*ATENTIE ACEST CAPITOL CONTINE SCENE +18*
Ma ridic din pat iar o ameteala puternica imi face vederea imposibila. Incerc sa ma ridic dar corpul meu cade lin in pat.
-Hey esti ok? ii aud vocea lui Ivory dar nu o vad prea bine.
-Da sunt bine, am doar o mica ameteala de dimineata, spun si ma frec la ochi. Vederea imi revine asa ca ma ridic si ma duc spre baie. Dupa ce sunt gata plec impreuna cu Ivy spre Sala cea mare unde ne intalnim cu baietii.
Brusc o voce se aude in spatele meu:
-Hey Marabell, putem vorbi putin? cuvintele venind de la Gilbert ce se aseaza langa mine.
-Desigur, ma ridic si il urmez. Ne asezam in capatul mesei lungi si incepe sa vorbeasca.
-Scuze ca te-am deranjat de la masa, sper ca prieteni tai sa nu-si dorească cu adevărat sa ma omoare pentru ca privirile lor ce ne urmaresc cam asta spun, zice si rade.
-Oh stai linistit, nu e nimic, ii raspund razand. Deci cu ce te pot ajuta?
-Pai maine avem cursul de literatura si problema e ca nu am terminat cartea, asa ca voiam sa te rog sa imi spui tu cate ceva.
-Placerea mea, spun si zambesc. Azi dupa ore e bine?
-E perfect, atunci ne vedem dupa ore la biblioteca, eu ma grabesc, spune si se ridica de la masa.
-Ok, ne vedem mai tarziu, ma ridic si eu si ma indrept spre grup. Fata lui William era identica cu cea a lui Draco, ambele extrem de curioase dar cu o tenta de nervozitate.
-Cine e tipul si ce voia? ma intreaba Will pe un ton calm.
-Oh, el e Gilbert, suntem la cursul de literatura impreuna asa ca mi-a cerut sa il ajut cu ceva legat de curs, cred ca e nou, nu l-am mai vazut pe aici.
-Pare de treaba, unde ziceai ca l-ai cunoscut? intreaba Ivy in timp ce isi manca salata.
-La biblioteca.
-Aa deci la "biblioteca" asta mergi tu in fiecare seara, spune Will razand. Imi dau ochii peste cap si imi concentrez atentia asupra cartii mele. Dupa ce am terminat cu micul dejun am plecat fiecare spre ore.
-Marabell asteapta, il aud pe Draco in spatele meu asa ca ma opresc si imi indrept atentia spre el pana cand ajunge langa mine. Am o pauza intre cursuri la ora 13:00, ne vedem la mine?
-Oh ce sa vezi si eu am pauza intre cursuri la ora 13:00, spun ironica, atunci ne vedem la tine, ii zambesc.
-Bine ne vedem atunci, spune si imi zambeste in timp ce pleaca.
AUTHOR'S POV
La ora stabilita, Marabell se afla in fata usii lui Draco asteptandu-l. Nu ii era frica ca o sa o vada cineva pentru ca stia ca majoritatea baietilor erau fie la ore fie pe la un colt ascuns fumand sau consumand alcool in plina zi. Il zari pe Draco in capatul holului si ii zambi. Acesta ajunge langa ea, deschide usa si intra dupa ea. Nici bine nu inchide usa in urma lui ca Marabell ii sare in brate prizandu-l intr-un sarut plin de dorinta. Draco o ridica pe aceasta in jurul bazinului sau si isi croiesc drum spre pat. Cand ajunge langa el cei doi se preling pe pat fiind sub vraja sarutului ce ii invaluie. Dupa ce se despart din sarut din cauza lipsei de aer, Draco ii deschide Marabellei cativa nasturi de la camasa si ii saruta gatul facand-o pe aceasta sa scoata mici gemete. Marabell ii prinde capul si il trage spre fata ei sarutandu-i buzele pe rand. Ii largeste nodul de la cravata pentru a putea deschide nasturi, in timp ce Draco ii da jos camasa alba, ramanand doar in sutien. Coboara cu sarutarile sale pana la sani, tachinand-o cu mici muscaturi de clavicula ce o face pe aceasta sa ii strige numele intr-un geamat. Marabell ii prinde gatul si il trage spre ea sarutandu-l gingas, nevoind sa ii lase urme. Draco isi plimba mainele pe corpul iubitei sale, magaindu-i coapsele reusind sa isi bage mainile sub fusta ei. O prinde intr-un sarut flamand in timp ce isi trece degetele peste bata chilotilor sai. Marabell il prinde de mana si se desprinde din sarut.
CITEȘTI
Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}
Teen Fiction"Viata ei se schimba atunci cand il intalneste pe el, extazul si iubirea ce i-o poarta, aducandu-i sfarsitul. " *Cartea este scrisa in limba romana dar si in engleza pentru ca unele replici sunt mai coerente in limba engleza* Tin sa mentionez ca nu...