*ATENȚIE ACEST CAPITOL CONȚINE SCENE EXPLICITE +18 *
MARABELL'S POV
Mai este jumătate de ora pana cand începe balul. Sunt în baie retusandu-mi rujul rosu. În seara asta port o rochie verde pădure, lunga, cu o singura bretea ce tragea tot decolteul spre umarul stang , cu un șliț pana la coapsa, și cu spatele liber, acoperit de doar câteva bretele subțiri. M-am încălțat cu o pereche de sandale înalte si mai puțin confortabile, argintii cu 2 barete mici, una la glezna și una aproape de degete. Parul îl aveam dat pe o parte, cu un aspect retro, iar make-up-ul consta într-un smokeye maro și ruj rosu.
Eram gata de plecare. Sunt nevoita sa ajung mai devreme pentru a verifica dacă totul este în regula.
-Marabell arăți divin! exclama Ivy în timp ce ies din baie.
-Look at you goddess! spun și ii zâmbesc iar aceasta face o pirueta râzând.
Ivy arata superb în seara asta. Purta o rochie roșie, fără bretele, cu un corset bine strâns, lunga, cu volane potolite și cu un șliț adânc. Avea pantofi roșii, parul ei deschis îl avea strâns la spate, lăsându-și frumoșii umeri la vedere. Make-up-ul era impecabil, strălucea toată, dar totuși era simpla și naturala. Arata divin!
-Eu o sa plec, ne vedem acolo! spun și deschis ușa. Aud un "ok" în urma mea.
Sunetul provocat de tocurile mele se auzea cu ecou in tot holul. Ma grăbesc sa ajung în sala de bal. Mi-am propus sa ajung cu măcar jumătate de ora mai devreme, dar bineînțeles ca nu a ieșit asa cum am dorit, balul începând peste 10 minute. Deschid usile masive ale salii si patrund in incapere. Totul arata exact asa cum trebuie, mesele de poker erau asezate strategic, in asa fel in cat sa te poti misca printre ele, barul era aproape de centru asa ca, fiecare putea merge spre el lejer, indiferent de locul unde se aflau.
-Arata destul de bine, nu? o voce groasa se aude in spatele meu, ceea ce ma face sa ma intorc instant. Vocea ii apartinea lui Carter care era imbracat intr-un frumos tuxedo zambindu-mi fermecator.
-Chiar da, spun si ma apropii de el imbratisandu-l.
-Arati superb Marabell, imi sopteste la ureche strangandu-mi talia mai tare. Stiu ce vrea de la mine, am primit invitatia lui la sex de un milion de ori, si l-am refuzat de fiecare data. Nu as putea face asta cu el nici macar de plictiseala, nu ma atrage in niciun fel.
-Te rog nu incepe, spun incet in timp ce ma retrag din imbratisare. Deschide gura pentru a spune ceva insa este intrerupt de zgomotul usilor pe care patrund grupuri de adolescenti plini de bani.
~~~
Pana acum seara asta este un succes. Am obtinut o parte din suma totala si nu au trecut decat 2 ore. Intre timp au aparut si Ivy cu William ce aratau atat de dragut impreuna. Fac un cuplu pe cinste. Draco inca nu si-a facut aparitia, cine stie pe unde si-o trage acum cu Pansy. Daca are de gand sa continue cu "cariera" sa de fuckboy, de mine sa uite.
Ma doare foarte mult cand il vad asa. Plang in fiecare noapte, doar gandindu-ma cum in momentele alea cineva se joaca in parul lui, cum obisnuiam sa o fac eu, cum dorm imbratisati, cum ea ii poarta camasa, exact cum o faceam eu. Ma doare, dar ascund asta, orgoliul controlandu-ma de fiecare data, nelasand sa iasa la iveala adevaratele mele sentimente, ma transforma intr-o persoana indiferenta caruia ii plac jocurile pe care le am cu el. Imi plac, dar ma si ranesc in acelasi timp.
Imi ridic capul si il vad intrand. Arata asa bine in seara asta, in costumul sau negru ce ma innebuneste si parul lui bine aranjat. Fuck! Privirile noastre se intalnesc si raman blocate pentru un moment, in care simt cum toata lumea a disparut iar noi doi suntem singurii oamnei de pe planeta. Intrerup contactul vizual pentru ca deja simteam cum ma cutremur sub privirile lui. Merg spre bar, de unde imi iau un pahar de martini, si ma indrept spre grup.
CITEȘTI
Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}
Teen Fiction"Viata ei se schimba atunci cand il intalneste pe el, extazul si iubirea ce i-o poarta, aducandu-i sfarsitul. " *Cartea este scrisa in limba romana dar si in engleza pentru ca unele replici sunt mai coerente in limba engleza* Tin sa mentionez ca nu...