Era dimineata si alergam pe holurile scolii pentru a ajunge in camera inainte ca Ivory si restul elevilor sa se trezeasca. De cand am o relatie ascunsa cu Draco pot spune ca am invata programul de somn a fiecarui baiat, fiind nevoita sa ma duc si sa vin, din partea unde se afla dormitoarele baietilor, doar atunci cand toata lumea doarme, pentru a nu fi vazuta. Cand sunt aproape de usa camerei mele imi calmez mersul si respiratia, dupa care intru incet sperand sa nu o trezesc pe Ivy.-Marabell tu esti? o aud pe Ivy cum striga din baie.
-Ăă...Da eu sunt, deja esti treaza? spun incercand sa imi maschez panica din voce, care sincer nu cred ca e o panica destul de mare, cred ca mai mult e o panica de genul ala ca atunci cand ascunzi ceva dar nu vrei sa ti se puna intrebari.
-Pe unde ai umblat toata noaptea? Si nu imi raspunde pentru ca stiu, si am o mie de intrebari, zice si vine spre mine amenintandu-ma cu degetul aratator.
-Mda, imi pare rau sa te anunt, dar orice ai crede tu ca stii, nu e adevarul, spun si ma lungesc in pat.
-Ei nu zău?! Adica vrei sa spui ca prietena ta cea mai buna nu stie ca tu si Draco Malfoy sunteti impreuna si ca il vizitezi aproape in fiecare noapte pe ascuns?
Ma holbez la ea uimita. Asta e tot ce pot sa fac in momentul asta.
-De unde...? spun si ma uit extrem de confuza la ea. Ok tu de cand lucrezi la CSI?
-Haha foarte amuzant,spune si isi da ochii peste cap amuzata, am sursele mele. Ahhh nu schimba subiectul Marabell si spunem cum dracu ati ajuns la asta?!
-Sincer nici eu nu stiu..., nu am crezut ca intrebarea ei o sa ma puna asa mult pe ganduri.
Dupa 30 de minute in care i-am povestit lui Ivy cum am ajuns sa fiu impreuna cu Draco, jumatate de ora in care ne-am si pregatit de scoala, am plecat spre Sala cea mare unde urma sa luam micul de jun. Dupa ce i-am salutat pe toti ne-am asezat la masa si fiecare si-a vazut de treaba lui.
-Ceva elevi noi semestrul asta? intreaba Will in timp ce isi bea cafeaua.
-Am auzit ca s-a transferat cineva in anul 6 doar ca nu stiu daca e fata sau baiat, spune Draco ce statea in fata mea arucandu-mi un mic zambet.
-Sper sa fie fata, sa mai schimb si eu atmosfera daca ma intelegeti, spune Henry in timp ce face cu ochiul.
-Gandesti cu ce ai in pantaloni, zic si ma intorc la cartea mea in timp ce toti cei de la masa au inceput sa rada si sa faca glume despre Henry.
M-am uitat rapid peste orar si vad ca prima ora e cursul de literatura care se tine in sala D3 ce se afla in celalalt capat al castelului. Super sigur o sa intarzi la prima ora din cadrul acestui curs asa ca la revedere primă impresie.
-Ok guys eu trebuie sa plec acum pentru ca am ceva de alergat ca besmetica asa ca ne vedem mai tarziu, spun in timp ce ma indepartam de masa.
Am ajuns in fata usii dupa 5 minute de la sunetul clopotelului. Oh God sper sa nu fi intarziat asa mult. Imi fac curaj si intru pe usa, bineinteles ca am intrerupt ceea ce spunea profesorul, dar sunt extrem de surprinsa de faptul ca sala era asa de plina.
-Ma scuzati ca am intarziat, zic si ma indrept spre o banca libera fara a ma uita la profesor.
-E ok, domnisoara.....Wilson, nu? vocea lui era asa familiara, iar cand ma intorc il vad pe tipul de vineri, cel pe care l-am cunoscut langa panoul cu inscrieri, stand sprijinit de catedra.
-Da, eu sunt, spun si imi zambeste destul de mult incat totul se transforma intr-o situatie jenanta asa ca decid sa imi intorc capul, privind in alta parte, doar ca sa il fac pe el sa isi continue ce zicea inainte sa intru eu.
CITEȘTI
Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}
Teen Fiction"Viata ei se schimba atunci cand il intalneste pe el, extazul si iubirea ce i-o poarta, aducandu-i sfarsitul. " *Cartea este scrisa in limba romana dar si in engleza pentru ca unele replici sunt mai coerente in limba engleza* Tin sa mentionez ca nu...