Bölüm 22

5.6K 266 3
                                    

yeni bölüm geldi. Bu bölümü zehra248 ' e ithafen yazdım. buyur canım bölüm senindir... :3

###

arkam tanere dönük bir şekilde yatağa bakıyordum. arkamda bir nefes hissedince arkamı döndüm ve tanerin dudakları kulağımla yanağıma sürününce uzaklaşmaya çalıştım ama ellerini belimde sabitleyip '' nereye sevgilim daha hersey yeni başlıyor .'' dedi. sonra beni yatağa fırlatıp ellerimide belimin arkasından sabitledi ve dudaklarını arsızca vücudum da gezdiriyordu Artık.

###

taneri tüm gücümle ittirip bağırmaya başladım ama o
' bana mısın ? ' bile demiyordu.

'' taner nolursun dur !'' dedim bağırarak. taner bir süre durunca ' kesin etkiledim ' diye saçma bir düşünceyle gözlerim parladı önce sonra tanerin dedikleriyle tüm parlaklık birer göz yaşına dönüp yanaklarımdan aşağıya süzüldü.

'' benden çocuğun olunca bakalım bu sefer seni Kim koruyacak ?'' dedi ve üzerimde ki tişörtü çıkarmayı denedi. ellerimle onu engelleyip yapmaması için vücudumu sağa sola salladım ama pek fayda ettiği söylenemezdi.

'' boşuna uğraşma bu sefer kaçışın yok Asya '' dedi ve Dudaklarını boynuma bastırıp ısırdı. ağlamaya başladım korkuyla. bana bakıp '' ağlama asya !'' diye bağırdı.

taner başını yine boynuma gömüp emmeye başladığında boynumu öptüğü yere doğru bastırdım öpmemesi için ama o yaptığıma sinir olmuş gibiydi. boynumu ısırıp , ısırdığı yere baktı psikopat. zevk alıyordu galiba psikopat !

'' çırpınıp durma asya !'' diye bağırdığında daha çok ağladım. o ise boynumu sömürmekle meşguldü. kulağı dudağıma çok yakın olduğu için başımı kulağına yaklaştırıp ısırdım. ama tüm gücümle ısırdım. ısırdığım anda kulağını reflex olarak çekti ama geç kalmıştı. kulağına baktığım da kıpkırmızı olduğunu ve kepçe yerinin Kanadığını görünce gülümsedim. Taner hızla üzerimden kalkıp kulağını tutarak bağırdı. aynanın karşına geçip kanayan kulağına baktı. bende hemen yataktan kalkıp kapıya doğru koşuyordum ki saçımdan tuttuğu gibi yatakla öpüşmem bir oldu. bana bakıp

'' anlaşıldı rahat durmayacaksın sen !'' dedi ve çekmecelerin birinden bir ip çıkardı ve bana doğru gelip ellerimi tuttu.

ben çırpınıp elinden kurtulmaya çalıştırken saçımı çekip yüzünü yüzüme yaklaştırdı. sıcak nefesini üzerimde hissedebiliyordum.

'' asya sınırını zorlama ! '' diye kükreyince olduğum yerde kaldım.  benim hareketsiz kalmamdan yararlanarak iki elimi de tek tek bağlamıştı bile.

odaya bir anda adem denen adam gelince bana baş parmağını kaldırarak konuşmaya başladı '' sakın bir şey yapayım deme ! zaten yapamazsında '' gülerek ademle birlikte çıkıp gittiler. arkasından dediğim son şey

'' nah yapamam !'' olmuştu. kapı kapanır kapanmaz ellerimin nasıl bağladığına baktım. bileklerimden bağlamıştı. yani ellerimi rahat rahat sağa sola sallayabilirdim. Ayrıca kafamın hemen üstündeydi ellerim bir de birbirlerine de Yakınlardı.

'' ellerini taciz etmen bittiyse artık işimize dönsek ??'' iç sesime içimden cevap verdim bende '' haklısın '' dedim.

sütyenimin ortasından bana el sallayan jilete baktım. sonra göğüs kafesimi kaldırıp jiletin kayarak boynuma yakın bir yerlere düşmesini sağladım. ağzımı yaklaştırıp jileti almayı denedim. ama sadece boş boş kıpırdanıyordum.

liseli psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin