26

510 18 5
                                    

MARABELL'S POV

Imi sprijin fruntea de geamul rece al trenului. Pleoapele mi se ingreuneaza, trecandu-ma intr-o stare de somnolenta. Observand lucrul asta, Draco se ridica brusc, ceea ce ma face sa imi despart capul de geam si sa imi indrept spatele. Coboara perdelele compartimentului in care ne aflam, asigurandu-ne privatitatea.
Mica lampa de perete ramane singura sursa de iluminat, difuzand o lumina palida, aproape neexistenta. Draco se indreapta spre bancheta pe care ma aflam eu, prinzandu-mi gatul si indreptandu-ma spre el. Imi prinde buzele cu dintii, tragandu-le intr-un sarut domol. Mainile sale se aseaza pe talia mea, si ma ridica usor, asezandu-ma in poala lui. Sarutul se amplifica, in timp ce eu imi miscam incet soldurile pe el. Imi prinde buza de jos cu dintii, si trage de ea pana cand firisoare de sange isi fac aparitia, apoi trece cu limba peste ele. Ne despartim din sarut din cauza lipsei de aer, iar el imi prinde parul, pe care il trage usor pentru a avea acces deplin asupra gatului meu. Un mic geamat imi scapa atunci cand buzele sale imi ating gatul, facandu-ma sa ma misc si mai energic deasupra sa.

Franatul brusc al trenului, ne face sa ne oprim din ceea ce faceam. Ma ridic de pe el, si Draco ridicandu-se la randul sau, tragand in sus una din perdele. Locul era cunoscut, prea cunoscut. Dupa cateva secunde de confuzie ne dam seama ca am ajuns la Hogwarts. Ne luam bagajele si parasim trenul in ultima secunda.

~~~

Ne aflam in camera comuna, cu totii, invatand. Mai avem cateva saptamani la dispozitie sa invatam pentru examene. O liniste completa se lasa peste noi, pana cand usa cea mare se deschide si pe ea patrund grupuri de adolescenti galagiosi.

-Gata si cu invatatul, spune Ivy cu o voce ironica.

-Oh, nu vreti sa stiti de cand asteptam sa vina hormonalii astia, se vaita Henry. Presimt cum o sa-mi explodeze capul daca mai citesc inca o propozitie!

-Iubitule, tie iti explodeaza capul si daca citesti ziarul, ii spune Gilbert in timp ce ii mangaie obrazul, iar noi incepem sa radem.

Printre adolescentii aparuti in camera, se strecoara si Pansy, care se indreapta spre noi hotarata. Uniforma ei era cu mult modificata fata de cea originala, fusta care trebuia sa fie pliseuri, acum e stramta, iar sacoul ce trebui sa ii ajunga pana la mijlocul fundului, e modificat sa se termine in talie, valorificandu-i frumosul corp. Nu pot sa mint, Pansy arata demential. Are niste trasaturi foarte frumoase, si sincer, chiar ma bucur ca Draco si-o tragea cu ea atunci cand am luat pauza aceea. Nu ma intelegeti gresit, nu imi place faptul ca Draco o facea cu altcineva, insa daca o face macar sa o faca cu o tipa frumoasa, insa pe Pansy, eu nu o suport!

-Hi guys, diseara va fi o petrecere aici in camera comunelor, organizata de mine, evident! spune si se aseaza pe manerul fotoliului pe care statea Draco, lungindu-si bratul in jurul lui si muscandu-si buza atunci cand fac contact vizual, iar mie brusc imi vine sa vomit.

-Deci, ce spuneti? continua ea dupa micul flirt cu iubitul meu.

-O sa venim! spune Will hotarat, iar restul aproba cu o miscare a capului.

-Atunci ne vedem diseara! spune entuziasmata si se departeaza de noi.

-Cine da o petrecere luni seara ?! comentez eu mai mult pentru mine, insa ceilalti aud.

-Oh haide, o sa fie fun, nu ne-am mai distrat de foarte mult timp si avem novoie de asta! imi spune Ivory positiva.

-Cum spuneti voi, murmur si imi axez privirea pe cartea pe care o citeam.

~~~

Arunc o ultima privire in oglinda si sunt pregatita sa parasesc camera. In seara asta purtam o pereche de pantaloni largi cu talie inalta de culoare inchisa si o camasa alba, dintr-un material diafan, pe care am descheiat-o mult, formand astfel un decolteu adanc. Mi-am incaltat ghetele negre, mi-am pus cateva accesorii si am iesit pe usa. Ivy a plecat cu mult inaintea mea, spunandu-mi ca se va duce la William mai intai. Chiar nu am chef de petrecerea asta, insa avand in vedere ca nu voi putea face nimic altceva, din cauza muzicii, de ce sa nu ma duc sa petrec timp cu prietenii mei. Cobor scarile si ajung in sala cu pricina. Bineinteles, muzica te surzea, iar majoritatea multimii era deja beata. Analizez repede incaperea, iar parul roscat a lui Henry imi sare in ochi, indreptandu-ma spre ei. Ne salutam, dupa care ne urmam "traditia" cu shot-urile.

Dupa ceva timp de dansat, apele s-au mai potolit si acum majoritatea persoanelor ocupau canapelele din camera, avand diferite discutii. Dintr-o data, in mijloc apare Carter, care o tinea de dupa gat pe Pansy, abia tinandu-se amandoi pe picioare. Toata atentia era asupra lor, iar acestia examinau camera, pana cand privirea lui Carter pica pe coltul in care ne aflam noi. Un mic zambet ii apare pe fata ametita.

-Atentie! tipa el, in timp ce se chinuie sa se urce pe una din micutele masute de cafea. Cred ca toti avem intrebari legate de micul si perfectul grup de acolo, si ne indica cu degetul acum atentia cazand pe noi. Eu, pentru ca va sunt bun prieten, vreau sa va marturisesc modul in care va vedem noi, restul...

-Amice esti beat rau, potoleste-te! ii spune Will, incercand sa il opreasca. Si eu presimt ca asta nu o sa iasa bine, asa ca ar fi bine sa se opreasca.

-Shht, isi pune degetul aratator in dreptul buzelor, voi ati tot vorbit, acum e randul nostru! spune iar lumea incepe sa il aprobe. Vedeti voi, va da-ti acesti prieteni buni si indistructibili, insa in realitate nu tineti macar 1% la celalalt! Dar totusi continuati sa va mintiti, pe voi si pe restul! Spre exemplu cei doi, spune si arata spre Henry si Gilbert, va da-ti acest happy gay couple, insa voi trageti atat de mult de relatia asta pentru ca amandoi stiti ca nu are sa tina mult! Sunteti prea diferiti!

Toata lumea ramane tacuta in timp ce el se distreaza pe seama noastra. Ii simt pe toti incordati insa asteptam sa-si termine numarul si sa plece.

-Superbul cuplu :Will si Ivy, oh doamne sa stiti ca problemele voastra se vad mai bine din exterior decat le vedeti voi. Relatie mai instabila ca a voastra nu am vazut nicaieri, sunteti speciali, spune si rade singur. Iar tu Will, tu nu ai incredere nici in sorta asa ca, cum de te gandesti ca poti avea in iubita ta?! rade amar. 

Ivy ramane complet surprinsa, iar William la auzul vorbelor astea sare la acesta, tipand cat il tin plamanii. Draco sare imediat si il impiedica pe Will din a face o prostie. Carter chiar si-a propus sa ne strice seara ?!

-Si vorbind de Marabell, oh Sfanta Marabell care face pe inabordabila cu toata lumea, insa toti stim cat de mult ii place sa si-o traga cu Malfoy! exclama si rade impreuna cu Pansy.

Picioarele imi devin din ce in ce mai moi, iar nodul din gat devine de 10 ori mai mare. De unde stie el toate astea ? Will isi indreapta imediat privirea spre mine parca turbat de tot ce aude, iar eu ma uit la el cu o fata confuza, incercand sa maschez adevarul. Toata lumea din incapere incepe sa susoteasca, iar prietenii mei ma interogheaza din priviri. Nici nu indraznesc sa schimb priviri cu Draco. Ar fi prea evident. Acesta mai are putin si isi pocneste singur dintii, la cat de tare si-a incordat maxilarul. Palmele ii sunt stranse in pumn, venele evidentiate dandu-i de gol nervii.

-Si Malfoy face pe durul, insa e un pusti with a lot of dady issues! spune iar zambetul sau creste si mai tare. Draco respira usor si se indreapta spre el. Sper sa nu faca ceva prostesc...

-Cred ca ai baut prea mult, hai sa te ducem in pat! spune calm si il trage efectiv pe Carter de pe masa, scotandu-l cu forta din incapere, surpinzator de calm.

Ma ridic si merg in camera, inca in stare de soc. E asa ciudat cand o spune cineva cu voce tare. Cand iti spune cel mai ascuns secret insa cu totii cred ca e doar o prostie inventata la o betie. Totusi, nu stiu de unde stia el toate lucrurile astea?! Oare m-a vazut in vreo seara? Sau poate ne-a urmarit...  Oricare din teoriile astea ar fi, important este sa fac tot posibilul sa nu fie o a doua persoana care sa afle!

~~~

Hi, sper sa va placa capitolul. Nu e cine stie ce, dar macar am reusit sa postez.
Va rog sa imi scrieti in comentarii ce parere aveti despre actiunea de pana acum!!

see you soon, xoxo

Change// A Draco Malfoy Story {FINALIZATA}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum