20

606 17 16
                                    

*ATENTIE ACEST CAPITOL CONȚINE SCENE +18 *

MARABELL'S POV

Razele puternice ale soarelui îmi invadau ochii, lucru ce ma face sa ma trezesc. Lângă mine era Draco ce dormea afundat în perne. Fata lui arata asa obosita, asa ca nu am vrut sa îl trezesc. Ma ridic încet din pat și apuc de pe jos un tricou cu care sa îmi acopar corpul. Părăsesc camera și cobor la parter. Aud voci familiare venind din bucătărie asa ca ma îndrept într-acolo. Cum am suspectat, tot grupul era acolo, luând micul de jun. Ii salut, și ma îndrept spre cafetiera turnând lichidul într-o cana.
Fiecare și-a reluat discuția. Mi-am sprijinit mâinile de blatul mobiliei, și cu ajutorul lor mi-am așezat fundul pe el.

-Marabell știi ceva de Draco?! Aseară nu v-am văzut pe niciunul, spune Will calm.

-Nu, nu l-am văzut, mint eu. Și chiar îmi pare rău pentru aseară, am băut cam mult și mi s-a făcut rău, asa ca m-am retras, ma scuz eu.

-Oh, nu e nimic, acum ești mai bine?!spune el, iar eu dau din cap pozitiv.

Usa se deschide și pe ea intra un Draco somnoros și cu parul răvășit, ceea ce ma face sa zâmbesc. Era asa simpatic.

-Neața Malfoy, ii spune Henry plin de viata, în timp ce râdea de fata lui mahmura.

-Fuck you Johnson ca am o durere de cap infernala, zice el serios o voce groasa în timp ce restul băieților chicotesc.

Face pași spre mine si eu îngheț. Se apropie amenințător de tare de mine, iar eu deschid gura sa spun ceva însă nu iese nimic. Abdomenul sau se lipește de genunchii mei iar restul corpului și-l înclină în fata, fiind acum la doar câțiva centimetri distanta. În tot acest timp menținem contactul vizual, el fiind atât de calm. Mana sa se îndreaptă undeva în spatele meu, de unde apuca cafetiera și o cana și după se îndepărtează iar eu respir usurata. Trebuie sa înceteze sa mai facă lucrurile astea în public ca îmi da niște palpitații de simt ca o sa leșin. Nu cred ca e conștient de efectul pe care îl asupra mea.

DRACO'S POV

După ce am terminat micul de jun ne-am gândit sa ne uitam la ceva filme pana vom pleca. În drumul nostru spre sufragerie am observat câte de scurt e tricoul pe care îl poarta Marabell, fiind cu doar o palma mai jos de fund, iar mie nu îmi convine asta având în vedere ca și obsedatul de Carter se afla în camera cu ea. Ma abțin cu greu sa nu îl pocnesc, nu vreau sa fac o scena, cel puțin nu încă. Mi-am jurat ca nu o sa scape cu bine din asta.

Ea se afla cu mult în fata mea, și odată intrata în încăpere se așează pe una din canapele. Apuc o perna și o pun peste picioarele ei, acoperindu-le. Ma așez pe canapea și îmi pun capul în poala sa, pe perna. Acum e mult mai bine.

~~~~

Mai aveam o ora pana plecam iar eu m-am plictisit teribil. Ma ridic din pat și "cercetez" zona, asigurandu-ma ca e liber. Traversez holul lung, și ajung în dreptul camerei ei. Bat de 2 ori și ușa se deschide. Întru fără sa spun ceva și aștept sa închidă ușa. Ma apropii de ea și ii apuc capul prinzând-o într-un sărut. O împing și o lipesc de ușa. În timp ce mâinile mele își croiau drum spre talia sa, încui ușa și ii sărut gatul. Picioarele sale îmi înconjoară talia, în timp ce ea ma săruta sălbatic. Ma asigur ca se sprijină în totalitate în mine și merg spre pat. O așez încet în timp ce ea își lipește buzele de gatul meu. Ma înnebunește cand face asta. Ma îndepărtez si revin la gura ei, strivindu-mi buzele peste ale ei. Mâinile mele au ajuns pe coapsele ei, și după la tivul tricoului pe care îl ridic în sus, lăsând-o fără el.

Ador tot ce înseamnă ea, ii ador pielea alba și fina, lenjeria ei neagra din dantela, gatul sau care se întinde de placere de fiecare data cand o sărut, îmi place ca știe cand sa dețină controlul și cand trebuie sa se lase controlata. Îmi place modul în care se joaca cu mine, și niciodată nu m-am gândit la faptul ca o fata o sa se poată juca cu mine cum o face ea. De obicei eu sunt cel care se joaca nu sunt cel jucat. E puțin frustrant, însă tot ce face ea e atat elegant și delicat încâ ma face sa ma simt pierdut fără ea. Are un efect pozitiv asupra mea, și mereu ma bag în probleme doar cand nu sunt cu ea. Tot binele pe care il fac simt ca il FAC pentru ea. Nu știu ce imi face, dar îmi place ce face.

MARABELL'S POV

După ce mi-a aruncat tricoul, își duce gura spre clavicula mea pe care o săruta gentil. Își continua drumul spre piept, unde îmi săruta sânii prin micul strat de dantela ce ii acoperea. Coboară pe abdomen, și îmi lasă mici sărutări pe toată suprafața, gest ce ma face sa îmi arcuiesc coloana, începând sa respir din ce în ce mai greu.

Ajunge cu gura la bata chiloților pe care ii da jos imediat. Se poziționează mai bine între picioarele mele și înainte să-și înceapă micul joc, îmi arunca un zâmbet. Limba lui face cerculețe pe pielea mea sensibila, făcându-mă sa gem. Fuck se pricepe asa de bine. Începe sa își intensifice mișcările cu limba iar eu gem din ce în ce mai tare. Îmi dau seama ca nu sunt singura în casa, și ca e posibil ca cineva sa ne fi auzit deja, asa ca îmi prind mana intre dinti strângând cu putere.

-Dra..., incer sa ii spun ceva însă plăcerea îmi acaparează gura și tot ce pot scoate acum sunt gemete. Degetele sale își fac loc în interiorul meu, în timp ce el continua sa lingă clitorisul. Începe sa se miște din ce în ce mai repede în timp ce eu simt cum aerul se împuținează, sufocandu-ma.

Fiorii orgasmului ma învăluie, făcându-mă sa strâng cearceaful în pumn, atunci cand ma termin. El se ridica și îmi așează înapoi lenjeria, trantindu-se lângă mine.

-Limba aia...faci minuni cu ea, spun gâfâind. Chicoteste și se sprijină în cot apropiindu-se de mine.

-Am mai auzit asta, zice arogant iar eu încep sa rad.

-Și acum pot sa știu și eu ce am făcut de am primit asta? întreb cu o voce suava.

-Iubito, spune și îmi da o șuviță de par din ochi, sa știi nu trebuie sa faci nimic ca să primești asta, doar ca acum ma plictiseam și oricum toată chestia de azi dimineață m-a cam excitat.

-Apropo de asta, poți sa nu o mai faci asa... pe nepregătite ca ma sperii de fiecare data! ma plâng eu.

-Si unde ar mai fi partea excitanta? spune și îmi zâmbește pervers. Îmi dau ochii peste cap și ma ridic din pat.

-Acum chiar trebuie sa pleci! spun și îl împing spre ușa.

-După tot ce am făcut tu ma dai afara?! Cam nepoliticos Wilson, spune surprins iar eu rad.

-Out Malfoy! zic și ii deschid ușa. Trece pe lângă mine și după se întoarce și ma săruta, riscând sa ne vadă cineva. Îl împing ușor și pleacă într-un sfârșit în camera sa.

~~~~

După ce ne-am asigurat ca am lăsat casa exact asa cum era înainte, am plecat spre Hogwarts. Drumul a fost liniștit. Draco ma atingea de fiecare data cand avea ocazia, riscând de fiecare data. Ivy ne-a văzut o singura data, și și-a dres vocea pentru a ne atrage atenția. De atunci am decis ca e mai bine sa îmi găsesc o ocupație pentru a-l tine pe blond la distanta, asa ca m-am pus sa citesc o carte. La vederea ei Draco și-a dat ochii peste cap, făcându-mă sa chicotesc.

Ajunși la Hogwarts, am preferat sa sărim peste cina, fiind obosiți. Nici nu am apucat sa îmi despachetez lucrurile ca am picat într-un somn adânc.

~~~

Ma trezesc tarziu ceea ce ma face sa am un început de zi alert și în întârziere. După prima ora merg în curtea castelului pentru a lua puțin aer. Îl vad pe Draco stand singur pe o banca, asa ca ma îndrept spre el.

-Hey babe! spun în timp ce îl îmbrățișez. Aflându-ne într-un loc retras îmi permiteam sa folosesc acest apativ.

-Ce faci? ma întreabă cu o voce groasa ce îmi da de înțeles ca acum s-a trezit.

-Bine, tu? Acum te-ai trezit, așa-i?! spun zâmbind.

-În apărarea mea, sunt foarte obosit! se scuza el, iar eu rad.

-Draco pot sa te întreb ceva?! zic dintr-o data devenind serioasa.

-Da, cred ca da, îmi răspunde.

-Ce s-a întâmplat cu tine la petrecere? Ce s-a întâmplat cu adevărat? Pentru ca ce am văzut acolo... ala nu e Draco pe care îl știu eu! zic cât se poate de serioasa.

~~~

Capitol nou! Sper sa va placa și sa îmi lăsați părerile despre el în comentarii!

see you soon, xoxo

Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum