sa intre primul. Il vad cat de tulburat e si sunt sigura ca si el e la fel de speriat de ce a facut cum sunt si eu. Se aseaza pe pat iar eu ii urmez gestul, asezandu-ma langa el. Imi ridic capul, iar privirile noastre se intalnesc. Mentinem contactul vizual cateva minute. Privirea lui era asa de goala, ii vedeam durerea in ei. Ma apropii de el, iar acum fetele sunt la cativa centimetri departare. Se intinde spre buzele mele, si le saruta incet. Ii raspund la sarut, si simt o eliberare. Ambii aveam nevoie de eliberarea asta.

DRACO'S POV

Nu stiu ce o apucase pe Pansy dar m-am trezit cu ea in poala mea, aproape dezbracandu-ma. Am baut mult in seara asta asa ca nu sunt prea constient de ce fac. La un moment dat o lasasem prin multime avand nevoie urgenta la baie. Imi fac loc printre persoane si ajung in toaleta. In timp ce ma usuram aud ușa deschizandu-se. Nu bag in seama pana cand una din voci imi suna familiar. Era Carter.

-Wilson e asa beata in seara asta, sigur o sa ne-o tragem, le spune celor doi prieteni si rade.

Nemernicul. Dau sa ies din cabina cu gandu-l de a-i trage 2 pumni de ii potolesc pofta de sex, insa deja iesise pe usa. Parasesc camera si ma îndrept spre el, nu o pot lasa asa. Cand ajung in camera principala ii vad pe cei doi dansand. Marabell ma observa asa ca imi face in ciuda si incepe sa isi frece soldurile de el. Isi arunca parul intr-o parte iar jegul ala incepe sa ii sarute gatul. Cum indrazneste?! Nici nu ma mai intereseaza ca suntem intr-un loc public full de persoane, vreau doar sa il vad plin de sange.

~~~

Hi people! Am postat intr-un sfarsit si sper sa va placa capitolul! Astept parerile voastre!

see you soon, xoxo

Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum