29

482 14 6
                                    

MARABELL'S POV

Toata saptamana am stat inchisa in camera, lipsind de la ore. Nu o mai pot face mult. Examenele se apropie, asa ca azi m-am hotorat sa imi las patul si sa merg la cursuri. Dupa un dus lung, mi-am imbracat uniforma, mi-am luat cartile necesare si am parasit camera. Nu stiu nimic despre Draco, Will, Ivy, Gilbert si Henry.
Timp de o saptamana am fost rupta de realitate. Nu am vrut sa stiu nimic. Mi-a fost prea frica.

Decid sa sar peste micul de jun si acum ma indrept spre prima ora. Pentru o secunda holul era gol, pasii mei se auzeau cu ecou, dar in momentul urmator, s-a umplut de adolescenti agitati ce se grabeau spre clase. Ajung in sala cu pricina si ma asez in ultima banca pentru a putea dormi atunci cand o sa simt ca am nevoie.

Saptamana trecuta chiar daca am stat inchisa in camera, nu am putut inchide un ochi. Tot ce faceam era sa ma plimb in toata camera, sa stau cu ochii fixati si sa ma afund in ganduri, sau sa plang. Sunt un dezastru. Fizic si psihic. Dar aspectul meu e ultimul lucru la care ma pot gandi acum, asa ca nu m-am chinuit prea mult azi dimineata. Gandurile imi sunt spulberate de sunetul usii trantindu-se, pe care intra profesorul. Ora incepe si eu intru intr-un somn adanc.

~~~

Aveam o pauza de o ora intre cursuri, asa ca ma indrept spre camera comuna. Odata intrata, ii vad pe Henry, Gilbert si Ivy asezati pe canapeaua si fotoliile din mijlocul camerei ce formau un cerc in jurul unei mese.

-Uite cine n-a murit! exclama Henry dupa ce ii salut.

-Haha foarte amuzant, ii raspund ironic.

-Hey, esti bine? ma intreaba in soapta Ivy, care se afla in fata mea. Aprob cu o miscare a capului si imi scot si eu cateva carti pentru a ma ocupa de niste teme.

Dupa cateva minute, usa cea mare si masiva a camerei se deschide si in camera intra William si Draco, razand cu gura pana la urechi. Amandoi aratau sifonati, Will avea buza putin sparta si pe spranceana si o parte din frunte avea un bandaj imens, iar Draco avea o urma destul de urata pe unul din pometii lui albi. Cei doi se apropie de noi, continandu-si conversatia. Will ocupa locul de langa Ivy, iar Draco vine spre mine. Se apleaca si ma saruta pe crestetul capului, apoi se aseaza langa mine si isi aseaza mana pe piciorul meu.

-Hey babe, imi sopteste in ureche.

Ma intorc confuza la el. Toti ne uitam confuzi la el, inafara de fratele meu.

-Ok ok, ce sa intampla? intreaba Gilbert aprope sarind de pe fotoliu.

-Eu si Marabell suntem impreuna de ceva vreme.., spune el uitandu-se in ochii mei. Vorbele sale ma fac sa zambesc involuntar.

-Deci ati rezolvat-o, huh? ii spun incet in timp ce in jurul nostru se aud suntele micului soc.

-Ti-am zis ca o sa fie bine, si asa a fost! imi raspunde si imi zambeste sarmat si relaxat, de zici ca nu are fata lovita. Rad si il sarut incet. Mi-a lipsit mult. Imi indrept atentia spre grup si il privesc pe Will cum ne zambeste.

-Scuze Will ca am tinut asta ascuns...

-E ok, am trecut cu vederea si sa stii ca nu sunt in totalitate de acord cu relatia, dar cine sunt eu sa te opresc din a fi fericita?! spune si imi face cu ochiul. Ii zambesc inapoi si revin la teme.

Nu dupa mult timp clopotelul suna si ma indrept spre celalalte ore.

DRACO'S POV

Nu am mai vazut-o intreaga saptamana. Am vrut sa ma duc si sa ii spun ca totul este in regula, insa Ivy ma oprea de fiecare data spunand ca vrea sa fie singura. Sper doar ca e bine.

M-am intalnit cu William pe drumul meu spre camera comuna, asa ca am mers impreuna. Cand deschid usa mare a salii o vad acolo, stand pe canapea cu o carte pe brate. Isi ridica capul si privirile noastre se intalnesc. Chiar daca parul ii este ciufulit si cearcanele aproape ii sunt negre, pentru mine este cea mai frumoasa fiinta existenta. Un zambet imens imi apare pe fata atunci cand observ ca roseste doar pentru ca ne uitam unul la altul. Ma indrept spre ea si ii sarut crestetul capului, inspirandu-i parfumul. Este perfecta din toate punctele de vedere!

~~~

Dupa ce am terminat orele m-am decis sa trec pe la Draco, sa vad cum se simte. Am incuiat usa si am pornit spre partea baietilor. Vremea incepe sa se schimbe, primavara se apropie cu pasi repezi. Un val de aer cald imi sufla prin par, facandu-l sa se miste neuniform.

Ajung aproape de camera lui, cand Carter si prietenii lui vin din partea opusa mie.

-Hey Wilson, am auzit noile vesti! spune Carter cu un ton batjocoritor.

-Carter, nu am timp de asta bine? zic fara vlaga incercand sa trec de el, dar unul din prietenii lui imi blocheaza drumul.

-Oh normal ca nu ai timp, esti nerabdatoare sa ti-o tragi cu Malfoy! rosteste si incepe sa rada, acompaniat de cei doi baieti din spatele lui.

-Macar el nu trebuie sa se milogeasca de mine ca sa mi-o trag cu el, ii spun in sila si primesc rasete din partea prietenilor sai.

-Uite ce e, spune printre dinti si ma apuca de brat, poate ca esti tu curva lui Draco dar nu iti permit sa imi vorbesti asa!

Ma smulg din stramsoarea manei lui si plec, impingandu-l pe unul din baieti de perete pentru a-mi putea elibera drumul. Cine se crede el sa imi vorbeasca asa?!

Ajung in dreptul usii si bat incet. Aud un "Intra" din partea cealalta a usii, asa ca asta si fac. Intru si il vad pe Draco pe jos in fata geamului imens, cu o carte langa el. Ma apropii de acesta si ma asez langa. Isi intoarce capul spre mine si se intinde pentru un sarut. Imi atinge gentil talia, in timp ce ne sarutam. Ma trage spre el si ii usurez munca, asezandu-ma in poala sa. Mainile mele incep sa se joace in parul sau ce miroase a menta. Dupa ce ne despartim din sarut imi las capul in jos si ma joc cu degetele lui. El continua sa imi lase mici pupici pe toata fata, facandu-ma sa chicotesc.

-Ce e? ma intreaba si imi da o suvita de par dupa ureche.

-Draco..., ezit pentru un moment dar continui, crezi ca daca imi place sa fac, stii tu , cu tine asta ma face o curva? il intreb oarecum stanjenita. Rade, iar apoi imi apuca barbia cu doua degete si o ridica spre el, facand contact vizual.

-Marabell, e normal sa iti placa sa faci asta cu iubitul tau, asa ca nu ai de ce sa iti spui asa! imi spune si imi zambeste la sfarsit. Cine ti-a bagat prostia asta in cap?

-Ni.. nimeni, il mint pentru ca nu vreau sa iasa un scandal din prostia asta.

-Bine, deci nu ai de ce sa te simti prost doar pentru ca ma iubesti, ne-am inteles? ma intreaba si isi ridica sprancenele interogativ.

-Da, ii spun si ii zambesc.

-Ok, acum hai sa mergem la somn, e tarziu! zice si ma apuca de talie ridicandu-ma si mergand cu mine pana la pat.

Dupa un timp in care doar ne-am privit, pleopele incep sa mi se ingreuneze.

-Te iubesc Draco Malfoy! spun pe jumatate adormita, asezandu-mi capul pe pieptul sau si adormind instant.

~~~

Hy people, capitol nou sper sa va placa!

see you soon, xoxo

Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum