Bölüm 15

6.6K 364 7
                                    

Bu bölümü kime ithafen yazdığımı bilmiyorum. Bu bölüm hepinize gelsin diyorum. Yorumlarınızı ve Oylarınızı bekliyorum... iyi okumalar...

bölüm şarkısı ~ Beyonce - Halo

uyandığımda heryer karanlıktı. ve yanımda da bir ağırlık vardı. insana benziyordu. yavaş yavaş Kalkmayı denedim. NE INSAN MI ?? hızla yanıma baktığımda bir çift ozan vardı yanımda. aman ne güzel... şu an cidden onun yüzünü bile görmek istemiyorum. onun için sessizce yanından kalkmaya başladım. Bir yandan da o uyanır falan diye yüzüne bakıyorum. normalde her kitapta yada filmde kız erkeğe bakar sonra ' ay.. sen ne kadar tatlı ve masum yatıyorsun öyle ' falan derde ona baktığımda tek gördüğüm maymun yüzlü ayıydı. biraz daha inceleyince belki biraz ama bakın birazcık insana benziyordu. aman bana ne be ! yataktan kalktım. kapıyı çok yavaşca açtım. karşımda merdivenler vardı. çok değişik ve güzel bir evdi. merdivenler tam evin ortasındaydı. İkinci katında evin merdivenlerinin korkulukları tamamen balkon gibi koridordaydı. burdan bakıldığında alt kat görünüyordu yani. aşağıya baktığımda kimsenin olmadığını gördüm. hızla merdivenleri indim. kapıyı açtığımda biraz soğuk geliyordu. umurumda değil. evime gitmek istiyorum ben! tam çıkarken '' o üstünle ve tipinle gitmeyi düşünmüyorsun heralde. '' dedi oza'ın sesi. olduğum yerde yüz seksen derece dönüp bana doğru gelen ozan ' a baktım. sonra da elbiseme. ''ne varmış bende ??'' dedim. oda tek kaşını kaldırıp baktı '' hiç aslında çok iyi görünüyorsun. yırtılmış bir çorap , düğmeleri olmayan bir gömlek ve birde saçın başın birbirine girmiş o kadar. '' ben ona şaşkın şaşkın bakarken o devam etti '' ha birde yüzündeki ve boynundaki morlukları saymazsak gayet iyisin '' diyerek bitirdi konuşmasını. ben ona uzaylı görmüş köylü gibi bakarken '' hadi gel '' dedi. arkasını dönüp ilerlemeye başladı. ben çok tereddüt de kalsamda sonuçta böyle gidemezdim. onun için onu takip ettim sessizce. az önceki odaya birdaha girdik. odanın içinde bir kapı vardı oraya ilerledi. hımm oda Içinde oda ... sevdim bunu. kapıyı açtığında banyo çıktı. aynı bizim evdeki gibi... ben oda bekliyordum da neyse ... bana bakıp '' burda duş al. ben sana kıyafet falan getireyim.'' dedi sonra da gitti. bende üstümde ki şeyleri hızlıca çıkardım. duş musluğunu açtım kendimi soğuk suyun altında huzurlu hissediyordum onun için buz gibi suyun altında duş aldım. ilk önce şampuandan elime biraz sürüp başımı köpürttüm ve ovdum. sonra yıkadım. duş jelini alıp life sürdüm. boynumu çok bastırmadan lifledim her yerimi. suda bir kaç dakika oyalandıktan sonra dustan çıktım. askıda asılı olan bir tek gri havlu ile gri baş havlusu vardı. büyük havluya bakılırsa ozan bunu sadece beline asıyordu. peki bana nasıl olucak onun bel havlusu. havluyu bende mi belime assam acaba ?? olmaz demi ? olur mu salak asya ! üsttekileri ne yapcam ! iç sesimle gurur duydum. hızlıca havluyu üstüme geçirdim. iyi en azından minyon biri olduğum için havlu dizimin biraz üstünde kalmıştı. kalçalarım kapanmıştı. ama üst kısım için aynısını söyleyemiyorum. üst kısım dekolte olmuştu sanki. biraz üste çektim bacaklarım biraz açıldı ama kalçalarım hala kapalı. kısa bir 'oh' çektim. ben oh çekerken bir kahkaha duydum. ozan kahkaha atıyordu. kapıyı yavaşca açtım. ama kendim çıkmadım sadece kafamı uzatıp recep İvedik gibi gülen ozana baktım. '' ne var ne bu kadar komik?'' dedim. kısa bir süre sonra '' banyo da 'Ohhh' diye bir ses duydum asya '' dedi.

benim sinirler benden habersiz çıkarken yerlerinden '' o ha fesat herif '' diye bağırdım.

o hiç durur mu ? - cevap : Hayır. !!

'' asya banyoda Ohh yapan sensin '' diyip sırıttı. aaa yeter ama !!

'' ya sen ne kadar sapık bir maymun yüzlü ayısın be !! sapık ! fesat ! ben onun için mi oh yaptım sanıyorsun kısacık havlu bana olduğu için Ohh yaptım! ben sen miyim ! '' diye bağırdım. ama unuttuğum bir şey vardı. ben banyodan dışarıya çıkmıştım... ellerim havada ozana laf sayıyordum. ve her elimi kaldırdığımda kısacık havlu daha çok aşağıya iniyordu. ama ben susmuyordum. son sözlerimi söylerken aklıma bir anda ozanin ben böyle konuşurken en son ne yaptığı geldi. bana vurmuştu... Bunlar beynimin önünde film şeridi gibi geçerken ozan bana saf ve şaşkınca bakıyordu. o kadar çok konuştum ki galiba kafası karıştı. ben bir an susunca o da biraz daha bakıp başını hızlıca sağa sola salladı bana kızgın bakıyordu. hemen çıktığım banyoya girip kapıyı hızla kilitledim. kapı yumruklamaya başladı.

'' asya aç lan şu kapıyı !'' diye bağırıyordu. bense '' bi git be maymun suratlı ayı '' dedim. ne dedim ben '!!!! dediğim şeyi fark ettiğimde hersey için çok geç olmuştu. ozan kapıyı yumruklamayı bırakmıştı. '' demek maymun suratlı ayı ha ! güzelim o kapının altında kalmak istemiyorsan ordan cekil derim '' demesi zaten benim ordan çekilmem için yetmişti. Bir kaç omuz darbesinden sonra kapı kolu kırılarak kapı açılmıştı. ve içeriye bir adet sinirli maymun suratlı ayı girmişti. ben çığlığı basıp '' gelmeeeeee !'' diye bağırırken o üstüme geliyordu... yavaş yavaş ben bir adım geri gidiyordum o iki adım ileri ... en sonunda küvete çarpanca durdum ve yavaşca küvetin içine girdim. '' nereye kadar kaçacaksın asya? maymun suratlı ayın bak şimdi seni ne yapacak !'' diyip küvetin içine giriyorduki suyu hızla açıp yüzüne tuttum. o elleriyle suyu engellemeye başlarken bende küveten çıktım. banyo çıkışına ilerlerken havlunun düşmesi ile durup üstümü kapatıp eğildim. o sırada yine bir recep İvedik gülüşü yapan ozana baktığımda dolaptan Bana bakmadan daha büyük bir havlu çıkardı. ve üstüme gözü kapalı bir şekilde bıraktı. hemen sarılıp ayağa kalkarken üstüme gelen soğuk suyla yine olduğun yerde kaldım...

+5 yorum ve 15 vote olmadan yeni bölüm gelmeyecek bilesiniz canlarım. iyi oy ve yorumlamalar...

liseli psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin