MARABELL'S POVDupa inca o ora lunga de mers cu trenul, am ajuns. Ne-am intalnit soferul, am pus bagajele in masina, si acum ne indreptam spre casa. E o achizitie noua, probabil si de asta se tine evenimentul acolo. Ai mei au o obsesie de a cumpara case, in locuri private si cu gradini kilometrice. Nici nu ma mira ca am facut 15 minute de la gara pana la resedinta, pe un drum etxrem de liber.
Ajunsi, am gasit un superb conac, masiv si luminat cu o gradina uriasa, pozitionat pe o stanca ce trona deasupra marii. Totul arata splendi, de la priveliste pana la piesele de mobilier in stil victorian. Zgomotul unei usi ne trezeste din visare si ne face, pe toti, sa ne intreptam atentia asupra locului de unde provine zgomotul. In pragul usii masive statea Mary, bucatareasa familiei. Un zambet imens ii apare pe fata atunci cand ne vede. Mary a fost alaturi de noi din ziua in care William s-a nascut si pana in prezent. Am petrecut mult timp cu aceasta, practic cresandu-ne. Cand eram mici mereu ne ducea la ea in bucatarie unde petreceam ore in sir bucatarind, noi mai mult sau mai putin, tot felul de deserturi.
-Oh dragii mei, ati ajuns! spune dragastos, venind spre noi cu bratele deschise. Imi ofera o imbratisare calda, dupa care trece la William, si la Ivy pe care o strange tare. Ii place mult de ea.
-Draco Malfoy! Mai sa fie ce mare si frumos te-ai facut! ii spune acestuia, tragandu-l si pe el intr-una din imbratisarile ei. Si celalalt blond unde e? intreaba ea, referindu-se la Henry.
-E un eveniment de familie, Mary, nu il puteam aduce, o lamureste Will dar ea pare si mai confuza.
-Pai si Draco? intreaba punctandu-l cu degetul, in timp ce se uita cu o spranceana ridicata spre acesta. Draco se apropie de mine si imi prinde mana, impreunandu-si degetele cu ale mele.
-Oh...oh! primul a fost de uimire, iar al doilea de entuziasm. Zambetul i se largeste si incepe sa bata din palme doar cu varfurile degetelor, nefacand prea mult zgomot. Imi dau ochii pesta cap zambind, si apoi continui:
-Mary, mama si tata sunt aici?
-Nu, ei nu au ajuns inca, spune si isi calmeaza entuziasmul. Probabil vor ajunge curand sau o sa vina cu restul familiei.
-Minunat, spune Will ironic si apuca bagajul sau si al lui Ivy. Noi o sa ne retragem pana incepe toata prostia asta, spune si se indreapta spre scarile din marmura.
-Si noi la fel, scuza-ne Mary, adaug si il urmez pe fratele meu impreuna cu Draco ce cara bagajele.
-La 18:00 incepe! striga aceasta dupa noi.
Am ajuns la etaj si am intrat intr-o camera la intamplare. Era luminoasa, poate prea luminoasa, dar arata divin. Un pat imens cu baldachin se afla intr-o parte a camerei, iar in partea opusa se afla un semineu, in fata caruia se aflau o masa si o canapea, o biblioteca si un mini bar. Draco arunca bagajele pe jos, si se tranteste in pat, oftand zgomotos. Chicotesc si merg spre el, asezandu-ma in dreapta lui. Mana lui se aseaza pe parul meu, jucandu-se cu el.
Ne privim.
Doar asta facem.
Minute in sir.
-Draco? decid sa sparg eu linistea. Cum a fost relatia cu Pansy?
-Ok....spune surprins, ce te-a apucat?
-Nimic, doar vreau sa stiu.
Se intoarce, acum fiind cu fata spre tavan, luand o gura mare de aer, pe care o expira usor.
-A fost bine pe plan fizic, stii la ce ma refer...si sentimental nu m-am implicat! isi intoarce privirea spre mine, dupa ce termina de zis ultimul cuvant.
CITEȘTI
Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}
Novela Juvenil"Viata ei se schimba atunci cand il intalneste pe el, extazul si iubirea ce i-o poarta, aducandu-i sfarsitul. " *Cartea este scrisa in limba romana dar si in engleza pentru ca unele replici sunt mai coerente in limba engleza* Tin sa mentionez ca nu...