8

702 18 9
                                    

DRACO'S POV

Alerg pe holurile scolii ca un bezmetic. Trebuie sa ajung în camera mea înainte sa ma vadă cineva plin de sânge. Nu știu ce o sa se întâmple cu Brown dar tot ce îmi doresc acum este sa nu fi murit. Într-un final ajung în camera și ma duc glonț în baie. Încep sa îmi spăl mâinile brutal încercând sa îndepărtez tot sângele de pe ele. Îmi arunc sacoul și cămașă de pe mine, aterizând în coltul băii. Îmi ridic privirea și îmi vad reflecția în oglinda. Eram palid și frica mi se citea în ochi. Revin asupra mâinilor și vad ca am scăpat în mare parte de sânge asa ca opresc apa, și le usuc într-un prosop. Ies din baie și ma îndrept spre dulap de unde îmi scot un hanorac și îl trag pe mine. Dupa ce ma îmbrac ma trântesc în pat.

Încerc sa adorm dar ma gândesc doar prin ce clipe oribile a putut trece biata Marabell. Ma uit la ceasul de pe comoda, care indica ora 23:45. Nu e prea târziu pentru o mica vizita, nu?
Ma ridic din pat și ies din camera. Ma grăbesc sa ajung la ea, și cand bat la ușă Ivy îmi apare în fata.

-Draco? Ești bine? Will e bine? Unde ați fost? ma interogheaza Ivory extrem de panicata.

-Shhh! Mai încet, da suntem bine stai calma.

-Oh bine, hai intra, spune și îmi face semn sa intru. Vad ca Marabell nu e în patul ei, lucru ce ma face sa ma îngrijorez. Marabell? ma uit cu o sprânceană ridica la Ivy.

-La baie, răspunde, oh apropo eu o sa ma duc la William sa vad cum e asa ca te superi dacă ramai tu cu ea?

-Nu, nu du-te rămân eu, spun și atunci ușa de la baie se deschide și pe ea iese Marabell. Rămâne în ușă pentru câteva secunde în timp ce ma analizeaza, după care se îndreaptă spre mine și îmi strânge mijlocul cu bratele ei micuțe. O strâng și eu și ii fac semn lui Ivy ca poate pleca.

-Hey, spune ea stins atunci cand ușa se închide în urma lui Ivory.

-Hey little girl, spun și ii sărut încet creștetul capului.

-Ne putem pune în pat? întreabă cu o voce tremurata.

-Da, haide!

O trag de mana și ne așezăm încet în pat. Isi sprijină capul de pieptul meu și ma strange tare în brate. De cand ne-am pus în pat o liniște se lasă între noi.

-Marabell îmi pare rău!spun încet și o sărut pe creștetul capului

După ceva timp o aud cum suspina, și simt cum materialul hanoracului meu se uda. Nu pot spune nimic, tot ce fac este sa o strâng în brate mai tare și adormim asa.

MARABELL'S POV

Îmi deschid ochii, iar lângă mine era Draco care dormea atât de drăguț. Azi, spre deosebire de celelalte zile, am o dispoziție foarte bună. Îmi ridic încet mana și îmi trec degetele prin parul lui blond. Se foieste iar un mic zâmbet jucăuș îmi apare pe fata. Ma ridic spre el și il sărut scurt pe fata. Își deschide ochii iar eu trec în partea mea de pat. Îmi apuca talia și ma trage spre el începând sa ma sărute peste tot făcându-mă sa rad.

-Gata, spun eu râzând. Nu ma asculta, bineînțeles, și ma trage de mana și ma prinde într-un sărut lung.

-De cand nu am mai avut asa începuturi de zi, spun cand ne despărțim din sărut.

-Mie îmi spui, mi-a fost dor de tine, zice el dramatizand fiecare cuvânt.

-Îmi pare rău să îți zic, dar cam trebuie sa pleci, spun și ma uit serioasa la el. Poate intra oricine.

-De ce strici tot? spune și își afunda fata în perna.

-Draco, chiar trebuie, spun și îl împing de spate. Își scoate fata din perne și se ridica în fund. Își baga mana în par și îl ciufuleste puțin, gest ce ma face sa îmi mușc buza.

Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum