28

467 13 8
                                    

MARABELL'S POV

Ma pregatesc de ore in liniste pentru a nu o trezi pe Ivy. Pare obosita, asa ca o las sa doarma. Imi asez ultimele carti in rucsac si parasesc camera. Merg alene pe holuri, fortandu-mi picioarele sa functioneze. Intr-un final ajung in sala de clasa, cu 5 minute inaite ca ora sa inceapa. Ma asez intr-o banca din mijloc si incep sa imi caut singurul pix pe care il aveam, care se pare ca se ascunde de mine. O mana palida se aseaza pe masa mea, ceea ce ma face sa imi scot ochii din ghiozdan si sa imi indrept atentie spre detinatoarea mainii. Era Draco. La vederea lui imi dau ochii peste cap, iar acesta se apleaca in asa fel incat sa fie mai aproape de mine.

-Dupa ore vin-o la mine, avem de vorbit! imi sopteste serios si pleaca. Dupa el intra profesorul care isi incepe plictisitoarea ora.

~~~

Am facut asa cum mi-a cerut. Sunt in fata usii lui, dupa terminarea orelor. Bat incet si acesta imi deschide imediat. Intru si ma asez pe pat, asteptand sa vorbeasca.

-Deci, incepe el, chiar imi pare rau pentru ce am spus... eram nervos si nu m-am gandit la ce am scos pe gura! se apropie si se aseaza langa mine.

-Stiu Draco, stiu ca erai nervos, dar nu poti spune astfel de lucruri chiar daca esti nervos sau nu...Bine? spun mai mult exasperata, si fac contact vizual cu el.

-Ok,...imi pare rau pentru ce am zis, ma simt groaznic, spune si ii vad regretul din
ochi.

-E ok, stai linistit! spun calma si il strang in brate.

Mainile sale se aseaza pe talia mea, si ma trage in asa fel incat sa ajung in poala sa. Imi prinde buzele intr-un sarut domol, care se transforma intr-unul plin de ardoare. Ii desfac cravata si o arunc prin camera, apoi ii deschid primii nasturi de la camasa. Imi urmeaza gestul si imi desface si el cativa nasturi. O bataie in usa si un "Malfoy!" venind din gura fratelui meu, ma face sa ma ridic imediat de pe Draco si sa fug in baie pentru a ma ascunde. Inima imi bate cu putere, simtind cum vrea sa iasa din piept. Dupa ce se asigura ca am ajuns in baie, Draco ii deschide usa lui Will.

-Ce faci Malfoy? spune William dupa ce patrunde camera.

-Bine...stii tu, mai nimic, spune acesta putin panicat.

-Am venit sa te rog sa imi imprumuti si mie casca ta de calarit, vreau sa ma atrenez putin.

-Da sigur, zice si dupa urmeaza o pauza, probabil s-a dus dupa casca, uite poftim! continua Draco.

-Mersi mult, ne mai auzim! spune Will si ii aud pasii cum se indreapta spre usa, pe care o deschide si o inchide in urma sa.

Ies din baie si ma uit prin camera. Draco se aseaza inapoi pe pat, la locul sau initial. Ma apropii si ma asez si eu in pozitia mea initiala. Ii prind capul cu ambele maini si il sarut. Isi plimba mainile pe corpul meu, facandu-ma sa vibrez. Brusc usa se deschide si pe ea intra Will cu capul in jos vorbind:

-Am uitat sa iti cer-

Dar nu continua, pentru ca isi ridica privirea din pamant. Fata i se face alba, si cutele din jurul sprancenelor ii dau de gol nervozitatea. Ma ridic rapid si ma indrept spre el.

-Will, pot sa iti explic, te rog! spun cu vocea tremuranda, simtind cum se scurge o lacrima in coltul ochiului.

-CE E DE EXPLICAT?! NU POT SA CRED CAT DE MINCINOASA ESTI! urla acesta spre mine, facand ca lacrimile mele sa curga siroaie.

-Te rog sa nu mai tipi asa la ea! spune Draco nervos, venind in spatele meu.

-TU SA NU IMI SPUI CE SA FAC! urla William si in momentul acela pumnul sau ajunge in fata lui Draco. Acesta se dezechilibreaza putin, dar ramane pe picioare. Nasul incepe sa ii sangereze.

Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum