MARABELL'S POV
Au trecut câteva săptămâni de la "despărțirea" noastră și de atunci nu l-am mai văzut. Nu știu ce face și pe unde umbla, sper doar sa fie în siguranță. Nu suport gândul ca i se poate întâmpla ceva și eu sa nu fiu lângă el, chiar dacă ideea de pauza imi apartine.
În orice caz, momentan sunt prea prinsa cu organizarea balului de iarna încât sa îmi ocup capul și cu alte griji. Îmi apuc, multele, lucruri și ies pe ușa camerei. Ma îndrept spre sala cea mare unde ma întâlnesc cu ceilalți.
WILLIAM'S POV
De câteva săptămâni Draco e într-o stare deplorabila. Nu trece pe la ore mai deloc, mereu e beat și fumat, și-o trage cu cine apuca, e în ultimul hal. Într-adevăr, nu a avut niciodată vreo obligatie fata de cineva, dar niciodată în 15 ani de cand suntem prieteni nu l-am văzut în starea asta.
Azi înainte de ore ma decid sa merg la el pentru a afla ce dracu se întâmplă cu el. Părăsesc camera împreună cu Ivy, de care ma despart atunci cand ajung în dreptul camerei lui. Bat de doua ori, și o voce groasa îmi spune sa plec. Bineînțeles că nu îl ascult, si intru. În camera era un aer închis, alcoolul simțindu-se puternic.
-Trezirea! spun și trag de perdele lungi și negre pentru a face loc luminei.
-Nu...,mormoie acesta și acum îl vad cum sta întins în pat, îmbrăcat cu veșnicele lui haine negre, cufandandu-si capul în perne. Te rog sa ieși! spune și își ridica capul în asa fel în cât sa facem contact vizual.
-O sa ieșim împreună! ordon eu. Acum ridică-te și fă-ți un dus ca mirosi ca naiba.
-Nu merg azi la ore, asa ca ieși din camera și lasă-ma.
-Draco revino-ți naibii și mișcate la ore dacă vrei sa treci anul! tip la el enervandu-ma. Cat ai băut, huh?! Câte fete oarecare au trecut pe aici?! Cat mai ai de gând sa te distrugi?!
-În primul rand, sunt liber sa fac ce vreau, și în al doilea rand cine ești tu sa îți dau socoteala?! spune și se ridica în fund la marginea patului frecând-se la ochi. Fata lui era asa obosita.
-Draco sunt prietenul tău și îmi fac griji pentru tine! Știi cate griji imi fac pentru tine?! tip nervos. Ma calmez rapid si continui, nu îmi place sa îmi vad prietenul distrugând-se!
-Ce te-a făcut sa ajungi asa?! zic neutru și ma duc lângă el pe pat. Lucius e de vina?! întreb.
-As vrea eu, zice și rade. Uite e vorba de o fata, cedează el după o liniște de câteva minute. Tin foarte mult la ea și nu știu ce dracu îmi face ca ma zăpăcește! zice exasperat trantindu-se pe spate, în pat.
-Tipa asta, te-a cam înmuiat frate, zic și rad încet. O cunosc?
-Nu, nu e de aici, spune și se ridica. Eh o sa îmi treacă, oricum nu sunt genul ala care poate sta într-o relație, cu cât mai multe cu atât mai bine, zice și intra în baie.
După ceva timp deschide ușa și își scoate capul zicandu-mi:
-Oh și Will, nu am avut discuția, da?
-Ce discuție?! zic și rade.
Jumătate de ora a durat ca acest print cu par blond sa fie gata, asa ca acum ne îndreptăm spre sala cea mare unde deja se afla restul grupului.
-Oo lume noua! zice Carter în timp ce se apropie de noi.
-Am reușit sa îl aduc la viata, spun și cei doi rad. Intram pe ușile mari și ne îndreptăm spre locul nostru obișnuit.
Aici deja se aflau Ivy, Marabell, Gilbert și Henry. Ma așez lângă Ivy ce stătea în fata surorii mele lângă care se așează Carter, iar Draco s-a pus undeva după cei doi băieți.MARABELL'S POV
În drumul meu spre sala cea mare ma întâlnesc cu Ivy ce venea de la Will, bineînțeles.
-Vrei sa te ajut cu astea?! întreabă și gesticulează spre dosarele ce îmi ocupau mâinile.
-Nu sunt ok, hai sa mergem! zâmbesc eu. Ajungem în sala cea mare și ii găsim pe Henry și Gilbert. Ne așezăm lângă ei, și începem sa vorbim. Pentru a nu atrage atenția asupra faptului ca sar peste micul de jun îmi vâr nasul peste planurile de organizare a balului. Totul trebuie sa iasă perfect.
Aud câteva voci familiare dar nu bag de seama, concentrându-ma pe dosarele din fata mea. Se pare ca aceste voci erau băieții, printre care și Draco. Evit orice fel de contact cu el. Respir ușurată cand îl vad ca se așează la depărtare de locul unde stau eu. În schimb ii salut scurt pe Will și Carter. Fiecare persoana de la masa își începe propria discuție, iar eu continui cu organizatul, incercand sa ignor galagia din sala. Șterg și tai ideei de zor, completând cu altele. Pauzele sunt singurele în care ma pot ocupa de asta, asa ca trebuie sa ma mișc repede.
Parul ma tot deranja asa ca încercăm sa mi-l îndepărtez din ochi cu mișcări mici ale capului însă nu voia sa colaboreze cu mine. Dintr-o data simt cum doua mâini îl apuca și îl strânge într-o coada la spate. Îmi ridic rapid privirea și vad ca mâinile ii aparțin lui Carter. Ciudat.
-Mersi, ii zic încet zâmbind. Îmi îndrept atentia spre Draco instinctiv, și îl vad cum ma fixează cu privirea. Îl analizez scurt și după îmi mut privirea. Cearcănele sale adânci nu îmi dau de înțeles decât faptul ca în ultimele zile a "petrecut" mai mult decat trebuie. Nu știu de ce m-am uitat la el, regret într-o oarecare măsură, însă îmi pare bine ca i-am văzut ochii după foarte mult timp.
~~~
Eram în sala de bal (ballroom) făcând ultimele schimbări. Balul se ținea peste 2 zile, și ma bucur ca am terminat cu toate în timp. Aproape toate. Mai am de mutat niște decorațiuni doar ca nu o pot face singura, asa ca o sa îmi trebuiască niște ajutor. Sincer am rămas profund dezamăgită cand am văzut ca elevii de aici nu sunt prea implicați cand vine vorba de organizarea acestor evenimente, fiind nevoita sa fac totul de una singura. Am cerut ajutorul câtorva tipi din clubul de robotica pentru a ma ajuta cu luminile, însă cam atât. Oricum totul a ieșit exact asa cum îmi plănuisem. Nimeni nu știe care este tema balului, o sa o afle cu toții mâine. Și prin nimeni, ma refer la nimeni. Ivy ma bate la cap într-una rugându-mă sa ii dezvălui tema însă m-am ținut tare. Pana și Dumbledore a renunțat sa ma întrebe atunci cand a văzut ca nu scot o vorba.
Plec din sala de bal și ma îndrept spre hol, unde știu sigur ca ii voi găsi pe băieți. Ajunsa acolo îl vad pe Draco cum își infingea limba pe gatul lui Pansy, în văzul tuturor. Rămân muta pentru câteva secunde, mana lui Will trezindu-ma la realitate.
Simtindu-mi prezenta Draco se desprinde din sărutul sau cu Pansy și o prinde pe acesta de mana, uitându-se la mine cu o privire învingătoare.
Oh vrea sa ne jucam?! Pai atunci sa inceapa jocul!
Ma apropii mai tare de Carter, iar acesta își așează bratul în jurul umerilor mei, strangandu-ma într-un mod romantic. O discuție începe între ceilalți, însă Draco inca are acel zâmbet victorios pe fata. Îmi ridic capul spre Carter, fiind mult mai înalt decât mine, și ii zâmbesc drăguț.
-Vrei sa vii cu mine sa ma ajuți sa mut niște mese în sala de bal?! întreb cu o voce suava, în asa fel încât Draco sa ma audă.
-Desigur, îmi răspunde zâmbind. Ii salutam pe restul și ne indepartam de ei. Înainte sa plec ii zambesc victorios lui Draco, citindu-i nervozitatea de pe fata.
~~~~
Hi people, ma scuzați ca a trebuit sa postez mai târziu, promit ca o sa îmi dau silința sa postez mai des! Nu uitați sa îmi scrieți părerile voastre în comentarii și sa votați dacă va place!!
P. S: Ce credeți ca o sa se întâmple în continuare?
see you soon, xoxo
CITEȘTI
Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}
Teen Fiction"Viata ei se schimba atunci cand il intalneste pe el, extazul si iubirea ce i-o poarta, aducandu-i sfarsitul. " *Cartea este scrisa in limba romana dar si in engleza pentru ca unele replici sunt mai coerente in limba engleza* Tin sa mentionez ca nu...