22

593 15 5
                                    

MARABELLS POV

Lumina puternica ce invadeaza camera ma face sa clipesc de multe ori inaite de a ma trezi. Imi ridic mana si o indrept sprea cealalta parte a patului, cu gandul de a-l trezi pe Draco, insa mana mea cade pe salteaua goala. Ma ridic brusc si il caut cu privirea prin camera. Nu era. Merg spre baie, insa nici aici nu era. Imi frec ochii cu podul palmei gandindu-ma doar la cat de afundata in somn puteam sa fiu incat sa nu il simt, atunci cand a plecat. Imi fac un dus, ma imbrac si plec spre ore. Azi o sa fie una din acele zile obositoare, examenele apropiindu-se amenintator de repede.

~~~~

Sunt la ultima ora si simt cum capul meu o sa imi paraseasca intregul corp, in doar cateva secunde. Anunțul profesorului spunând ca suntem liberi ma transpune intr-o stare euforică și vesela, totodată.
Îmi croiesc drum spre Sala cea mare, printre toți adolescenții ce se îngrămădesc pe holuri. Intru in sala și ma indrept spre prietenii mei care cinau. Ma așez lângă Draco in timp ce ii salut pe ceilalți.

-Unde ai disparut azi dimineata?! ii șoptesc încât sa ma audă doar el.

-Am avut antrenament la polo, îmi răspunde cu un zâmbet seducător pe fata, iar eu ma holbam la el.

-Ești gata de examene? ii aud vocea lui William făcându-ma sa îmi iau privirea de la Draco.

-Sa spunem ca da, oftez știind ca nu sunt pregătită deloc, îmi împart materia in așa fel încât sa o pot învață pana la-

Ma opresc din ceea ce ziceam, observandu-l pe Draco cum îmi umplea farfuria.

-Ce faci?!il întreb razand.

-Marabell nu ai mai mâncat de forte mult timp, vrei sa se repete episodul din ziua aceea? îi sare Will in "ajutor".

-Dacă îmi era foame puteam sa fac asta și singura! spun și ii iau farfuria din mâna lui Draco, fiind deja iritată. Sa își vadă de treaba lor și sa nu îmi mai țină mie socoteala cu ce mănânc și ce nu.

-Ție nu îți este niciodată foame, așa ca dacă nu vrei de buna voie, o faci cu forța, îmi raspunde Draco cu un ton neutru. Haide, mănâncă! Îmi dau ochii peste cap și apuc furculița "alergând" cu ea legumele in farfurie. După asta fiecare își reia conversațiile lăsate in aer, provocând și mai multă gălăgie in încăpere.

-Diseară ne vedem la mine? imi șoptește Draco după ceva timp.

-Pentru ce va vedeți diseară la tine? întreabă fratele meu care se pare ca a auzit ce a zis blondinul. Devine din ce in ce mai suspicio, fata sa curioasa și iritată dându-l de gol.

-Draco m-a rugat sa îl ajut cu învățatul, știi tu...pentru examene, spun eu salvând situația ,doar ca oricum mai am niște treaba la biblioteca așa ca o sa învățam acolo! zic și încerc sa il calmez din priviri.
William nu mai spune nimic, doar face o mișcare afirmativa din cap și revine la conversatia pe care o purta cu Ivy înainte sa ne interogheze.

Îmi întorc privirea spre Draco și ma minunez cât de calm poate fi in situațiile de genul. Pulsul meu creste pe secunda ce trece simțind cum o sa îmi zboare inima din piept, iar lui ii arde de mâncat.

-Hai sa mergem! ii ordon mai mult și ma ridic de la masa fără sa ii aștept răspunsul. Îmi iau rămas bun de la ceilalți și ies din sala, însoțită de Draco.

-Uhh! E așa sufocant! ma plâng eu când ne aflam in drum spre camera lui.

-El doar vrea sa fie protectiv, vrea sa știe ca ești in siguranța! îl apăra el. Ma uit la el cu o fata serioasă in timp ce îmi dau ochii peste cap, iar el chicoteste încet. Ajunsă in camera sa, îmi dezbrac sacoul uniformei și îl arunc undeva in colțul camerei, trantindu-ma pe pat, extenuata. Vine din urma și se pune peste mine, sprijinindu-se in mâini, ce se aflau in dreptul capului meu, de o parte și de alta. Se apleacă încet spre buzele mele, sărutându-le încet. Îmi prind mâinile de gâtul sau, trăgându-l mai tare spre mine. Când sărutul devine din ce in ce mai pasional, ii desfac nasturii cămășii, dezbrăcându-l de ea și aruncând-o undeva prin camera. Face și el același lucru cu mine, fiind acum dezbrăcați in partea de sus. Se desprinde din sărut și îmi ataca gâtul făcându-ma sa icnesc atunci când buzele lui fac contact cu pielea fina. Îmi desprinde sutienul și îmi eliberează sânii din strânsoarea acestuia. Ii săruta ferm, jucându-se cu ei, făcându-ma sa ii gem numele. Una din mâini coboară spre piciorul meu, mângâind-mi coapsa. Îmi ridica fusta și își bagă mâna in chiloții mei, mângâind-mi feminitatea. Tremuram de plăcere, strângând cearceaful in mâna atunci când doua dintre degetele sale ma umplu in interior. Mișcările lui deveneau din ce in ce mai rapide, făcându-ma sa îl vreau al dracului de tare.

Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum