30

521 10 4
                                    

*ATENTIE! ACEST CAPITOL CONTINE SCENE +18

DRACO' S POV

Soarele puternic ma face sa imi deschid ochii si sa ii ordon corpului sa se trezeasca. Frumoasa priveliste din fata mea ma face sa zambesc. Ma apropii de ea si ii suflu in fata, dand la o parte cateva fire de par. Se incrunta si ofteaza adanc.

-Ciudatule, te uiti la mine cum dorm? spune pe jumatate adormita. Rad la auzul vorbelor ei si o trag mai aproape de mine. Isi infasoara mainile in jurul gatul meu si ma saruta scurt si apasat.

-O sa stam aici toata ziua, ii spun in timp ce ii aplic mici saruturi pe toata fata.

-Draco, avem ore nu putem sta aici, zice si chicoteste.

-Nu mergem, simplu! spun si o strang mai tare in brate pentru a nu pleca.

-Oh hai ridica-te! imi ordona si incearca sa se elibereze din mainile mele pentru a se ridica. Reuseste intr-un final si paraseste patul ceea ce ma face sa oftez. Isi apuca hainele de pe jos si se indreapta spre baie.

Ma decid si eu sa parasesc patul, si ma indrept spre dulap pentru a lua niste haine. Dupa ce sunt gata de ore, parasim camera si ne indreptam spre a ei, pentru a se putea schimba si ea. Am parcurs imensul hol si intr-un sfarsit am ajuns in camera ei. Imediat ce intram vad ca patul lui Ivory este gol, ceea ce inseamna ca a fost la Will seara trecuta. Dintr-o data o vad pe Marabell cum apuca ceva de pe pat, trece ca vantul pe langa mine si paraseste camera. Ies imediat dupa ea strigand-o, insa fara efect.

-Hey ce s-a intamplat? strig cu mult in spatele ei. Ce viteza are fata asta! Ajungem in partea baietilor, again, doar ca de data asta se duce glont spre camera lui Will. Bate nervoasa si intra fara a astepta un raspuns. O ajung si eu din urma si raman in spatele ei.

-O ai si tu? isi intreaba fratele care tocmai iesea din baie doar cu un prosop in jurul taliei,  in timp ce flutura un plic verde inchis cu un sigiliu auriu.

-Dap, am primit-o azi dimineata! raspunde acesta si isi trece mana prin parul ud.

-Cu cine vorb- incepe Ivy care tot din baie vine si tot cu un singur prosop pe ea. Oh hi, ne spune stanjenita cand ne vede.

-Ok, vreti sa imi explicati si mie ce e cu plicul asta? intreb simtindu-ma complet in ceata.

MARABELL'S POV

Am intrat in camera, urmata de Draco. Instant ochii mi-au picat pe plicul verde asezat perfect simetric pe patul meu. M-am apropiat si am vazut sigiliul. Acum totul e clar. A venit ziua. Apuc plicul si ma indrept cu pasi grabiti spre Will. Il aud pe Draco stigand in spatele meu, dar nu ma opresc. Ajung in dreptul usii fratelui meu, bat si intru fara sa mai astept un raspuns.

-O ai si tu? il intreb atunci cand ajunge in dreptul meu. Imi raspunde afirmativ si se indreapta spre dulap, apucand niste haine. Apare si Ivy, care ne saluta si incearca din rasputeri sa se acopere mai mult cu prosopul de pe ea.

-Ok, vreti sa imi explicati si mie ce e cu plicul asta? il aud pe Draco in spatele meu si imi dau seama ca uitasem de existenta lui. Ma intorc si ii vad expresia confuza cu care ma priveste.

-Va lasam sa va imbracati, vorbim mai tarziu bine? le spun celor doi si acestia aproba cu o miscare a capului. Il apuc pe blond de mana si parasim camera.

Ajungem in camera, unde incep sa ma pregatesc pentru scoala. El se aseaza pe pat si continua sa se uite la mine cu aceeasi privire confuza.

-Deci, incep eu, asta e sigiliul familiei asta inseamna ca e de la ai mei, spun si ii fac semn spre plicul de langa el. O singura data pe an primim plicul asta de la ei, prin care ne anunta ca va avea loc marele lor eveniment de familie! zic si imi imbrac camasa uniformei. Evenimentul asta tine 5 zile, are loc la conacul lor de vacanta si participa ambele familii, si a lui tata si a mamei. Si cum sunt prezente multe persoane la acest eveniment, clar se va intampla ceva rau, spun si ma chinui sa imi pun fusta pe mine. Eh pe langa multe rude placute sunt si cele mai putin placute. Familia noastra e putin....mai hard sa zicem, asa ca urasc acest eveniment, dar sunt obligata sa merg! accentuez ultima parte, aranjandu-mi putin parul si sunta gata.

Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum