Bölüm 17

6.8K 333 25
                                    

yeni bölüm geldi. Bu bölümü @esrarengiz17 ye ithafen yazdım. oyların için çok teşekkür ederim. iyiki varsınız. iyi okumalar

bölüm şarkısı: exo - mama...


multi ozan ;)))

uyandığımda gözlerimi açamıyordum. galiba tam uyanamamışım. kendimi çok yorgun hissediyordum. biraz daha uyumak istiyorum. insan sesleri ve adım sesleri bu odaya doğru geliyordu. en son odanın kapısına gelince ilk konuşan ozan oldu.

- ne yani doktor bronşit mi olmuş ?

- evet dediğim gibi. çok fazla soğukta kalmış. Ciğerlerini üşütmüş. Eğer verdiğim ilaçları ve iğneleri kullanmazsa bronşiti zatürreye dönüşebilir.

- ilaçları ve iğneleri aldım ama iğneler için her gün hastaneye gelemeyiz.

- peki ben size hemşire yollarım. yeterki ilaçlarını eksik etmesin. zatürre olmaması mucize. 2 saat boyunca suda kalması ve ıslak saçlarıyla yatırmanız çok tehlikeli ozan bey.

- anladık doktor. evin adresini vereyim
ben sana.

ayak sesleri uzaklaştıklarında bende huzursuzca kıpırdanmaya başladım. ama kıpırdayamıyordum. üstümde kat kat örtülmüş yorganlar vardı. odaya ayak sesleri yaklaşınca gözümü açtım. açar açmaz karşımda ozan duruyordu.

- nefes alamıyorum. kaldır şu yorganları.

cidden o kadar çoktular ki kaldıramıyordum. kıpırdayamıyordum da!

ozan yanıma gelip yatağın ucuna oturdu. elini anlıma koydu.

- ateşin yok. Ama açamayız. Üzgünüm zatürre olup başıma kalmanı istemem. doğrusu veletlerle uğraşamam şimdi.

- sensin o velet! aynı yaştayız bi kere

Histerik bir kahkaha atıp konuştu. :

- aynı yaştayız öyle mi asya? sen 17 ' sin ben 19'um. saygı duyman lazım büyüklerine velet.

sesinden dalga geçtiği o kadar belliydi ki beni sinir etmek için yapıyordu bunu ve bende sinir oluyordum cidden.

- Bana velet de... hapsuuuuu !!

ne biçim hapşırdım ben öyle!

ozan gülmeye başlayınca elimi yorgandan çıkarıp üzerime düşen saçları arkaya attım sinirle.

- ne diyordun Asyacığım en son ??

- Bana velet deme !

diye cırladım. ozan bana bakıp

- tamam velet demem. bende sana küçük cadı derim.

Diğer kolumu da hızla dışarı çıkardım. yataktan destek alarak oturur pozisyona geldim. ozan elleriyle omzumu ittirip

- yat çabuk terlemen lazım.

beni ittirmek için çok yakındı ve ben de ellerinin üstüne kendi ellerimi koyup onun elini cekmeyi denedim. ama sadece demedim.

- Ya ozan bırak beni ! çok sıca ... hapsuuuuu !!!!! 

- aaa aa kafam !!!   

ben ne yaptım az önce !! ozanin yüzüne hapşırdım. ayrıca hapşırırken kafamı hızla öne eğdim ve ozana Kafa attım. 
evet ben ozana kafa attım ben !! ozan elleriyle kafasını tutup bana baktı. bende  ellerimle kafamı tuttum gözümden bir damla yaş gelmesine engel olamadım. benim de canım çok acıdığı için bende ellerimle kafamı tutuyordum. ağlamaya başladım birden. nedenini bilmiyorum. gözümden yaşlar akıyordu.

liseli psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin