Bölüm 13

7K 478 17
                                    

Oncelikle bölümü benden çok merakla beklediği için ve yorumları için @azra076 ya ithafen yazdım. yorumların beni çok mutlu etti. Bu bölüm biraz kısa oldu 900 kelimecik ama umarım beğenirsiniz iyi okumalar...

Flashback
Ozan Bana sertçe bakıp '' hani ben yalancıydım bana neden inanıyorsun He !'' dedi. '' evet sen bir yalancisin hem asiti sen koydun değil mi ?? hemde saf masum insanlara zorla uyuşturucu sattırdın '' dediğim anda bacağımdaki acı ile inledim. ozan boşta kalan elini belime koyup kendine sabitledi.. ve işte o anda kapı açıldı ...

flashback son

gelenler eslem ve eylemdi. ikisi de ozanın gözlerinin içine baktı. sonra bizim şuanki durumumuza baktılar... eminim dışarıdan yanlış anlaşılıyordur. Çünkü ozan'ın eli belimde ve ben ona yapışığım... yanlış anlamaları normal de şimdi ne yapacaktım. ozan beni belimden tuttuğu gibi yatağa bıraktı. fırlatmadı aksine normal bir insan gibi bıraktı. bırakırken kulağımın arkasına ve saçlarıma , dudakları çarptı. en gıcık olduğum şey böyle yakınlaşma olduğunda kızarmak ve ben yine kızarmaya başladım. ozan benden uzaklaşıp kızlarla dışarı ilerlerken bende çaktırmadan onları dinledim. çok merak ediyorum yani napayım. birazcık daha yaklaşınca sesleri duymaya başladım. ozan konuşuyordu. ..'' işi hallettiniz mi ?''
kızlar birbirlerine bakıp '' evet '' diye mırıldandılar. ikisi de çok korkmuş gibiydi. niye korkuyorlar ki ? ben nedense hiç korkmuyorum. yani ozan o kadar da korkutucu değil. tamam kabul ediyorum ozan çok korkutucu biri ama bu beni korkutmuyor. ozan bir anda bağirinca düşüncelerim den beni ayırdı. '' adam gibi konuşsanıza noldu dilinizi mi yuttunuz lan !! az önce ne güzel telefonda saydırıyordunuz bana noldu şimdi !''
eslem ' e bir adım gelip !'' gele sen küçük sürtük seni varya senin o dilini kesicegim sonra yedirttireceğim. telefonda neler dediniz anlatın bakaukm!'' diye bağırdı kızlara kızlarda bana dediklerinin hepsini anlattı. ozan gittikçe sinirleniyordu. Bu apaçık ortada kasları geriliyordu. kızlar konuşmaya bitirince ozan onlara öyle bir baktı ki ben bile korktum burdan. en son ozan konuşmaya devam etti '' yarın akşam bizim mekanda buluşmuyoruz. berk sizi gelip alacak geleceğiniz mekandan anladınız mı ? '' eylem konuştu bu sefer '' asya çok şüpheleniyor. böyle olmaz. kızcağız kaç kere aramış arkamızdan. neden onu bu işten uzak tutmak isti---

eylem ' ın konuşmasını ozanin kükremesi kesti '' bana bak sürtük asya ' yı karıştırma diyorsam tek bir nedeni var anladın mı ! oda -- ''
bu sefer ozanin lafını kesen hemşire idi. hemşire ozana '' beyefendi burası bir hastane.burda hastalar var lütfen ses düzeyinize dikkat eder misiniz ? dikkat etmediğiniz sürece güvenlikler sizi dışarı çıkarmak zorunda kalacak. '' diyip benim olduğum odaya yaklaştı ne!!!!!! Buraya mi ?? kendimi nasıl yatağa attığımı inanın bende bilmiyorum ama hemşire odaya girdiğinde ben uslu bir kız çocuğu gibi yatakta oturuyordum. hemşire yanıma gelip '' asya hanim kendinizi nasıl hissediyorsunuz? '' dedi. bende '' iyiyim '' diyebildim. hemşire gelip bacağımdaki yanık ve çiziklerin kapattığı yara bandı ve sargıyı çıkardı. yenisini de yanımdaki tezgah gibi birşeyden yeni sargı ve yara bandı aldı. yaralarım çok kötü değil en azından. uzun bir sessizliği bozan hemşire olmuştu. '' allahtan kullanılan asit ağır bir asit değilmiş. yoksa 1. dereceden yanıklar bırakacak kadar az etkide bulunmazdı. '' dedi. sesi çok samimi çıkıyordu. zaten kendiside çok sempatik bir kıza benziyordu. çok güzeldi... kalın kaşları iri ve mavi gözleriyle çok uyumluydu... kumral saçları da yüzüne ayrı bir hava katıyordu ... yakasında ki kartta adı yazıyordu '' Seçil Coşkun ''... çok güzel bir adı var bence... hemşirenin işi bittiğinde bana gülümsedi tam bir şey diyecekken dışardan anırma ve kükreme karışımı bir ses gelince sustu ve gülümsemesi soldu. çatık kaşlarıyla bana bakıp '' dışarıda ki senin yakının mı? '' dedi. bende yüzümü asarak '' maalesef... okulun salagı kendini bir şey sanan bir mal ayrıca psikopat tüm okulu korkutuyor ama beni korkutmuyor. '' demek geliyordu içimden. sahi ben neden korkmuyorum... hemsire bana bos bos bakınca cevap vermek zorunda kaldım '' yoo .. Hayır.. okuldan ... bana yanlış çözeltiyi veren arkadaş '' demek zorunda kaldım. hemşire anladım anlamında başını sallayınca bende tebessüm ettim. ses hala geliyordu. hemşire '' ben güvenliği çağırayım. Bu arada çıkış işlemin yapıldı'' dedi. dışarı çıktı. bende hemen ayaklanıp ustume buraya gelirken giymiş olduğum okul formalarımı giyidim.ozan karşıladı heralde. sesler artınca dışarı çıktım. ozan kızlara bağıyordu. kızların durumu kötüydü. eslem Ağlıyordu. eylemin de gözleri dolmuştu. yetti ama bu aptal.! sinirle bakan ozana bende sinirle bakıp bağırmaya başladım '' ozan kapa çeneni! '' dedim elimde olmadan. ozansa kızlara laf saymayı bırakıp bana inanmayan gözlerle baktı. ilgisini ve sinirini bana verdi. '' ne dedin sen ?'' kısılmış gözleriyle bana bakıyordu. sinirlendiğimde kimseyi duymam ve devam ettim bende '' halbuki basit bir şey söyledim ozan. ka-pa - çe - ne - ni dedim ! '' ozan tabiri caize kulaklarından duman çıkartır gibi bakıyordu.. '' asya ! sinirliyim ve inan sinirimi senden çıkartırsam kötü olur. '' dedi. soğuk bir kahkaha atıp yüzüne doğru çemkirdim. '' ozan siktir git anlamadın mı ! rahat bırak bu kızları bunlar sana ne yaptı. !!! sırf sesizler diye böyle ezemezsin onları Kendine gel ! kendini ne sanıyorsun sen ! bana bak ozan kendini adam sanıyorsan en adi şerefsizsin anladın mı ? '' kızlar kolumdan tutup susturmaya çalışıyordu ama sinirlenince Susmam... kimseyi de görmem... ben saydırmaya devam ederken güvenlikler koridorun başında belki oldu bizde koridorun en sonundaydık. yani ozan gitmeden bir kaç laf sayabilirdim. hala laf sayıyordum ozana bir kaç kişi etrafımızda bizi izliyordu. bakmadan yandan anlayabiliyordum bunu. ben daha neler olduğunu anlamadan kendimi yerde buldum. ağzıma gelen metal tatla elimi ağzıma götürdüm ve evet duyarım patlamıştı. ozan bana tokat atmıştı... elimi yanağıma götürüp ozana baktığımda ozan ellerini saçlarına geçirmiş bana bakıyordu. ben başımı kaldırdığımda bana kükremeye başladı. '' sana o lanet olası çeneni kapat demedim mi ben ha ! '' diye kükredi. güvenlikler ozanin kolunu tuttuğun da ozan ellerini çekip kendi arkasını dönüp gitmişti... bense sadece istemsizce akan bir damla göz yaşımla önümde hızlıca ilerliyip gözden kaybolan ozana baktım....

bölümü beğendiyseniz vote ve yorumlarınızı bekliyorum

+4 yorum ve +5 oydan önce yeni bölüm gelmeyecek -,-

liseli psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin