ÇOK ÖNEMLİ !!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
öncelikle bu bölümü @yagmur136
ya ithafen yazıldı. oyların için çok teşekkür ederim. iyiki varsınız... evet geldik bizim konuya :)
Arkadaşlar bu bölümü 1200 kelimeden yazdım. umarım beğenirsiniz. beğenmezseniz yorum yapabilirsiniz. beğenirsiniz de yapabilirsiniz. ;)
arkadaşlar doğaçlama yazıyorum onun için ne kadar iyi olduğumu bilmiyorum. lütfen bana yardım edin. bana ulaşmak için YORUM kullanabilirsiniz. sizleri seviyorum :') Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum iyi okumalar...bölüm şarkısı
~ Wè Thé King - say you like meinsan sesleri geliyor kulağıma. ama gözlerimi açamıyorum. gözlerimi açamayınca sesleri dinledim bende. elimde bir el hissedince irkildim ama tepki vermedim. elimi tutan her kimse derin bir nefes alıp konuşmaya başladı '' Asya uyanık olduğunu biliyorum. '' ozanin sesi Bu ses ! kalbim bi anda yerinden çıkacak gibi oldu ama neden ?? sakin ol Asya!! sakin !! sesini duymayı beklemediğim için böyle oldum heralde. ama yine aynı ses gelmeye devam etti ''asya gözlerini açabilirsin'' dedi. bende konuştum bu Sefer '' ozan gözlerimi açamıyorum '' diye mırıldandım.
sonra gözlerimle iki parmak hissettiğimde ozanin gözlerimi açmaya başladığını anladım. '' napıyorsun '' diye konuştum. elleriyle narince göz kapaklarımı ayırıyordu. bir yandan bana laf yetiştiriyordu. '' gözlerini açmana yardım ediyorum. '' dedi. bende huysuzca ellerimi kaldırıp onu engelleyecektim ki Ellerimde bir acı Hissettim sonra çığlığı bastım o anda da gözlerimi açtım ve acıyla elime baktım. elimde sargı vardı ama canım çok yanıyordu. Acıyla bir daha inledim. sonra ozan bana bakıp '' ellerini oynatma Asya.!'' dedi. '' ellerime noldu ozan? niye bu kadar acıyor '' diye inledim. '' asit elinde patladıya Asyacığım... ellerin yandı. sonra elinde tuttuğun cam tüp parçalandı senin ellerine ve bacağına bir kaç parçası girdi Asya. allahtan yüzünü korumak için deney gözlüğü takmıştın yoksa yüzünü düşünemiyorum...'' dedi. ilk defa bu kadar uzun konuşmuştu... ben ona şaşkın şaşkın bakarken birden gülmeye başladı. işte şimdi Sinirlendim. '' ozan hem bana yanlış çözeltiyi veriyorsun hemde mal mal gelmiş bunların üzerimde nasıl etkiler yaptığını söylüyorsun birde gelmiş yaptığın marifeti mi anlatıyorsun ozan! !!!! '' sesime ben bile inanamamıştım. gereğinden sert çıkmıştı çünkü. ozanin yüzünden hafifçe gamzeleri çekildi sonra gülen yüzü sinirle kabardı. benden daha sert bir sesle konuşmaya başladı '' güldüğüm şey ben sana neler olduğunu anlatırken vermiş olduğun yüz halin çok komikti ondan güldüm. ayrıca ben sana yanlış malzeme vermedim Asya! ben ne verdiysem hepsi doğru şeylerdi. ha birde bana bir daha hakaret edersen sonuçları senin için iyi olmaz çirkin cadı.'' dedi. Oha ben miyim cadı hemde çirkin cadı ! babamda bana cadım derdi. annem de dört gözlü cadı derdi... ama hiç kızmazdım çünkü severdim bana böyle demelerini. çok özledim onları... gözlerim bi anda doldu... cevap verdim ozana
'' ben cadı değilim bi kere ayrıca sen vermediysen nasıl oldu bu '' ona çatık kaşlarımı yolladım. birden elini gösterip '' bak asya benim elimde sargı da çünkü bana da geldi ve benim de canım çok yanıyor şu an. hem çirkin olduğunu kabul mu ediyorsun sen ?'' dedi. bende boş gözlerle bakıp '' evet '' diye birseyler geveledim. Sonra gözlerimi eline çevirdim. elinin içi yanmış heralde çünkü parmakları dışarıda bir şekilde bağlamıştı. çok havalı duruyordu eli. Hani olurya dövüş yapan insanlar ellerine bandana gibi birsey takarlar aynen öyle olmuştu. benimki ise yaramaz küçük kız yaramazlık yapmış elini sakatlamış gibi duruyordu. aklıma gelen bir sürü soru vardı. ozana baktığımda o bana az önce verdiğim cevaptan dolayı şaşkınca bakıyordu. '' cidden kendini çirkin mi buluyorsun Asya '' dedi birden. ayh sanki tek derdimiz bu. hala kaşlarımın çatık olduğunu fark ettim. Ama düzeltmedim nedense. '' evet çirkinim ozan '' dedim çatık kaşlarımla. ozan elini kaldırıp parmaklarıyla çatık kaşlarımı düzeltti. '' hah ! şimdi daha iyi oldu. cidden çirkin olduğunu mu düşünüyorsun Asya '' soru sorarcasına bakıyordu bana. '' yani evet .. ay uf sana ne ozan ya !! dedim. sonra dirseklerimin üzerinde dikelirken ozanda bana yardımcı olup yastığımı dikeltti. aklımdan hiç çıkmayan soruyu sordum ozana '' madem sen değiştirmedin malzemeleri o zaman kim neden değiştirdi ozan ??'' dedim. kendimi tutamayarak. bana yine çatık ve sinirli bakışlarını yollayıp bana karşılık verdi '' bak asya sana yemin ederim ki ben bir şey yapmadım. bana neden inanmıyorsun Sen ? şanlı sana çok yalan söylemişim gibi ... !'' ozan cidden çok sinirlenmişti. ama ben çenemi tutamadım ve laf dalaşına devam ettim '' tamam. peki. haklısın ozan. sen değiştirmediysen o zaman Kom değiştirdi diyorum bana sen bunun cevabını ver. !!'' diye bağırdım bende. ozan birden oturduğu yerden kalkıp ellerini saçlarına geçirdi ve hızlı hızlı odada volta atmaya başladı... bir yandan da bana kızıyordu. '' bana bak asya ben yapmadım diyorum. !! kimin neden yaptığınıda bilmiyorum.!! anladın mı Asya ! rahat dur artık '' diye bağırdı yüzüme. o böyle dedikçe daha çok sinirlendim. sinirlenince Susmam ve inadım tutar genelde '' ozan susmayacağım sen yapmadıysan kim yaptı He Kim yaptı '!! diye yüzüne çemkirdim bende. ozan olduğu yerde durdu ve yanıma hızla gelip bana çok yaklaşınca konuşmaya başladı '' bana bak canımı sıkma! kimin yaptığını bilsem burda olmazdım. ''
o kadar yakındıki biraz daha eğilse dudaklarımız değecek şekildeydik. ona yaklaşınca sanki yer çekimini unutuyordum. ona cevap vermek için neyi bekliyorum ben !!! '' bana sakın emir verme ozan en nefret ettiğim şey tamam mı !'' diye konuştum. elleriyle saçlarımı nazikçe arkaya attı sonra kulagima dudaklarını değdirecek şekilde konuştu '' o zaman beni deli etme sende Asya '' dedi. hala Orda neyi bekliyor bu geri çekilmek için !! o cekilmezse ben çekilirim. kendimi biraz geriye çekilip ozana baktığımda dudaklarıma bakıyordu ve hala çok yakındık... ozan bana biraz daha yaklaşıyordu... dudaklarıma okadar odaklanmıştı ki ona baktığımı bile göremiyordu. dudaklarımız tam değecekken geri çekilip telefonunu alabilir miyim dedim. sonra kızları Aramam lazım dedim. oda dudaklarımdan gözlerini çekip geri geldi ve '' olur '' dedi. telefonunu çıkarıp bana uzattı telefona baktığımda ' eslem Karatepe ' yazısı çıkmıştı ve aranıyordu... nerden biliyor bu kızın numarasını be ! neyse kulağıma götürdüm telefonu ve ilk çalışta açıldı ama sorun şu ki eslem çok kötü bir şekilde bağırıyordu ve birseyler söylüyordu '' ozan iş bitti eğer benden yada eylemden herhangi bir şey istersen asla olmayacak anladın mı !? zaten senin yüzünden Asya ' ya da cevap veremedik. neyse bir daha bizi arama sakın '' dedi. bende şaşkınlıkla '' ne saçmalıyorsun sen eslem '' dedim. ozana bakıp konuşmaya devam ettim '' ozan size bir şey mi yaptırdı eslem '' dediğim anda ozan hızlıca yanıma gelip telefonu kulağımdan hızla çekerek dışarı çıktı ve bir kaç dakika sonra geldi. '' ozan be haltlar karıştırıyorsun ha ! o kızlara neler yaptırdın !'' diye bağırıp ayağa kalktım. ozan bana bakıp '' hicbirsey yapmadım Asya !! sadece hesap verdiler !'' dedi. hızla onun yanına gelip omuzlarından ittirip '' naptın lan o kızlara '' diye bağırdım ozana cevap vermeyince ellerimle göğüsünü yumruklamaya başladım. Bir yandan da bağırıyordum '' kızlara ne dedin '' diye. en son ozan ellerimi tek eliyle göğsünde sabitledi. sonra gözlerimin içine bakıp '' tamam anlatacağım küçük cadım ama ilk önce rahat dur. elin de ağırmış '' dedi... '' kapa çeneni anlat '' dedim. ellerimi kurtarmaya çalışıyordum ama olmuyordu...
'' o gün Asya seni bara götürdüğümde onların orda olacağını biliyordun... onlara ufak bir ceza verdim bende hepsi bu '' dedi. '' yalan söyleme '!! naptın o kızlara ozan hepsini anlat '' diye bağırdım. göğsünde olan ellerini sertleştirdi. '' ne mi yaptım Asya ! onları bara götürüp uyuşturucu sattırdım !'' dedi. '' nasıl yaparsın adi herif !!'' diye böğürdüm. bacağımda bir acı Hissettim ama umursamadım...Ozan Bana sertçe bakıp '' hani ben yalancıydım bana neden inanıyorsun He !'' dedi. '' evet sen bir yalancisin hem asiti sen koydun değil mi ?? hemde saf masum insanlara zorla uyuşturucu sattırdın '' dediğim anda bacağımdaki acı ile inledim. ozan boşta kalan elini belime koyup kendine sabitledi.. ve işte o anda kapı açıldı ...
bomba gibi bitirdim bölümü :))
umarım beğenirsiniz anladığım kadarıyla kimse yazı yazmayı sevmiyor çünkü beğenip yorum yapmayanlar var ... inşallah bu bölümde birazcık da olsa yaparsınız..
multi ozan ve Asya ;)