*ACEST CAPITOL CONTINE SCENE +18*
MARABELL'S POV
Toata dimineata am asteptat ca Draco sa se trezeasca si sa paraseasca camera. Nu voiam sa interactionam, asa ca m-am prefacut ca dorm. Aseara a venit tarziu in camera, ceea ce l-a facut sa se trezeasca tarziu. Dupa ce a plecat mi-am facut si eu rutina de dimineata si am luat micul de jun, ce continea doar o cafea, bauta pe balconul camerei lui Draco. Cei drept avea un view superb. Inca ma aflam aici, doar ca acum beam ceai si fumam una din tigarile lui. Usa se aude trantind si langa mine apare Draco. Se apropie, imi apuca tigara si o stinge in scrumiera. Imi dau ochii peste cap vizibil, imi apuc ceasca de ceai si ma indrept spre camera.
-Ok, poti sa incetezi cu, copilarismele astea si sa imi spui ce ai !? tipa in urma mea. Ma opresc din mers, iar acesta ajunge in dreptul meu.
-Nu stiu despre ce vorbesti, ii spun indiferent privindu-l in ochi.
-Marabell, zice printre dinti, spune-mi ce ai ca sa putem rezolva asta odata! Pufaie.
-Oh, acum sunt o povara?! rad nervos si imi continui drumul spre...nici eu nu stiu unde ma duc.
-Ok, vrei sa imi cer scuze huh?! Bine! Scuze ca te-am lasat cu ochii in soare, sunt un idiot! spune ironic. Acum am terminat!?
-Uite Draco, zic si ma apropii de el, daca tu ai chef sa iti bati joc spune-mi ca imi iau lucrurile si plec imediat!
-Marabell, nu imi bat joc si tu nu pleci nicaieri! spune pe un ton autoritar. Chiar vreau sa rezolvam asta, si nu imi place ca ne certam din cauza ei! se plange el, calmandu-si tonul.
-Oh, scumpule, dar nu e vina ei ...e a ta! Tu m-ai mintit de la bun inceput si acum suporta consecintele! zic pe un ton normal si calm. Ramane tacut pentru o secunda, dar isi revine si continua:
-Chair imi pare rau ca te-am lasat singura, se apropie de mine si regretul i se poate citi in ochi, nu stiu ce m-a apucat, sincer! si chiar asa era. Sincer. Era trist si dezamagit de ceea ce facuse. Am stat putin pe ganduri, dar l-am luat in brate si fata mea s-a cufundat in pieptul sau. Inhalez parful sau ce era prezent in fiecare colt al camerei.
Ma ridic pe varfuri iar acum fetele noastre sunt la aceeasi inaltime. Ma apropii de el si il sarut. Simteam ca nu am mai facut asta de foarte mult timp. Simteam dorinta cu care il sarutam, eram asa emotionata de zici ca o faceam pentru prima data. Simteam ca il sarutam pentru prima data.
Sarutul s-a amplificat, transformandu-se intr-un sarut pasional si plin de dorinta. Mi-a prins talia si am mers impreuna pana la pat, inca in sarut. Ma intinde lin, iar el se aseaza peste mine, sarutandu-mi buzele. Coboara cu sarutari pe linia maxilarului, facandu-ma sa vibrez sub fiecare atingere pe care o face. Ajunge cu gura in zona gatului, si saruta usor fiecare centimetru de piele. Era asa de atent si incet, nu cred ca a foat asa niciodata. Mereu e nerabdator si vrea sa imi sarute fiecare participa din corp in doar un minut, insa acum se comporta de parca ar avea tot timpul din lume. Imi desprinde sutienul si il arunca prin camera, sarutandu-mi cu ardoare sanii. Deja isi intra in ritm si acum atingerile sale sunt mult mai grabite. In timp ce gura sa se "ocupa" de sanii mei, mana sa se strecoara in chilotii mei, atingandu-mi feminitatea deja umeda. Un mic geamat imi iese atunci cand degetele sale fac contact cu clitorisul meu, facandu-ma sa tremur. Revine cu fata la mine si isi striveste buzele de ale mele, moment in care cele doua degete ale lui ma patrund. Aerul incepea sa dispara din ce in ce mai repede si eu ma sufocam de placere cu fiecare patrundere. Se simtea asa bine in interiorul meu. Probabil avea in plan sa isi implice si gura, insa nu a mai apucat pentru ca deja ma terminasem pe degetele lui. Mainile mele i-au deschis pantalonii, scapandu-l de ei si eliberandu-i madularul din stramtoarea boxerilor. Am inceput sa imi mic mana energic pe toata lungimea lui, facandu-l pe acesta sa se inmoaie incet, incet. L-am impins usor de umar si am facut schimb de locuri, acum eu fiind deasupra lui. Nenumarate gemete ii paraseau gura datorita mainii mele. Dupa scurt timp m-am aplecat si mi-am lipit gura pe acesta. Probabil ar fi comentat insa m-am miscat repede si cand a vrut sa obiecteze, limba mea deja era lipita de capul penisul lui. Imi lasam si ridican capul, sugand, din ce in ce mai repede, scotand de la el gemete ce imi bucurau urechile. Mi-a prins parul intr-o mana si a inceput sa imi ghideze capul. Pentru inceput a fost bland si gentil, insa modul brutal in care a continuat nu facea altceva decat sa ma excite. Tremurul sau anunta faptul ca se termina insa nu am bagat de seama pana cand gura mea s-a umplut cu lichidul cald al extazului. M-am ridicat si l-am lasat sa se termine pe sanii mei.
Ma tranteste pe pat, pe spate si simt cum ma patrunde. Ritmul e alert inca de la inceput si se intensifica imediat. Se apleaca peste mine iar eu il cuprind cu bratele infigandu-mi unghiile in spatele sau. Se misca cu rapiditate, facandu- ne pe amandoi sa gemem si sa respiram din ce in ce mai greu.
Intr-un sfarsit m-am terminat, fiind urmata de el. S-a asezat langa mine pe pat, stand amandoi cu ochii in tavan, gafaind.-Deci suntem ok ? ma intreaba el.
-Da...cred ca da, spun si el rade cuprinzandu-ma cu bratele. Ii raspund la imbratisare si adormim asa.
~~~
Nici nu ne-a fost in plan sa dormim asa mult, dar se pare ca am fost chiar obositi. Suntem la cina, pe care o luam cu niste prieteni apropiiati a familiei Malfoy. Chiar daca seara abia inceput, pot spune ca lucrurile merg bine.
-Narcissa imi dai si mie sarea, te rog? spun destul de tare insa aceasta isi continua discutia. Observand ignoranta mamei sale, Draco isi indreapta privirea spre ea si ii spune:
-Mamă imi dai sarea?
Narcissa ridica solnita cu sare de langa ea si i-o intinde fiului sau. Dupa cateva secunde pumnul lui Draco face ca masa sa se clatine, si pe mine sa tresar, iar acesta se ridica nervos in picioare.
-Ok inteleg ca nu iti place de ea, dar te rog sa o respecti! tipa la mama sa oprind orice discutie, facand ca toti invitatii sa fie martori la scena asta.
-Scumpule scuza-ma, dar nu pot,...nu e ea! ii spune aceasta pe un ton iritat, nedeslipindu-si ochii de la el.
-Normal ca nu e ea! Nu va fi niciodata ca ea, mamă! Marabell nu o sa imi faca niciodata rau, cum ea a facut-o! E mult mai buna decat ea fie ca iti convine fie nu! tipa toate aceste cuvinte in timp ce ma puncteaza cu degetul. Lacrimile incep sa imi curga incet. Nu vreau sa se certe cu mama lui din cauza mea. Nu pot sa accept asta.
-Draco...spun incet si imi pun mana peste a lui, incercand sa il calmez.
-Potoleste-te baiete! se rasteste Lucius la Draco cu aceeasi nervozitate si iritare in glas, pe care o are mereu atunci cand vorbeste cu el.
-Tu, tipa Draco ai isi indreapta degetul spre tatal sau, sa nu imi mai spui niciodata ce dracu sa fac! si cu asta paraseste camera trantind orice usa ii sta in cale. Stateam rezemata cu saptele de scaun iar fata mea era plina de lacrimi.
-Va rog sa ma scuza-ti, ma scuz cu o voce stinsa in timp ce ma uit intr-un punct mort, ma ridic de pe scaun si merg dupa Draco.
Urcam scarile si zgomote puternice se auzeau. Grabesc pasul si intru in camera lui, pe care o distrugea. In cateva minute a reusit sa faca ferfenita orice lucru pe care il detinea. Merg spre el si ii prind mainile in ale mele. Plangea. Acum il vad ca plangea. Cred ca e prima data cand il vad plangand.
-Marabell imi pare rau, imi pare rau, imi pare rau, imi spune si imi strange talia aplecandu-se si bagandu-si capul in pietul meu, continuand sa verse lacrimi.
-Hey, hey, hey, e ok linisteste-te! spun incet si ii mangai parul. Simt cum genunchii imi cedeaza asa ca il imping incet spre podea si ne asezam amandoi jos, in aceleasi pozitii pe care le aveam.
-Imi pare rau, imi pare rau! continua sa imi spuna asta, in timp ce plangea, iar eu incercam sa il linistesc si sa il scot din atacul asta de panica.
I-am vorbit in soapta si i-am mangaiat parul pana cand m-am asigurat ca doarme, adormind si eu langa el.
~~~~
Hi people, imi pare sincer rau de pauza imensa pe care am luat-o, fara intentie evident, insa am inceput scoala si nu am mai avut timp sa scriu. Promit ca o sa fiu mai activa in weekend!! Sper sa va placa noul capitol, sa imi lasati parerile voastre in comentarii!!!
P.S: Va multumesc mult pentru 1,43 mii de views!! Inseamna enorm pentru mine si chiar nu ma asteptam la asta!see you soon, xoxo
CITEȘTI
Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}
Teen Fiction"Viata ei se schimba atunci cand il intalneste pe el, extazul si iubirea ce i-o poarta, aducandu-i sfarsitul. " *Cartea este scrisa in limba romana dar si in engleza pentru ca unele replici sunt mai coerente in limba engleza* Tin sa mentionez ca nu...