35

405 12 6
                                    

MARABELL'S POV

Incerc sa intru cat mai mult in peretele din spatele meu, dar e imposibil. Draco statea in fata mea nescotand un sunet. Ma uitam direct in ochii lui. El ma fixa cu privirea, incordandu-si maxilarul. Inghit in sec si imi adun toate puterile pentru a scoate cateva vorbe.

-Eu...ăăă...nu stiu!

Ochii i se umezesc si ramane pe loc, privindu-ma. Se intoarce robotic si urca scarile nervos, indreptandu-se spre camere. Alerg dupa el si il prind din urma incercand sa il opresc dar fara rezultat. Intra in camera si ma strecor inainte de a tranti usa. Se apropie de geam si isi duce mana spre ceafa, ciufulindu-si parul nervos.

-Uite Draco pot sa explic! incep eu. Se intoarce spre mine si ii pot vedea lacrimile din coltul ochilor.

Observ cum isi strange mana in jurul paharului, venele parca iesindu-i din piele. Intr-o fractiune de secunda paharul ajunge aproape de mine, izbit de perete si facut bucatele. Imi indrept privirea spre el si il vad plin de furie.

-CUM SA NU STII CE FACI?! CAND DRACU S-A INTAMPLAT ASTA SI DE CE NU MI-AI SPUS? tipa la mine gesticuland. Ma pufnesc lacrimile si cu greu ma tin pe picioare.

-Chiar nu stiu..., spun stins printre lacrimi.

Ma simt oribil. Ma simt groaznic. Nu merita toate astea. S-a deschis in fata mea, si chiar mi-a dat tot ce a avut el mai bun. Si eu ce am facut?! Am stricat tot! Sunt o persoana deplorabila. Isi stapaneste cu greu nervii si isi muta privirea de pe mine.

-Mai bine nu dormim impreuna. Te poti muta tu? intreaba rece fara sa ma priveasca. Ingan afirmativ si aceasta paraseste camera. Cad la pamant si imi dau frau liber lacrimilor.

~~~

Dupa ceva timp Draco apare in camera si sunt nevoita sa plec. Nu sunt de acord dar nu pot spune nimic in legatura cu asta, avand in vedere circumstantele. Merg jos in living si ma asez pe canapea, incercand sa ma relaxez putin. Nu stiu unde o sa dorm, pentru ca toate camere sunt ocupate. Si nici nu vreau sa deranjez pe nimeni, deoarece voi trece printr-o sesiune de intrebari. Chiar daca majoritatea stiu ce se intampla intre mine si Draco la momentul actual, nu vreau sa fiu intrebata ce si cum. Vreau doar sa fiu lasata in pace....

~~~

ARTHUR POV

Nu am stiut ca blondul o sa faca o scena in fata intregii familii, dar m-a surprins. Nu pare genul! Nu ma bucur in totalitate pentru cearta si posibila lor despartire, dar chiar imi place mult Marabell. Mereu mi-a placut. De cand eram mici imi imaginam viitorul cu ea. Chiar daca suntem relativ rude, suntem indepartati deci nu vad care e problema. Si stiu ca si ei ii place de mine, am observat cum se uita la mine. Poate ca dupa despartirea celor doi, o sa fiu omul potrivit la momentul potrivit.

Cobor scarile, intru in bucatarie, apuc un pahar si il umplu cu apa. In drumul meu spre camera, un par blond, ravasit si odihnindu-se pe canapea, imi atrage atentia. Ma apropii de living si o vad pe Marabell, stransa pe canapea, dormind. Nu cred ca avea in plan sa doarma aici, probabil ca a adormit. Ma apropii de ea si imi las paharul pe masuta din fata canapelei. Ii dau cateva suvite de par de pe fata. Nu schiteaza niciun gest. Se pare ca are un somn adanc. O ridic in brate, stil mireasa, si merg cu ea spre camera mea. Nu o pot sa lasa pe canapea.

Deschid usa cu ceva dificultati si intru in camera. O asez pe pat si o invelesc. Ma asez pe marginea patului, langa ea. Fiinta asta e asa de frumoasa. Totul e perfect la ea. De la parul blond, superb pana la degetele subtiri, lungi si fine. Imi place tot la ea. Iubesc tot ce inseamna ea.

Ma ridic de la marginea patului, si ma asez pe pat, in stanga ei. Adorm inhalandu-i dulcele miros.

~~~

Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum