31

548 14 12
                                    

      Inainte de a incepe capitolul vreau sa va recomand una din cele mai bune carti cu Draco Malfoy existente, dupa parere mea, bineinteles.
Este vorba despre "Doar noi doi" scrisa de LesleyLei . Cartea se afla la inceput, dar merita citita si sustinuta, pe mine m-a cucerit de la primul capitol. Daca v-am starnit curiozitatea, da-ti un search, cititi-o si va promit ca nu o sa regretati! ;)
P.S. : Mesajul asta a venit din
propria-mi initiativa si doar am tinut sa impartasesc parerea despre aceasta carte care, e posibil sa va placa sau nu. Daca mai vreti unele recomandari, imi puteti lasa comentarii, si eu o sa va aduc la cunostiinta unele titluri.
Acum va las cu capitolul, xoxo.

MARABELL' S POV

Ma trezesc langa el. Razele soarelui ii luminau parti din fata, facandu-l si mai frumos. Cateva suvite din par lenevesc pe fruntea sa palida. Continui sa il examinez cateva minute insir. Intrece cu mult limitele frumusetii, uneori cred ca este ireal de frumos. Cine ar fi crezut ca o sa ajung sa imi impart inima cu cel mai ravnit si frumos baiat din scoala? Ei bine tot ce stiu e ca mi-a picat cu tronc si asa a ramas. Poate el inca nu realizeza cat de mult inseamna pentru mine si cat de multe lucruri sunt dispusa sa fac pentru el, cert este ca il iubesc si il iubesc chiar mult. Nu am crezut ca ii pot spune cuiva "Te iubesc" atat de sincer si nu am crezut ca voi avea atatea sentimente pentru cineva.

Si nici nu am crezut ca el va fi acel cineva, mereu l-am vazut ca pe prietenul fratelui meu mai mare. Cand eram mici era diferit. Nu ma baga in seama, ba chiar aveam impresia ca nu ma suporta si tinea sa imi strice ziua de fiecare data cand ne intalneam.

Totul a decurs asa pana anul asta, cand vietile noastre s-au schimbat radical. S-au intamplat asa de multe lucruri incat am intentia sa cred ca deja ne-am trait intreaga viata si am experimentat totul. Am trecut prin clipe placute si mai putin placute dar pe care nu le regret o secunda. Ma simt in singuranta cand sunt langa el, indiferent de situatie, si ma simt atat dar atat de fericita.

Sunetul puternic al alarmei ma trezeste din ganduri. Ii vad mana ridicandu-se si apasand butonul ceasului. Ofteaza somnoros si isi tranteste perna pe fata. Ma ridic din pat si apuc camasa lui de pe jos pe care o imbrac. Miroase a el, a parfumul sau masculin de menta si o tenta ciudata de mere verzi, pe care o ador. Merg pana la geam pe care il deschid larg. Abia acum observ de cate transformari a avut parte natura. Soarele placut de primavara magaie verdeata cu razele sale stralucitoare ce se contrasteaza de minune cu florile roz si albe ale copacilor. Inspir putin aer curat, umplandu-mi plamanii cu el, parca
curatandu-i.

-Ok imi spui si mie cine e persoana asta matinala si ce ai facut cu iubita mea? vocea groasa a lui Draco se aude in toata camera. Ma intorc spre el zambind si ma indrept spre pat.

-Oh ma flatezi, spun ironic si ma asez langa el. Acesta ma prinde de talie si ma trage mai aproape, lipindu-mi spatele de pieptul sau. Isi prinde o mana in jurul umerilor mei, si imi lasa un mic sarut pe gat. Respiratia sa ma gadila, facandu-ma sa chicotesc.

-Ce ti-a spus Snape ieri? intreaba pe jumatate adormit.

-Oh, nimic important, spun incet.

-Nu cred ca Snape te-ar cheama la el in birou pentru nimic important! spune si se ridica ramanand intr-un cot. Deci, ce ti-a zis?

Imi dau ochii peste cap la auzul vocei sale serioase si continui:

-A spus doar ca i-a placut lucrarea mea la engleza si daca vreau imi poate asigura un articol la o revista din Londra, spun nepasatoarea pentru ca nu vreau sa o ia in serios mai mult decat e cazul.

Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum