Yeni bölüm geldiiii.
İyi okumalar medya *~* Ozan..
###
Ygs ' ye çok az kalmıştı ve ben çok rahattım. Nerden geliyor bu rahatlık Bilmiyorum ama kesinlikle artık gitmesi gerekiyordu.
Önümde ki soruya bir kez daha bakıp kitabın kapağını sertçe kapattım. Çıkan tok ses normalde hoşuma gitse de ben oflayarak yerimden kalktım.
İnce ceketime sarınarak kantinin yolunu tuttum. Çok sıra yoktu Allah ' tan. Sıraya geçtiğimde etrafa bakınmaya başladım refleks olarak.
Gözüme ilk çarpan tam karşımda ki masada Ozan , Emir , rüzgar ve murat bir de evren ' ın orda olmalarıydı.
Her zamanki gibi gülüyorlardı. Sorunsuzlardı hemde ciddi manada.Omzuma atılan kolla istemsizce irkilip kolun sahibine baktım. Eylem ve Eslemi görümce derin bir nefes verdim ve '' nerdesiniz siz ? Sabah uyandığımda yoktunuz ?'' Dedim doğruları söylerek.
Eslem ilk sözüme atılan olmuştu.
'' tarih performans için bugün son günmüş. Hoca öğleden sonra dersi olmadığı için yokmuş. Bizde biraz erken gidip verdik. Seni uyandıracaktım ama biraz geç geldin dün gece '' dediğinde eslem hemen diğer tarafımdan lafa girip '' sahi dün gece neredeydin ,'' dedi kaşlarını çatıp.Dudağımı kemirip '' biraz hava almak için dışarıya çıkmıştım. Hem geç dediğiniz 10 da evdeydim. '' dedim sakince.
Eslem '' ne yürüyüşü bu ?'' Dediğinde elimle kalçamı gösterip '' görmüyor musun ? Kilo almışım. Artık her akşam yürüyüş yapmaya karar verdim '' dedim.
Eylem bana ciddi misin bakışlarını atıp '' ne yürüyüşü bu be ? 55 kilo bir şeysin zaten. Asıl benim yürüyüş yapmam lazım. 63 kilo olmuşum. '' dedi yüzünü düşürüp.
Anında gülümseyip '' e gel akşam birlikte yapalım yürüyüş '' dediğinde Eslem '' hayatta sizi tek bırakmam. '' dedi.
Eslem gülüp '' bencede bırakma. En çok senin ihtiyacın var zaten '' dediğinde Eslem kaşlarını çatıp '' kızım 66 kiloyum 1.76 boyum var çok konuşma ben boyuma göre iyiyim. '' dediğinde Bende hemen '' benim boyum 1.68 benimde 58 kilo olmam lazım boyuma göre ama yağsız yani en uygun 50 kilo bana göre, seninde 60 kilo olman lazım. '' dedim kıkırdayıp.
En iyimiz Eylem ' di. Boyu 1.75 kilosu 63 ' tu. 3 kilo vermesi yeterliydi.
###
Sınıfa geçtiğimizde bende Evrim ' in yanına oturdum sesizce. Ders fizikti. Yandan Evrimi incelediğimde cidden çok güzel bir kız olduğunu fark ettim.

Çakma olmayan sarı saçları ve dolgun dudakları çok güzel gösteriyordu onu. Benimse ne dolgun dudaklarım ne de güzel bir şeyim vardı. Sadece kumral saçlarım ve ela gözlerim vardı.
Derse giren edebiyat hocasıyla artık taciz etmeyi bıraktım ve derse odaklandım. Dersimiz fizikken gelen hocaya herkes benim gibi ters ters bakmaya başladı.
'' fizik öğretmeniniz bugün derse girmeyecek herkes etüt yapsın. '' diyip kendi yerine geçip kalın kitabını açıp okuyan edebiyat hocasını izledim bir süre.
Sonra önüme dönüp çantamdan test kitabı açtım ve çözmeye başladım. Daha 2. Soru yeni bitmişti ki Evrim ' in sesiyle Evrim' e döndü bakışlarım
'' Asya benim canım sıkıldı. Konuşalım mı biraz ?'' Gülen yüzüyle bende tebessüm ederek '' peki madem bende çözmek istemiyordum zaten '' Dedi. Ve kalemi kitabın arasına koyup kapattım.