Selam canlar ;)
yeni bölüm geldiiii +.+
bölümü fatmanur467 ' ye ithafen yazdim. merakli yorumların için çok sağol canım... ♡ kullanıcıdan bahset
iyi okumalar canlarım ♡.♡
bölüm şarkısı : exo ~ Lucky
########
yoktu işte gitmişti ege... hayatta olan belki de tek yardımcım gitti.. gözlerimin önünde hala görüntüleri var... nasıl unutulurdu ki gözlerinin önünde hiç tanımadığın biri bile olsa kanlar içinde yerde... hele o ses zaten. bir kez daha hıçkırdım farkında olmadan. göz yaşlarım artık yanağımı yakıp geçmiyordu. alışmıştım artık hiç sonu gelmeyen göz yaşlarıma yenisi eklene eklene
göz kapaklarım artık yanıyordu. eminim ki yüzüm şişmiş ve kızarmıştı...Araba ani bir şekilde durunca geldiğimiz yere baktım. güzel bir evdi. ama içindekiler öyle değildi.
arabadan zorla indirildiğim de ağlamam iyice hızlandı. bir şeyler diyordu başımda ki ama duymuyordum. şoka girdiğim içindir belki. içeriye girdiğimiz de beni bir odaya fırlattılar. kapı sesinden anladığım kadarıyla kilitlenmiştim.
ellerimi saçlarımda gezindirip ellerime baktığımda kanı görünce ilk önce ileri geri sallanmaya başladım. sonra dışardan sesler gelince kulaklarımı tıkayıp ağlamaya başladım. ağlamalarım artık çığlığa dönüyordu.
delirdim galiba... her yerim kanlıydı ve iyrenc bir metal kokusu hakimdi üzerimde. ileri geri sallanmalarım daha çok hızlanmıştı ve artık boğazım yırtılına kadar bağırmaya başladım. odanın çarpılma sesiyle gözlerimi açtım. taner burdaydı. saçlarımdan tutup ayağa kaldırdı beni bense hala çığlık atıyordum.
'' sus be sus ! '' diye bağırdı taner. bense saçımın acısıyla ve şokun etkisiyle çığlık atıyordum. odaya biri gelince taner beni olduğum yere bıraktı. sonra kapıdakine döndü. kapıdaki bana dikkatlice baktı önce yanıma yaklaşıp dokunmayı denedi. elini saçıma uzattığında ellerine vurup çığlık attım.
ama istemsizce yaptığım şeylerdi bunlar. adam bana biraz şaşırarak baktı sonra tanere dönüp '' abi bu kız kriz geçiriyor. '' dedi. taner bir bana bir de derdimin ne olduğunu anlayan adama baktı.
'' ne saçmalıyorsun sen Adem ''
diye bağırdı taner.adam tanere bakıp '' abi kızın neler yaptığına bir bak ! saçını yoluyor , durduk yere çığlık atıyor abi ! kız normal değil '' dedi tanere bakıp.
taner yanıma gelip kolumdan tutup beni kaldırdı. bense hiç ona bakmadan sadece yere elimden geçen kan izine bakıyordum.
'' asya ! asya beni duyuyor musun !'' diye bağırıp kolumdan çekiştiriyordu. bense hayattan umudunu kaybetmiş gibiydim.
taner yüzümü o kaba ellerinin arasına alıp '' bana bak asya !
konuş benimle ! durma bir şey söyle !'' dedi endişeyle. benimse ağzımdan dökülen son şey yerde ki kanın sahibi olmuştu...
'' ege öldü ... ege gitti.. onu sen öldürdün ... ege öldü ... ege beni bırakıp gitti ... sen katilsin... ege.. ''
tek fısıldadığım şeyler buydu. taner bana şaşkın şaşkın bakıp
'' napıcaz şimdi adem ? '' dedi taner.'' bekle abi burda. ben bi sakinleştirici alıp geliyorum. '' dedi ve çıkıp gitti. ben hıçkırıklarım yüzünden titriyordum sadece. odaya adem denen elinde iğneyle geri dönmüştü.
'' abi tut sen kızı yapayım ben şunu '' dediğinde tanerin elleri benim kollarımı bulunca çırpınıp çığlık attım ama fayda etmemişti.
koluma batırılan iğneyle önce çığlık atıp çırpınıyordum ama şimdi çığlık atmayı da çırpınmayı da bırakmıştım. taner de benim artık uslu durduğumu hissedince beni yavaşca yatağa yatırmıştı. sonra yanımdan kalkıp
'' ah keşke hep böyle olsan güzelim '' dediğinde çoktan gözlerim kapanmıştı son duyduğum
'' iyi uyu güzelim. uyandığında çok yorulucaksın çünkü '' diyip gülerek çıkmalarıydı.
***
uyandığımda yine aynı yataktaydım. tek fark başımda ne o aptal taner bozuntusu vardı yanımda ne de özgürlüğüm...
ellerimi bağlamış şerefsiz nolacak !
çırpınıp bir şeyler yapmayı denedim ama olmadı. ellerim yatağın iki yanına iple bağlamıştı psikopat herif !
sinirden köpürürken kapı açıldı ve içeriye taner girdi bir anda.
ben sinirden köpürüp kurtulmanın bir planını yaparken , taner içimi okumuş
gibi '' burdan kaçışın yok güzelim. boşuna o kafanı yorma '' diyip gülünce'' sen öyle san '' dedim. ama içimden dedim işte. onun yerine '' benim tuvalete gitmem lazım '' dedim. biraz düşünüyormuş gibi yaptı Sonra
'' olmaz '' dedi.'' yatağa yaparım '' dediğim de güldü ve '' küçükken de böyleydin sen. hatta bir gün amcanlar da altına yaptığın da yengen sana vurup ' sidikli ' demişti. '' deyip kahkaha attı.
nerden biliyor demeyin. biz bunla kardes gibi büyüdük. ben ne biliyim bunun böyle bi akıl hastası olacağını !
'' iyi hadi aç ellerimi de tuvalete gideyim !'' dedim sakin bir sesle.
hiç normal bir kız olmamışımdır hayatım Boyunca. onun için lavobo falan diyemezdim valla. ben doğalım.
taner gülmesini kesip ellerimi açmayı denedi. artık nasıl bağladıysa psikopat açılamadı ipler. o da cebinden çıkardığı bir Çakı ile ikisini de kesti ve beni kaldırıp tuvaletin önüne kadar getirdi. odanın tuvaletinin kapısını açıp içeriye tıktı sonra ciddileşip konuştu :
'' 2 dakikan var güzelim. sonra işimiz var senle sonra acele et. ben burdayım '' diyip kapıyı kapattı. kapattığı anda hemen arkamda olan Dolabın kapaklarını açıp beni kurtarabilecek bir şeyler aramaya başladım. ilk dolapta havlular vardı. Bunlarla birsey yapamayacağım için hemen başka bir rafa yöneldim. orda da tıraş köpüğü ve jiletler vardı.
'' ahaa tamamdır '' dedim içimden ve jileti alıp Hemen korkudan sütyenimin içine sıkıştırıverdim.
kapı tıktıklatılınca '' geliyorum '' dedim ve çıkmadan önce aynadan kendime baktım.
Ruhtan farkım kalmamıştı bu iki günde. yüzüm çökmüş , gözler şişmiş altları mosmor , egenin kanı saçlarıma bulaşmış, sanki yıllardır banyo yapmıyormuş gibiydim... başımı sağa sola sallayıp çıktım.
kapıda taner bekliyordu. ona bakmadan içeriye geçtim. arkam tanere dönük bir şekilde yatağa bakıyordum. arkamda bir nefes hissedince arkamı döndüm ve tanerin dudakları kulağımla yanağıma sürününce uzaklaşmaya çalıştım ama ellerini belimde sabitleyip '' nereye sevgilim daha hersey yeni başlıyor .'' dedi. sonra beni yatağa fırlatıp ellerimide belimin arkasından sabitledi ve dudaklarını arsızca vücudum da gezdiriyordu Artık.
-SON-
umarım begenmişsinizdir. bir sonra ki bölüm daha erken gelicek. ama ondan sonraki bölüm birazcık Geç gelebilir... onun için de açıklama yapacağım sonra ki bölüm de... seviliyorsunuz... ^^