Bölüm 4

14.7K 635 21
                                    

3 gün sonra

5 gündür buradayım ve canım çok sıkılıyor !! zaten ahmet amca da 2 , 3 kere aradı o kadar yani suan mardinden de o 70 ' li moruktanda haber yoktu ! iyi bari de ben liseye gitmiyorum onu fark ettim !! lise son olmama rağmen cidden çok rahattım bu arada :) neyse ama yaşım küçük 18 olmam gerekirken ben 17 yaşındayım işte bu berbat ! neyse gidip şu Ege ' ye söyleyeyim bari...

aşağıya indiğimde ege çok hararetli bir şekilde telefon konuşuyordu. dinlesem kızarmıydı ki ? aman neyse kulak misafiri oldum diyelim

- nasıl olmaz ?

-...

- bal gibi de olucak... evet aynen öyle !

-...

- Hayır hayır haberi yok Asya bunu öğrenmemeli arda bak sakın çakmasın mert e de şöyle Ona göre eğer duyarsa ...

Bunlar neyden bahsediyor ... salaklara bak ya neymiş Asya duymayacakmış !! duydum bile ! ama neyi duydum ? ben böyle şekilden şekile girerken ege de tam arkasını dönüyordu. hemen geriye çekildim. sonra bir daha giriyormuş gibi yaptım. sonra ege Ye hiç bir şey demeden boş boş baktım ... sonra '' benim okulum olmayacak mı ?'' dedim.

- ha evet sonunda sorma gereği duydun. aferin sana yarın benim okuduğum liseye gideceksin '' yeşil Koleji '' tamam mı ? orada da akıllı olacaksın ! orada beni bilmeyen yok eğer kötü birsey yaparsan cezanı seve seve veririm ! başını belaya sokma sakın ! eh şimdilik bu kadar şimdi koş üstüne başına bir şey giy de eşyalarını almaya gidelim !

- 1. si üstümde ne var ! 2. si bana emir verme 3.sü ben niye senin okuduğun okula gidiyorum ?! 4. sana ne başımı istediğim gibi belaya sokarım !5. si ise bu sondu !!

- 1.si Üstün pijama fark ettin mi bilmem ama ? 2. si sana istediğim gibi emir veririm ve karışırım benim kurallarım burada ve sana geçer !! 3. sü benim okuduğum okula gideceksin işte o kadar nedeni falan yok ! 4. şü başına bela alırsan seni tıpış tıpış seni o amcanla yengene veririm ! 5. si sadece 10 dakikan var üstünü giyinmek için !!

- ya Allah allah ya !!! bende zaten sana meraklı değilim kısa bir süreliğine burdayım zaten !

- aman defol git ne halin varsa gör ! ama ilk önce git şu okula da yani ona göre aldım paramı da !

- para mı !

- tabi kızım seni evimde niye tutmak isteyeyim ki ! para karşılığında burada duruyorsun. babam sağolsun baya kazançlı oldu bu benim için ...

- ne yani beni satın almak gibi birsey mi bu ?!!!!!!!

- bir düşüneyim ...

Ege elini çenesine götürüp düşünüyormuş gibi yaptı ..benim gözlerim dolmuştu..

Hayır ağlayacak miyim ! olmaz ağlamam ben ! Özellikle ege p... için asla ağlamam !!

- eh yâni sen o kadar para etmezsin ama evet onun gibi birşey ...

- Hayır ya Hayır ! ben mal mıyım da satın alıyorsun şerefsiz ! arkamı döndüm ve koşarak evden çıkıyordumki birden kolumdan sertçe tutup kendine döndürdü.

- Bana bak önce şu okulu halledelim sonra tribini atarsın ergen !!

bana ergen ! bana ergen dedi bana ergen dedi ... ben bunu neyse neyse suyuna gitmekte fayda var ... yengem ve amcam olmasa iyide beni onlara vermesinden korkuyorum ... ve tabi beni satın almak ne ya !! aklıma geldikçe sinir oluyorum ...

- e hadi ne bekliyorsun git üstünü başına bir şey giy de gel !

hicbirsey demedim konuşmak istemiyordum ... yukarıya doğru çıkıyordum odama girip dolabımdan siyah bir Jeans aldım dizleri yırtık bence güzel bu ! üstüne de beyaz salas bir bluz giydim altında siyah bir stiletto :)) Ivana burda olsa gurur duyarlı benle ;)) neyse bu elbiseler nerden Mi?? sağolsun ege p.. benim için bir sürü güzel güzel şeyler almış canım benim ya yakında geberticemmm haberi yok salak ! Siyah bir bagaj çanta alıp aşağıya indim. indiğimde ege bana aynen öyle bakıyordu .

- hele şükür indin Asya !

- eee nereye gideceğiz ??

- yeni okuluna kayıt yaptırmaya dedik ya !

- Hayır sen bana eşyalarını almaya demedin mi ??

evet biliyorum çok zekiyim ..

- biliyorsun madem neden soruyorsun Asya !!

- ay uf Tamam be !

- uflama bana !

- bekle hemen geliyorum

- yine nereye .?

- 5 dk ye yanındayım bekle !

Koşa koşa yukarıya çıktım ayakkabılarımı degistirmek için geldim yeni okuluma o ayakkabılarla gitmem ! bir spra giydim ve üstüne yıldızlı bir ceket giydim hazirim sanırım ( medya da giydikleri var ama şapka yok )

hızlıca aşağıya indim ve ege bana bu sefer böyle bakıyordu !

- bana bak 5 dk dedin yarım saattir yoksun !

- hadi hadi bağırma bana geç kalıyoruz hadi !

kolundan çekerek arabaya sürükledim maşallah hayvan gibi çekemiyorum hayvanı !

《《~~~~》》

sonunda okula gelebildik ! ege arabadan artist artist inerken ben hayran hayran okula bakıp iniyordum. herkesin bize baktığında eminim... allahım !! şu an da merdivenleri çıkıyorduk ama hala gözler üstümüzde aman onlar bana mı bakacak ! salak ege Ye bakıyorlardır yani dimi ... ??

müdürün odasına girdik ve çok genç bir erkek duruyordu masada ... Ege Ye sırıtıyordu ege ise Kireç gibi yüzüyle ateş saçıyordu ... nooluyo bunlara la ? yakışıklı bana dönüp :

- demek yeni öğrenci sensin ? adın Asya' ydı değil mi ?

- evet adım Asya !

- ege nin neyi sin sen ?

- ben onun misafiriyim .

- himmm. bak şimdi şaşırdım ege nin yakın bir misafiri varmış ... seni yakından tanımak isterim doğrusu Asya !

- misafirim evet kısa bir süre burada okuyacak sonra zaten gidicek tanıman gerekmiyor ozan !

huhu demek bu taşın adı ozan güzel sevdim ismi ama ege pek öyle görünmüyor ozan da !! .. ..

arkadaşlar biliyorum kısa oldu ve medya da sorun var ama kusura bakmayın... haftada 1 bölüm yazmaya karar verdim bundan sonra ! ve yorumlarınızı bekliyorum gerçekten size ihtiyacım var ... oylarınıza esirgemeyin ... bakıp geçmeyin iyi geceler minik psikopatlarım sizleri seviyorum ... öpüldünüz

liseli psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin