36

418 12 2
                                    

Examenele finale sunt peste o saptamana. Nu ma simt pregatita pentru ele si cred ca nu o sa reusesc sa le fac fata. O sa clachez. O sa esuez. Ca de fiecare data..

-Hey M's, vocea lui Gilbert ma trezeste din ganduri. Imi ridic capul spre el, eu aflandu-ma pe scaun si el in picioare, si ii zambesc putin fortat.

-Buna, spun stins si il privesc cum se aseaza pe scaunul din fata mea. Ce faci? intreb politicoasa.

-Sunt bine, chiar bine! Tu cum mai esti? ma intreaba si un zambet larg ii acapareaza fata.

-Bine, raspund rapid si imi mentin zambetul fortat.

-Hm..nu pari prea bine...sigur totul e bine? spune si ma priveste suspicios si ingrijorat in acelasi timp.

-Da, totul e bine! ii spun marind zambetul. Adevarul era ca nimic nu imi merge bine. Absolut nimic. Dar chiar nu aveam dispozitia necesara sa vorbesc despre asta si mai ales cu el. De cand eu si Draco ne-am "oficializat" relatia m-am departat mult de prietenii mei. Nici nu mai tin minte cand am vorbit ultima data cu Henry sau de cand nu am mai stat la povesti cu Ivy pana tarziu... Nu imi place asta, dar chiar nu mi-am dat seama ca am devenit mai distanta fata de ei. Imi pare extrem de rau.

-Imi pare rau ca nu am mai vorbit in ultima vreme...nu stiu ce a fost cu mine.

-E ok, banuiesc ca ai avut probleme mai mari decat statul la barfe cu mine! spune si imi zambeste larg, dezvelindu-si frumosii dinti albi, facandu-ma si pe mine sa zambesc.

-Uite, zambesti! imi spune si chicoteste usor. Imi las capul in pamant, zambind in continuare, si simtit cum obrajii mei devin din ce in ce mai rosii.

-Ia zi, cum mai esti cu Draco? spune acesta dupa o pauza, facand ca micul meu zambet sa dispara de pe fata.

-Am luat o pauza...dar tind sa cred ca inca suntem impreuna, ma confesez. Tu cum mai esti cu Henry? il intreb schimband subiectul. Acum el e cel ce s-a inrosit si isi lasa rapid capul in jos, apoi ma priveste si spune:

-Suntem bine, chiar foarte bine! zambea atat de tare incat colturile gurii ii erau intinse la maxim. Chiar ma bucur mult pentru ei. Se merita, si asta intr-un sens bun.

-Stii, chiar mi-a placut mult de tine M, incepe acesta pe o nota amuzanta, imi placea sa ma uit la tine cum citesti, esti foarte expresiva si citesti cu tot sufletul. Te-am placut multa vreme, dar stiam ca nu o sa ajungem impreuna nici macar in visele mele...Chiar daca inca nu era orientarea mea prezenta, simteam ca inima ta se gandea la altcineva, asa ca am preferat sa stau in umbra, ca multi altii. Emani o energie pozitiva, ce te atrage si te face sa te indragostesti, doar ca atunci cand se apropie cineva de tine simte instang scutul pus de dragostea ta. Esti o persoana minunata M, si chiar m-ai ajutat in unele privinte fara ca macar sa iti dai seama! spune si pot spune ca sunt uimita. Nu ma asteptam la nimic din ce a zis...

-Chiar sunt o carte atat de deschisa?! il intreb amuzata si acesta imi raspunde cu un chicot.

Am stat pana tarziu cu Gilbert la povesti uitand complet de ora stingerii. Ne-am indreptat spre camere abia atunci cand nu ne mai putea tine pleoapele deschise. Ajunsa in camera, am gasit-o pe Ivy dormid. Parul ei roscat si chipul alb erau singurele care se vedeau de sub patura grea ce trona deasupra ei. Imi descalt ghetele, imi dezbrac uniforma si o arunc pe podea, inlocuind-o cu un tricou vechi si larg de-a lui Draco. Merg spre patul roscatei, ridic patura si ma vâr sub ea, ghemuindu-ma langa Ivy. Aceasta ma simte si imi face putin loc, prinzandu-mi mainile in ale ei.

~~~

-Putem vorbi? vocea serioasa a lui Draco tuna in spatele meu. Imi intorc privirea spre el si aprob cu o miscare a capului. Ma ridic de la masa lunga din Sala Mare, si il urmez pe blond spre iesire. Deschide usile si ma lasa pe mine sa ies prima, urmandu-ma. Mergem in tacere pe hol pana cand imi apuca mana si ma trage intr-o sala de clasa libera. Ma uit cu ochi mari spre el, fiind complet surprinsa de dorinta sa de a vorbi cu mine.

-Uite ce e, incepe el, nu cred ca am reactionat ok, adica am fost absurd. In primul rand eram intr-o pauza atunci cand s-a intamplat, si in al doilea rand eu mi-am tras-o cu multe fete inainte sa fiu cu tine asa ca nu ar fi corect din partea mea sa te judec pentru ca si tu ai facut-o o singura data. Dar totusi vreau sa stiu daca te-ai culcat sau nu cu Arthur?!

-Draco eu...eu nu imi aduc aminte sa o fi facut si in plus Mary a zis ca NU am facut nimic in seara aia..., spun si tac. Urmeaza o pauza in care nu se aude nimic, ci doar sunetul respiratilor noastre.

-Deci, care e raspunsul tau?! intreaba presandu-ma.

-Nu Draco, nu m-am culcat cu el, spun cu vocea tremuranda si la auzul cuvintelor mele acesta rasufla usurat. Vine spre mine si ma prinde intr-o imbratisare. Ma strange asa de tare, incat abia pot respira, insa imi place si chiar foarte mult. Ii inspir parfumul, lasandu-l sa imi invadeze narile. E asa de placut.
Slabeste din stransoare si imi prinde capul cu mainile sale, sarutandu-mi fruntea.

-Imi pare foarte rau ca m-am indoit de tine! Chiar am fost foarte confuz si nervi au pus stapanire pe mine si iti jur ca nu am vrut sa reactionez asa! se scuza dintr-o suflare, panicandu-se.

-Shht! Nu spune asta, nu a fost vina ta! Eu trebuie sa imi cer scuze pentru toata faza asta...vreau doar sa uitam de ea, bine?

-Bine! spune si imi prinde barbia cu doua degete indrumand-o spre gura lui, prinzandu-ma intr-un sarut. Cat de mult mi-a lipsit asta.

~~~

Hi people!! Scuze ca am intarziat dar chiar am fost prinsa cu scoala si nu am avut timp nici sa respir. Stiu ca e scurt dar totusi sper sa va placa. Va astept parerile in comentarii!

see you soon, xoxo

Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum