ve bir şok geçirdim
hay ebenin örekesi !!!! ege ve altında inim inim inleyen bir kız ! ben odaya dalınca ikisi de işini bırakıp bana bakıyorlardı. en kötüsü de benim de onlara mal mal bakmamdî... sonunda sessizliği bozmak istedim ve :- ımmm.. şey ben şu içiçektim de mutfağı arıyordum siz işinize devam edebilirsiniz...
- aşkım bu kız kim??
- ben ege nin kuzeniyim.
-ege ! hani senin kuzenin yoktu !
kız ege Ye baktı ege kıza baktı ve kız ege nin altından kalkıp tokati yapıştırdı ve üstünü hızlıca giyinip bana da pis pis bir bakış atıp gitti!
- şey ben Özür dilerim ege
- sana bu evin kurallarını anlatmış olmam gerekirdi! çok sağol ya ! bana bak bir daha benim sözümü dinleme bak noluyor
seni kendi ellerimle vereceğim amcanla yengene !- ama beni buraya ahmet amca getirdi ! ve beni de o ...
- kapa çeneni ! sen benim evimde kalıyorsun! ben seni evden atsam sevgili ahmet amcan ne yapabilir !! işin bittiyse defol odana !
Hızlı adımlarla odama çıktım. kapı yıda kilitledim ! En kısa zamanda iş bulup bundan kurtulmalıyım ! salaga bak ya ! sen kimsin kim ! öf ya ! neyse bende telefondan haber okurum ! elime Telefonumu alıp haberlere baktım... 3. sayfa da bir haber çok ilgimi çekti :
wattpad deki genç yazar ,kendi hikayelerini okuyup oy vermeyenleri evinde bıçakladı! daha sonra da takipçilerinin onun hikayesine oy ve yorum yapmadigini duyunca hepsinin kafalarını duvara surterek alev çıkardı ! bu vahşet sırasında güvenlik kamerası herseyi bir bir görüntüledi ama genç katil hala bulunamadı... evde bırakılan bir notta da : yorum yapmayanlari bulup derilerini yüzüp yiyeceği yazıyor...
Oha Oha yazara bak ! neyse daha fazla psikolojimi bozamam ! yatağıma uzanıp günün bitmesini Diledim ...
uyandığımda sabahtı ne yani aç mi yatmıştım !!! Karnım çok aç ! aşağıya inmeye korkuyorum ama korkunun ecele bir faydası yok !
aşağıya indim ve mutfak olduğunu düşündüğüm oda ya girdim ve ve ve burası mutfak ! yaşasın ! bence bunu kutlamalıyız !! yani sarayda mutfak bulmak bence biter yetenek ! yada uzatma diyor midem !
buzdolabını açtım ve bir sürü çikolata vardı yaşasın ! En sevdiğimden ! yere oturup çikolatanın paketini açtım bir ısırık aldım sonra bir daha sonra bir daha alamadım !! '' hey o benim çikolatamdı '' ege çikolata mi alıp yiyordu ...
- bu benim en sevdiğim çikolata senin değil bu Asya ! git başka bul kendine !
- ama ben onu çok seviyorum .
- ama benim ...
- iyi be uf !
dolabı açıp başka bir çikolata aldım ve tan yiyordum ki yine ege elimden aldı !
- aaa yeter ya o benim çikolatam alıp durma !
- aç karnına çikolata yiyemzsin !
- ama sen yedin !!
- sen Bana karışamazsın !
- niyeymiş o !
- bana bak canımı sıkma! zaten dün cezanı verdim bile ...
- ne ! cezamı ???
- aç yattın bence bu iyi bir cezaydı !ama canını sıkarsan Daha kötüsünu yaparım bunu da bil !
arkadaşlar oylar azalıyor moralim bozuluyor lütfen oy verin ! tabiki yorumlarınızı da bekliyorum... kısa oldu biliyorum ama elimden bir şey gelmiyor. sürem kısıtlı elimden geldiğince hızlı ve güzel yazmaya çalışıyorum... ne kadar çok bakıp geçseniz de sizleri seviyorum oy ve yorumlarınızı bekliyorum... iyi günler benim psikopatcıklarım ! öpüldünüz :)))))))))
bu arada medya Asya !